Kerrotko Tony81, minkälaisia pelejä pelailet, onko hudia etc. ? Teetkö muutakin kuin pelailet ? Itse harkinnut 55" PC käyttöön muuta juuri tuon palamisen pelossa, en ole uskaltanut hankintaa tehdä. Nm. Panasonicin 65" lippulaivan ex. omistajan kokemuksella ikävät takautumat kanava logojen pysyvästä palamisesta ja olin viimeiseen asti hyvin varovainen.
Käytän konetta "viihdekeskusmaisesti" eli aika monipuolisesti. Teen yleensä 1-6 tuntia kerrallaan samaa asiaa eli pelailua, lukemista netistä, sarjoja/leffoja esim. Netflixistä ja samana päivänä TV saattaa olla päällä maksimissaan ~15t. Pelit myös aika vaihtelevia yleisesti ja esim. mainitsemanani 3kk aikana. seuraavia: Prey, Europa Universalis IV, Tomb Raider, Dreamfall Chapters, Divinity Original Sin 2, Dragon Age Inquisition, Thimbleweed Park, Mirror's Edge™ Catalyst. Päivän aikana vapailla kuten näkyy niin melkeinpä kaikissa on vahvasti HUD tai muita logoja/palkkeja jne. samoissa paikoissa ruudulla, varsinkin Europa Universalis IV:ssa jota olen pelaillut selkeästi eniten ajallisesti. Eli voisin edelleen ainakin omilla kokemuksillani väittää ettei päivittäisellä "normikäytöllä" palamisia tunnu tapahtuvan vaan se vaatinee varmastikin esim, "huolimattoman himopelaajan" tapahtuakseen. Toki itsekin tarkkailen edelleen tilannetta ja kertoilen kyllä mikäli joku päivä asia muuttuu palamisen osalta