NVIDIA esitteli BFGD-näyttökonseptin: 65", 4k UHD, HDR & 120 Hz

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
Tarkoitin T1, kuten viestissä luki.
Ei ole olemassa, se ennen DVB-T2 statardia tullut statardi on DVB-T, ts ei ole mitään T1 stantardia olemassa.

Joten jos tarkoitat jotain T1:yhtä silloin kyseesä ei ole Digitaali Televisio Stantardi vaan jotain aivan muuta.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
18
Onkohan tämän vehkeen kanssa tullut jotain tuotanto-ongelmia, kun on ollut aika hiljaista vaikka eikös tän pitänyt olla jo kohta kaupoissa?
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 607
Onkohan tämän vehkeen kanssa tullut jotain tuotanto-ongelmia, kun on ollut aika hiljaista vaikka eikös tän pitänyt olla jo kohta kaupoissa?
Kuulemma NVIDIA olisi luvannut että (ainakin jossain) saapuu myyntiin asti tässä kuussa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
526
27" massatuonto aloitettu.

ei mitään uutta infoa BFGD-näyttökonseptista :grumpy:
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
27" massatuonto aloitettu.

ei mitään uutta infoa BFGD-näyttökonseptista :grumpy:
Josko Nvidia pääti että sinun tarviikin hommata neljä tuollaista että saat sen BFGD kokoisen näytön, näin Nvidia saa perittyä G-Sync veronsa nelinkertaisena.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Shield TV käyttää normaalia Android TV käyttöjärjestelmää, mitä myös monen muun valmistajan set-top boxit käyttävät. Sovellukset siis eroavat jonkin verran esim. mobiililaitteiden androideista, koska mukana ei ole touch screeniä, vaan kokemus on optimoitu enemmänkin langattomalle hiiri/näppikselle tai peliohjaimelle, jonka tämä luultavasti sisältää valmiiksi.

Shield TV:n omistajana olen sitä mieltä että tämä on ollut paras laite mitä voi 200€ olohuoneeseen ostaa. Tegra sirussa riittää runsaasti potkua. Shield TV kykenee gigasen lanin kautta pyörittämään 4k@60fps game streamausta Nvidian näyttiksellä varustetusta pelikoneesta, ilman että peliin tulee ainakaan pädillä pelatessa mitään näkyvää input lagia. Itsellä siis tämä on käytössä etenkin siitä syystä että alakerrassa on 4k 65" HDR töllö + kotiteatteri. Yläkerrassa taas pelejä pyörittävä teho-mylly.

Media puolelta laitteeseen löytyy ainakin seuraavat sovellukset: yle areena, katsomo, ruutu, Netflix, Amazon Prime TV, Plex ja Kodi. Itse olen Kodin avulla suoratoistanut 4k HDR leffoja suoraan palvelinkoneelta. Dolby Atmos yms viimeisimmät ääniformaatitkin on tuettuna, joskaan ei vielä Netflixissä, mutta HDR pelittää ihan natiivina ainakin Netflix ja Amazonin stream palveluiden kautta.

Maanpäälliset live lähetykset on mun mielestä jo menneisyyttä. Suurimmasta osasta näitä streamauspalveluita löytyy jo live TV tuki, joten voisin hyvällä omallatunnolla istuttaa tämän olkkariin ja kutsua sitä TV:ksi.
Onko millaista selainta tässä ? Jos hbo ja cmore toimii vaikka niiden kautta ni shield tulee meille.
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 761
Onko millaista selainta tässä ? Jos hbo ja cmore toimii vaikka niiden kautta ni shield tulee meille.
Chromen saa kai ainakn asennettua (sideload) ja Puffin browser löytyy suoraan play storesta. Chrome on sama kuin puhelimissa, eli jos puhelimessa toimii nuo niin oletettavasti myös shieldissä.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
Riittäsköhän tollanen 43" työpöydällä 8)
Itse katseli ja odottelin hyviä n. 40 tuuumaisia aikapitkään mutta kyllästyin odottamaan nyt on tämä 32 tuumainen ja kyllä tämäkin täyttää näköalan varsin hyvin silloin kun se ei ole juurikauempana katsojasta kuin mitä monitorit normaalisti on.

Mutta tuollainen 40+ tuumainen tarvisi olla jo vähän kauempana katsojasta joten sen päytäkin voisi olla normipöytää syvempi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 811
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom