- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 23 449
NVIDIA on esitellyt GDC:n yhteydessä uuden Streamline-ohjelmistokehyksen skaalaimille. Streamline on avointa lähdekoodia ja se on suunniteltu helpottamaan pelinkehittäjien työtä; heidän pitäisi vain sisällyttää tuki ohjelmistokehykselle ja valmistajien skaalainten liitännäiset hoitaisivat lopun. Samaan ohjelmistokehykseen voidaan upottaa myös muita valmistajien liitännäisiä.
NVIDIAlta itseltään on tarjolla joko heti tai lähitulevaisuudessa DLSS:n ja DLAA:n lisäksi NVIDIA Image Scaling- ja Real-time Denoisers -liitännäiset, joiden lisäksi Intel on jo lupautunut tuomaan XeSS:n Streamlineen. AMD ei ole toistaiseksi ilmoittanut aikooko se tuoda omia liitännäisiään ohjelmistokehykselle.
Lähde: Streamline
NVIDIAlta itseltään on tarjolla joko heti tai lähitulevaisuudessa DLSS:n ja DLAA:n lisäksi NVIDIA Image Scaling- ja Real-time Denoisers -liitännäiset, joiden lisäksi Intel on jo lupautunut tuomaan XeSS:n Streamlineen. AMD ei ole toistaiseksi ilmoittanut aikooko se tuoda omia liitännäisiään ohjelmistokehykselle.
Lähde: Streamline