• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF NOHO ravintolat lahjakorteista -20%

1000026083.jpg

Lahjakortit tammikuun loppuun voimassa

Onkos joku saanut lahjakortin tilaukseen jälkeen ? Tilasin noin 45 minuuttia sitten ja tilausvahvistus tuli heti mutta itse lahjakorttia ei vaikka oli samaan osoitteeseen...
Mulle tuli ainakin ihan heti, kun tilauksen lähetin. Toki siellä voi nyt olla jotain ruuhkaa (välillä lahjakorteissa kestää tunnin saapua), kun itse laitoin tilauksen aamulla.

Mulle tuli ainakin ihan heti, kun tilauksen lähetin. Toki siellä voi nyt olla jotain ruuhkaa (välillä lahjakorteissa kestää tunnin saapua), kun itse laitoin tilauksen aamulla.

Nyt tuli tekstiviestillä kun tein uuden tilauksen. Saas nähdä jäikö ensimmäinen jonnekkiin limboon kun en tajunnut laittaa niihin puhellinuneroa.. No, pitää odotella ja katsoa mitä aspa vastaa..

Statistiikka

Viestiketjuista
292 839
Jäsenet
80 364
Uusin jäsen
joelvb

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom