Myydään Noctua NH-D15 chromax.black *Pori*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eRRo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Noctua NH-D15 chromax.black
Hinta: 60e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Tämä ei mahdu nykyiseen koteloon, joten myydään pois. Mukaan tulee pelkästään LGA115x kiinnikkeet.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Pori
Toimitustapa: nouto tai posti
Maksutapa: Käteinen tai Mobilepay

IMG20241211220020.jpg

Desibelit ei näin kouluttautumattomana kerro hirveesti mulle, meinaan kuinka kovaa kuuluu normi käytössä? Mahdollisimman hiljanen tuuletin olis kato hakusessa

Desibelit ei näin kouluttautumattomana kerro hirveesti mulle, meinaan kuinka kovaa kuuluu normi käytössä? Mahdollisimman hiljanen tuuletin olis kato hakusessa
No desibelit on ainoa tapa, millä sen voi näin internetin välityksellä jotenkin vertailukelpoisesti kertoa.

Se on sitten hyvinkin yksilöllistä, että minkä kukin kokee kovaksi ääneksi. Minun mielestäni tuo ei ole kovaääninen.

Jos jeesaa, niin tätä hiljasempaa saat hakea. Lisäks jäähdytyksessä tullaan myös siihen, et jos halutaan jäähdyttää, tarvii ilman liikkua ja jos ilma liikkuu, syntyy ääntä. Eli äänettömyys tulee usein jäähdytystehon hinnalla. Tässä mallissa kuitenkin jäähdytystehoa piisaa ja on hiljainen.
Ja huom. en ole itse myymässä / myyjä.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 479
Jäsenet
74 972
Uusin jäsen
Nagi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom