• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Nintendo Switch 2 pelikonsoli, Gigantti. 303€

Itsekin yleensä olen nämä tämmöiset tarjoukset missannut, mutta nyt kävi tuuri. Näytönohjainta tässä olin etsiskellyt mutta oli pakko tarttua nyt tähän. Tosin aika vähäisille tunneille tuo alkuperäisen switchin käyttökin on jäänyt..

Kauankohan kestää kun nyt siellä Giksulla arpovat että miten tähän caseen suhtaudutaan :D Itse pitäisin ilman muuta tätä myyjää velvoittavana hintana, kun ei ole mitään luokkaa 50 euroa vaan ainakin teoriassa ihan uskottava hinta kuluttajalle näin BF-alusaikana eikä mikään päivänselvä virhe.

Oli hieman vaikeuksia itselläkin perustella hankintaa, kun lyhyen ajan sisällä kasattu suht tehokas PC mylly ja lisäksi löytyy PS5 Pro ja Switch Oled. Tulipa kuitenkin pistettyä arpa menemään kun "tarjous" kuitenkin hyvä eikä tuollaiseen hintaa tule tätä saamaan pitkään aikaan kuitenkaan. Jos arpa menee läpi niin lähes uusi Switch Oled ja siihen liittyvät tarvikkeet sitten myyntiin niin eipä jää tälle 300e Switch 2:lle paljon hintaa :)

• Tykkää
Reactions: Vee
Onnea voittaneille. Tulee foorumia päivitettyä ihan harrastusmielessä juuri tälläisten tarjousten perässä pitkin päivää ja tietenkin pari minuuttia tsekkaamisen jälkeen tulee tämmöistä :D
Saako näistä uusista tarjousketjuista jonkin push ilmoituksen? Ei menisi niin herkästi ohi. Nyt tulee vaan ketjuista joihin on itse kirjoittanut...

Itsekin tulee kerran päivässä katsottua tän foorumin tarjoukset, niin kun hinta oli sen verran alhaalla ni lähti ekstemporeostona tilaus sisään, tais lukea et 41 oli ostanut ennen jossain bannerissa. Jos nyt ei maistukaan switchillä peluu, niin ei tällä hinnalla ainakaan itse köyhtymään tästä ostoksesta pääse :smoke:

Mulla vielä "odottaa käsittelyä" tosin mulla nouto myymälästä. Mutta jos muillekin on lähetetty niin eiköhän tämäkin läpi mene 👍
Täälä kans nouto myymälästä, eikä mitään vielä tapahtunu. 14600k:n tarjouksessa otin kans myymälästä noudon, niin oli sama juttu, postilla tilanneille käsittely oli nopeampi. Et kyllä se switchi meillekkin tulee. :kippis:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 378
Jäsenet
79 987
Uusin jäsen
Aleksijohannes

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom