Nikotiinivalmisteet (nuuskat, purkat, laastarit jne.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Näköjään snuscorpilla jotain yli vuoden vanhaa päiväys ace guaranaa 4,90€ torni.
Jännä, ku urlissa best before 30.12.2023, mut tuoteselosteessa 30.10.2023 ja sit otsikossa 10.01.2024. Ota sit selvää, että mikä se on (luultavasti otsikko on oikeessa), mut vanhaa joka tapauksessa: Osta Ace X Guarana Chili Boost verkosta | Snuscorp

Näyttökuva 2025-03-31 kello 22.59.20.png

Näyttökuva 2025-03-31 kello 22.59.15.png

Sai samalla varmistuksen tolle päiväykselle, mitä jotku tuumaili. Eli ihan pp-kk-vvvv tai vvvv-kk-pp se on.

Viimeksi muokattu:
Mikä on huonoin kokeilemanne nikotiinipussi?

Mulla Lundgrens Mörk Tobacco. Hyvin muoviset ja jättimäiset pussit. Nikotiini ei tuntunut imeytyvän juuri lainkaan. Maku oli kitkerä - ehkä tupakan makuinen joo, mutta esim. perusnuuskan mausta jopa olen tykännyt.

Monet minttupussit on myös melko karsean makuisia. Kunniamaininnat White Foxille ja Zynille - Cool Mint eli Karsea Mint oikeasti.

mikähän lie ollut, varmaan tuo joku Greatest merkkinen (taitaa ainakin lidlistä löytyä).

Aivan järkyttävän huono oli tuli kun laittoi huuleen. Eikä nuo olleet edes mitään törkyvahvoja.

Nykyisin ei oikein muuta kuin Lundgrensin paria eri laatua tulee ostettua

Jännä, ku urlissa best before 30.12.2023, mut tuoteselosteessa 30.10.2023 ja sit otsikossa 10.01.2024. Ota sit selvää, että mikä se on (luultavasti otsikko on oikeessa), mut vanhaa joka tapauksessa: Osta Ace X Guarana Chili Boost verkosta | Snuscorp

Näyttökuva 2025-03-31 kello 22.59.20.png

Näyttökuva 2025-03-31 kello 22.59.15.png

Sai samalla varmistuksen tolle päiväykselle, mitä jotku tuumaili. Eli ihan pp-kk-vvvv tai vvvv-kk-pp se on.
Onkohan nämä siis ihan käytettävää tuotetta? Huomaatko että päiväys takana?

Halpaahan tuo olisi.

mikähän lie ollut, varmaan tuo joku Greatest merkkinen (taitaa ainakin lidlistä löytyä).

Aivan järkyttävän huono oli tuli kun laittoi huuleen. Eikä nuo olleet edes mitään törkyvahvoja.

Nykyisin ei oikein muuta kuin Lundgrensin paria eri laatua tulee ostettua
Mulla sama juttu. Joutu myymään pois :sick:

Mikä on huonoin kokeilemanne nikotiinipussi?

Mulla Lundgrens Mörk Tobacco. Hyvin muoviset ja jättimäiset pussit. Nikotiini ei tuntunut imeytyvän juuri lainkaan. Maku oli kitkerä - ehkä tupakan makuinen joo, mutta esim. perusnuuskan mausta jopa olen tykännyt.

Monet minttupussit on myös melko karsean makuisia. Kunniamaininnat White Foxille ja Zynille - Cool Mint eli Karsea Mint oikeasti.
Klintin Avalanche Mint. Mikään muu pussi ei ole aiheuttanut tälläistä pahoinvointia. :sick: Täälläkin keskustelussa on useampi valittanut samasta, ei pitäis olla käyttäjässä vika

Klintin Avalanche Mint. Mikään muu pussi ei ole aiheuttanut tälläistä pahoinvointia. :sick: Täälläkin keskustelussa on useampi valittanut samasta, ei pitäis olla käyttäjässä vika
Tää on kyllä karmeaa. Tulee ihan sairas olo jo 2 minuutissa. Tiedän monia jotka on käyttänyt päivittäin Siberiaa ja muita vahvoja nuuskia ja nekään ei pystynyt käyttämään tota.

Statistiikka

Viestiketjuista
273 818
Jäsenet
77 101
Uusin jäsen
Zape

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom