Nikotiinivalmisteet (nuuskat, purkat, laastarit jne.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Noiden kanssa saa olla aika tarkkana kun tuolla on myös oikeaa nuuskaa myynnissä. Kerro saitko peruttua kun mä en oo koskaan saanut tuolta Snuscorpin asiakaspalvelusta mitään vastauksia.
Mulla peruivat tilauksen noin 2 tuntia viestistä ja rahat palautuu tilille 2 pankkipäivän sisällä. Kerroin rehellisesti että en lukenut tuotetietoja tarpeeksi huolellisesti. Joo nuo hukkuvat helposti tuonne muiden tuotteiden sekaan. Olkaa siis arvon tekkiläiset minua huolellisempia. Skaribolle iso hatunnosto tarkkaavaisuudesta

Noiden kanssa saa olla aika tarkkana kun tuolla on myös oikeaa nuuskaa myynnissä. Kerro saitko peruttua kun mä en oo koskaan saanut tuolta Snuscorpin asiakaspalvelusta mitään vastauksia.
En ole koskaan erikseen yrittänyt etsiä firmaa joka lähettäisi oikeaa nuuskaa Suomeen ja olen ollut vähän siinä käsityksessä että juuri kukaan ei lähettäisi. Tietysti voihan käydä vahinko. Tuotakaan tuotetta ei ihan ensi vilkaisulla tunnista nuuskaksi.

Varmemmin virheiltä ovat suojautuneet kaupat, joissa on nuuskakauppa ja pelkän myrkkynuuskan kauppa erikseen. Esimerkiksi Snusme:lla muistaakseni eu-kauppa joka on antanut valita toimitusmaaksi melkein mitä tahansa ml. Suomi ei listaa oikeaa nuuskaa ollenkaan. Jos taas menee sinne globaalin tupakkakaupan puolelle jossa on kaikkea, ei pysty tilaamaan ainakaan Suomeen.

Kuinkakohan paljon on suomalaisten osuus (ulkomaalaisten) nettikauppojen myynnistä? Meneeköhän lappuja luukulle kaupoilla?
Riippuu varmasti kaupasta. Luulisi että ainakin Ruotsista myyvät pirusti kaikkea muuta kuin myrkkynuuskaa ja muualle kuin Suomeen, esimerkiksi oikeaa nuuskaa Yhdysvaltoihin. Sen sijaan jotkut kaupathan ovat selvästi nousseet ihan tähän Suomen epäselvään markkinarakoon ja kaatuvat sen mukana ellei niistä ole tullut esimerkiksi laajemman markkinan vapekauppoja tähän mennessä.

Mulla peruivat tilauksen noin 2 tuntia viestistä ja rahat palautuu tilille 2 pankkipäivän sisällä. Kerroin rehellisesti että en lukenut tuotetietoja tarpeeksi huolellisesti. Joo nuo hukkuvat helposti tuonne muiden tuotteiden sekaan. Olkaa siis arvon tekkiläiset minua huolellisempia. Skaribolle iso hatunnosto tarkkaavaisuudesta
Hyvä että asia hoitui.

En ole koskaan erikseen yrittänyt etsiä firmaa joka lähettäisi oikeaa nuuskaa Suomeen ja olen ollut vähän siinä käsityksessä että juuri kukaan ei lähettäisi. Tietysti voihan käydä vahinko. Tuotakaan tuotetta ei ihan ensi vilkaisulla tunnista nuuskaksi.

Varmemmin virheiltä ovat suojautuneet kaupat, joissa on nuuskakauppa ja pelkän myrkkynuuskan kauppa erikseen. Esimerkiksi Snusme:lla muistaakseni eu-kauppa joka on antanut valita toimitusmaaksi melkein mitä tahansa ml. Suomi ei listaa oikeaa nuuskaa ollenkaan. Jos taas menee sinne globaalin tupakkakaupan puolelle jossa on kaikkea, ei pysty tilaamaan ainakaan Suomeen.
Snuscorpilta pystyy tilaamaan noita vapeja jotka on kiellettyjä ja lähettävät jos tilaa. Jotenkin kuvittelen että lähettäisivät myös nuuskat kun tilaus menee läpi.

Eikö noilla myyjillä oo mitään vastuuta näissä tilanteissa vai onko vastuu aina asiakkaan jos jää tulliin tms?

Onko se huomenna kun saadaan vahvistus, että tilauskielto astuu voimaan 27.2?
Mikäli oikein tulkitsin, niin kyllä se voi noihin aikoihin toteutua jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Snussiella näytti olevan 77 paljon -31%. Sinne lähti tilaus menemään. Tuli myös muutama sample mukaan 1e/kiekko. Triplatsekkasin myös ettei taas tarttunut nuuskaa mukaan🤣

Tässä taas kävi niin että vuoden tauon jälkeen tuli ostettua purkki pari kaupasta ja meinasin jo tilata satsin kotiin mutta tuo lakimuutos nyt mietityttää että kalliiksi tulee jatkossa, ehkä tässä sitten koittaisi olla ilman(?)

Suosituksia snusmen tai vastaavan yhtä halvan kaupan valikoimasta jostain vähän laimeammasta mintun makuisesta. Vahvuus esim 6-8 per pussi. Ajattelin nimittäin tämän ”loppuelämän satsin” ottaa vähän laimeampana, vaikka toi 77 tarjouskin houkuttaa.

Joo, pieni lisätilaus vielä Snusmelle, pärjää sit johonkin saakka. Onko joku kahlannut nuo tekstit läpi sen osalta, että lyökö ne perkeleet matkustajatuonninkin niksapussien osalta lukkoon vai meneekö samaan kategoriaan nuuskan kanssa sen osalta?

Joo, pieni lisätilaus vielä Snusmelle, pärjää sit johonkin saakka. Onko joku kahlannut nuo tekstit läpi sen osalta, että lyökö ne perkeleet matkustajatuonninkin niksapussien osalta lukkoon vai meneekö samaan kategoriaan nuuskan kanssa sen osalta?
Samanlainen kuin nuuskalla, saa tuoda x määrän.

Snuscorpille tilaus sisään, näytti menevän läpi isompi määrä chili guaranaa. :thumbsup:

Näyttökuva 2025-02-05 225154.jpg
Tällä kertaa vältti tullin tämä paketti ainakin..

thumbnail_image0 (3).jpg

Snuscorpilta tuli tännekin 10 tornin tilaus pusseja eilen. Eiköhän noilla ja vanhoilla varastoilla pärjäile loppuvuoden. Sit vois harkita jo lopettamista.

pistin acea kans tulemaan, erinomaista tavaraa tuohon hintaan. vielä loppukuusta yksi tilaus. pakastimet on tosin jo täynnä

Toi tupakkalain muutos on nyt valiokuntakäsittelyssä. Milloin tuosta tulee virallisesti tieto vai onko tuo 27.2 oikeasti se viimeinen päivä?

Toi tupakkalain muutos on nyt valiokuntakäsittelyssä. Milloin tuosta tulee virallisesti tieto vai onko tuo 27.2 oikeasti se viimeinen päivä?
Hallituksen esitys on jo kerran käynyt valiokunnat läpi, niin veikkaisin ettei isompia hidastuksia enää tule. 27.2. on aikaisin päivä, koska EU:n TRIS-direktiivin mukainen valitusaika päättyy silloin. Toki Komissio tai joku EU-jäsenvaltio voi valittaa esimerkiksi noista makukielloista, jolloin laki viivästyy uudet 3 kuukautta. Jos pelkäät tilaamista niin anna mennä vaan, lait eivät ole yleensä takautuvasti voimassa.

Itse tilasin kahdeksan tornia tänään. Snuscorp pisti tulemaan. Eiköhän nuo perille tule, seurataan tilannetta milloin laki astuu voimaan.

Eilen käytiin lähetekeskustelu ja nyt pistettiin valiokuntaan. En kyllä itse näe että tämä menee viikossa täytäntöön, aika monta steppiä vielä edessä.

Onko kellään kokemusta nicoprofilta? Siellä näyttää olevan CAMOn päiväyskamaa 16mg (ja 50mg jos toleranssit kohdillaan) 1,10€ kipale ja toimituskulutkin melko maltilliset kun postilla tilaa.

No nyt on tehty varmaankin viimeset etätilaukset meikäläisen toimesta. Snusmeltä hyvä pompsi ja vielä parempi pouchdaddyltä. :cool:

Jos pärjäis yhdellä maulla nii oisha sitä snuscorpilta saanu moninkertaisen määrän tavaraa, mut kyllä itellä ainakin loppus mielenkiinto mikäli ois vaa yhtä ja samaa kaappi täynnä.

Nyt saaki jäähä varastot täynnä kahtelee että mitenkähän jatkossa, josko sais noitte loppumisen jälkeen jo sen verran ihteesä niskasta kii että pystys lopettaa.. ei kestäs perse kyl kaupan hinnoilla kuluttaa :D

Itsekkin tuli eilen reilumpi satsi tilattua Snusmeltä. Ja tänään tuli sähköposti, että lähetetty. Onko porukalla suositella jotain hyvää merkkiä tuolta pouchdaddyltä? Jos vielä jonkun tilauksen tekisi. 😅

Itsekkin tuli eilen reilumpi satsi tilattua Snusmeltä. Ja tänään tuli sähköposti, että lähetetty. Onko porukalla suositella jotain hyvää merkkiä tuolta pouchdaddyltä? Jos vielä jonkun tilauksen tekisi. 😅
Ei kyllä itelle hirveesti oo huonoja sattunu, tilas mistä tahaan :geek:ota mistä saattasit tykätä!

Statistiikka

Viestiketjuista
268 679
Jäsenet
76 275
Uusin jäsen
heebo313

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom