Nikotiinivalmisteet (nuuskat, purkat, laastarit jne.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSIGA
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulostaaha toi paljon paremmalta kuin tyyliin puol vuotta vanhentuneet. Jotai vanhoja itekki joskus tilasin. Menihä neki niksojen hoitoon, vaikka paskalta maistu.
Joo itelle ainaki tullut sellasta kamaa jossa on ollut päiväystä vielä jäljellä ettei oo vanhaks menny. Ainoa miinus snussiessa on et joutuu maksaa noin 10€ postit, vaikka tilaus olis kuinka iso. Noi halvat vaan tahtoo loppua aika nopeesti tuolta, mutta kyl sinne vähän väliä tulee aina noita.

Kaveri tilaillut snuscorpilta pusseja ja oli seurantaan tämmönen tullu:

Screenshot_20250226-155039~4.png

Pitäisikö olla huolissaan? En ole kyllä omia tilauksia koskaan seurannu, että käykö ne tulliselvityksen kautta.

Pitäisikö olla huolissaan? En ole kyllä omia tilauksia koskaan seurannu, että käykö ne tulliselvityksen kautta.

Melko normaalia kun Snuscorp lähettäjänä. Siellähän myydään myös tuotteita jotka ei jatka matkaa tullista asiakkaalle.

Ei tarvii olla huolissaan ellei sitten oo tilattu tupakkanuuskaa tai vapeja. Mulla jäi tossa noin kuukaus sitten tulliin kun olin tilannut vapeja nikotiinipussien lisäks ja vapet takavarikoitiin mut niksapussit tuli perille.

Edit. Jotkut on täällä vahingossa tilannut RITE merkkistä tupakkanuuskaa tuolta et tuolla kannattaa olla aika tarkkana mitä tilaa.

Viimeksi muokattu:

Mulla tuli tänään snusme.eu megatilaus kotiovelle ilman mitään tulliselvityksiä, taitaa olla pistotarkastus?

En tiedä ottiko tulli ton firman paketit jotenkin enemmän tarkkailuun kun mulla jäi kuukaus sitten paketti tulliin tai sit ne vaan tekee satunnaisesti noita tarkastuksia.

Mitä olit tilaillut? Kyllähän pusseja on saanu tilata, mutta katotaan mitä tämä uus laki sanoo. Vai "jäi" eli tarkistus ja paketti matkaan vai jäi sinne kokonaan?

Mitä olit tilaillut? Kyllähän pusseja on saanu tilata, mutta katotaan mitä tämä uus laki sanoo. Vai "jäi" eli tarkistus ja paketti matkaan vai jäi sinne kokonaan?
Tämmöinen tapaus:
Tuli tossa viime viikolla tilattua snuscorpilta 17 tornia ja 4 pakettia kertakäyttövapeja. No pakettihan meni tullin tarkistukseen. Vapet oli takavarikoitu, mutta kaikki myrkkynuuskat tuli perille. Eli ihan vaan vinkkinä ettei noita vapeja ehkä kannata tilata tuolta, vaikka ovat halpoja. Saa nähdä mitä tästä seuraa…

IMG_0997.jpeg

IMG_0998.jpeg

Olin tilannut tuolta muutaman puntin kertakäyttöisiä vapeja pussien lisäksi. En tajunnut että näköjään noita ei saa tilata, vaikka moni sivusto mainostaa NIKOTIINITTOMIA kertakäyttöisiä vapeja laillisena tilata Suomeen ja en ajatellut sitten että näköjään nikotiinillisia ei saa tilata.

Pussit tuli perille mut vapet takavarikoitiin. Tarkistus kesti vain muutaman tunnin ja paketti saapui pari päivää myöhässä arvioidusta toimituspäivästä.

kato tää
Tuli tossa viime viikolla tilattua snuscorpilta 17 tornia ja 4 pakettia kertakäyttövapeja. No pakettihan meni tullin tarkistukseen. Vapet oli takavarikoitu, mutta kaikki myrkkynuuskat tuli perille. Eli ihan vaan vinkkinä ettei noita vapeja ehkä kannata tilata tuolta, vaikka ovat halpoja. Saa nähdä mitä tästä seuraa…

IMG_0997.jpeg

IMG_0998.jpeg

Snussielta sain lippulappusen ja alekoodin, millä pitäisi irrota FIXin pusseista -50%. Mutta ei mulla toiminut normihintaisilla pusseilla. FIX50 jos joku haluaa koittaa onneaan. Tämä lappu tuli siis maanantaina saapuneesta kuormasta

Statistiikka

Viestiketjuista
269 264
Jäsenet
76 412
Uusin jäsen
tomusokeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom