Ite ostin laivalta Volt ja Klint merkkisiä nikotiinipusseja. Klint Laku on 8,5mg, ja Volt merkistä mainittavia kuten raikas Dark Frost ja Deep Freeze, jotka 11,5mg. Ite en juurikaan käytä päihteitä vaikka näitä nikotiinipusseja nyt olen käyttänyt melko aktiivisesti vajaa puolivuotta, jonka aikana on mennyt n. 20 kiekkoa. Sanoisin muuten noinniin herkkäelimistöisenä että erityisen vahvoja on ainakin nämä 11,5mg pussit. En suosittele käyttämään autoillessa, tai tilanteessa joka edellyttää tarkkaavaisuutta ja hyvää suoriutumiskykyä. Parempi olla istumassa tai jopa makoilemassa jos näitä kokeilee. Vaikutus ei ole erityisen miellyttävä, mutta laukaisee joitakin turhia jännitystiloja sangen tehokkaasti. Haittavaikutus on että huulten limakalvon pintatunto öpaut puolittuu, jonka voi huomata, joten pitkäaikaista itsensä altistamista näille en myöskään voi suositella. Minulla ei ole aikeita jatkaa näidenkään käyttöä sitten kun laivaltatuomani kiekot on loppu. Yksi herkullinen flavor on 77 Watermelon jossa on erityisen hyvä tuoksu. Olen kokeillut myös Rabbit Extreme Pepper mint pussia joka ilmeisesti tehokkainta. Toimii kovasti, mutta ei ainakaan omaan makuun oikein sopinut. Ei tarvi vetää nikotiinipusseja enempää ainakaan minun takiani, kiitos!