NHL 18

Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
343
Kiinnostaako EASHL ?

HC Ota Tosta hakee aktiivisia pelaajia.

Tän hetken score 258-191-45. Ykkösdivaria jauhetaan ja pelejä on päivittäin. Tällä hetkellä 4-5 aktiivista pelaajaa mutta muutama mahtuis lisää että saadaan useammin isoja pelejä. Kunnon maalivahtia ei ole eli sitä erityisesti haetaan. Kaikkien paikkojen pelaajat tervetulleita.

Vaadimme hakijoilta:
-Mikki
-Ikä +18
-Jos löytyy whatsapp, se on plussaa.




Mikäli olet kiinnostunut laita hakemusta klubiin tai ota yhteyttä. Laittaessasi viestiä kerro vielä mieleisimmät pelipaikkasi. Tervetuloa!

psn: Katajain tai ousiig

Vois ite maalivahtia kokeilla. Mielestäni ihan keskitasoa ainakin, riippuen toki puolustuksen tasosta. Ainahan voi potkia pihalle jos niikseen. Palaillaan huomenna.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
74
Löytyykö ketään tekee haasteita yhteistyönä nhl18 ps4?
Kaverin kanssa ollaan muutamia haasteita pelailtu, mutta jostain syystä viime kerralla haasteista ei tullut tähtiä, vaikka annetut tavoitteet täyttyivät. Ilmeisesti joku bugi.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 593
Levittäkääa tietoo eteenpäin että kompissa ei kandee pelaa käyttäjää ERBO21 HCZ jengiä vastaan jäbä käyttää ip boottia enkä tiedä miten tonkin heebon sais reportattuun.. kusimaista touhuu
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
741
Ei hemmetti, olen koittanut EA:n edustajalta tuolla niiden änärifoorumilla kysyä, että onko Frostbite mukana NHL19:ssä, mutta kaveri on ignorannu totaalisesti kysymyksen (ylläri) vaikka muuten postaa ketjuun. Nyt sitten kysyin asiasta parissa muussakin ketjussa vähän muuteltuna, niin mode pläjäytty 72 tunnin bannin ja poisti mun viestit aiheesta, kun olen toistuvasti kysyny samaa juttua (vaikka kuulemma ymmärtääki miksi niin teen). Niin no, vastaisivat kysymykseen niin ei tarttis jankata.

No en kauheesti odottanutkaan, EA:han on yksi paskimpia firmoja pelaajien kanssa kommunikoinnissa, ironisesti kysymys oli juuri ketjussa, jossa mietittiin että mitä jos NHL-tiimi kommunikoisi fanien kanssa yhtä hyvin (kuulemma) kuin Star Wars BFII:n tiimi. No niinpä.:btooth:

Eipä EA varmaan mitään tietoja nyt olis antamassa pelistä ennen kesää muutenkaan. Mutta ois ne nyt voinu sanoa, edes että ei voi puhua tulevasta pelistä vielä tai jotain...

Ois kyllä kiva jos muutkin suomalaiset menis kysymään tuolle foorumille Frostbiten mahdollisuudesta NHL19:ssä...:vihellys:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Eipä EA varmaan mitään tietoja nyt olis antamassa pelistä ennen kesää muutenkaan. Mutta ois ne nyt voinu sanoa, edes että ei voi puhua tulevasta pelistä vielä tai jotain...
Jo tämä olisi niin helppo tapa välttää tällaiset ikävät tilanteet.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Haluan pelata offlinessa seasonia joukkueella jossa on mun oma luotu pelaaja. Jos se pelaaja tradetaan niin voinko mitenkään vaihtaa siihen tiimiin?

Pelaan kärpillä ja sitten kun mun luotu pääsee nhl haluaisin vaihtaa siihen tiimiin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 398
Viestejä
4 194 182
Jäsenet
70 726
Uusin jäsen
kyosti.laitinen@etp.inet.

Hinta.fi

Ylös Bottom