Ostettu NH-D15 tuuletinkiinnikkeet [Helsinki]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 451
Tuommoiset:
1652071109166.png


Tarjoan 10€ posteineen. Tai sama hinta, haulla Triplasta tai toimituksella Malmille. Luulisi, että menee kirjeessä. Yksi pari riittää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 451
Nämähän löytyi saman päivän aikana käyttäjältä @isanttu , mutta eivät ole postissa vieläkään tulleet - vaikka postitettu yli viikko sitten. Myyjän uskon olleen rehellinen, postissa uskon olevan ongelmien.

Haku onnistuu:

Pe: Olen taas lähijunalla liikenteessä illalla kantamusten kanssa illalla ja mahdollisesti Triplan kautta toimistolla päivällä.

La: Voin varmaan 12-16 hakea pääradan varrelta lähijunalla, sinne Helsinki-Kerava puolelle painottaen.

edit: myyjältä tuli selvitys ja on Postissa kysellyt kirjeen perään. Postissa on jakeluongelmia. Odotetaan vielä pe-iltaan, ennenkuin tehdään kauppoja. Minä en halua näitä ongelmia ja haluan vaan kiinnikkeet :(

edit2: Ehkä ei olisi pitänyt laittaa nimimerkkiä tähän vielä, mutta en siis epäile kuin Postin toimintakykyä ja minä en halua näitä ongelmia ja haluan vaan kiinnikkeet :(
@isanttu tarjoutui maksamaan rahatkin takaisin jo, mutta se ei tunnu reilulta, kun tämä on Postin virhe kuitenkin. Teen kyllä mielelläni hänen kanssaan kauppoja tulevaisuudessakin, mutta seuraavalla kerralla seurantakoodin kanssa..
 
Viimeksi muokattu:

isanttu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
460
Postin mukaan yli viikko on nykyään normaali aika kirjeillä...
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 692
Viestejä
4 268 129
Jäsenet
71 546
Uusin jäsen
Artgsm

Hinta.fi

Ylös Bottom