Myyty Next Level Racing F-GT ajosimulaattori/ajopenkki *TKU*

Kridedude

Näkymätön tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
513
Myytävä tuote: Next Level Racing F-GT
Hinta:
349€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 01/2021, jimms.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:


Vähän yli vuoden vanha, kasattuna ja vain nouto.

Mahdollisuus käyttää joko GT asennossa tai Formula asennossa. Olen itse pitänyt vain GT asennossa rigiä. Mukaan tulee extrana NLRn alkup. pyörät, joten rigiä on helpompi liikutella.
Penkissä liukukiskot ja selkänojassa kallistussäätö.

NLR F-GT on huomattavasti esim. perus Playseatia jämäkämpi ja kestää myös DD rattien ja load cell polkimien voimat helposti. Testattu Fanatec DD1llä ja Fanatec V3 jäykimmällä jarruvoimalla.
Tämä versio F-GTstä on myös NLRn uusinta mallia, jossa tulee vahvikeraudat mukana tehtaalta rattideckille ja polkimille. Kuvassa ne ovat paikoillaan.

Kunto hyvä joskin pari naarmua saattaa olla johtuen mustasta väristä, joka on altis niille. Pari reikää olen porannut rattideckiin, koska Trak Racer DD mountin kiinnityspisteet eivät osuneet täysin kohdalleen. Ei vaikuta muiden rattien soveltuvuuteen ja jäävät rattibasen alle piiloon. Myös penkin kiskojen alla on toiset reiät kun oli hetken eri penkki eri kiskoilla kiinni.
Trak Racer DD mount mahdollistaa suuremman kulman Fanatecin DD baseille, koska muuten ovat lähes kohtisuorassa. Tulee rigin mukana, maksoi n. 50e plus toimituskulut vajaa vuosi sitten.
Soveltuu ainaki Fanatec DD1/DD2/CSL DD rattibaseille.

Tiedot:

Järkeviä tarjouksia kuunnellaan. Tällä hetkellä halvin hinta uudelle on 519e toimitettuna (plus renkaat ja DD mount yhteensä n. 100e).
Uuden kasaamiseen palasista ja säätöihin menee 2-4h riippuen henkilöstä.

Tässä valmis paketti.

Myynnissä myös tori.fi


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay/tilisiirto


Kuva:
IMG20220530113612.jpg
IMG20220530114617.jpg
IMG20220530113653.jpg
IMG20220530112920.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 164
Viestejä
4 214 181
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom