Täällä perheellinen myös ja casuaali meno maistuu kun voi omaa tahtia touhuta. Itse olen jo lvl 60, koska noista townboardeista + trade skillien kasvattamisesta saa todella paljon expaa eikä tarvitse olla kuin yhdessä kaupungissa. Sidequesteja en ole tehnyt ollenkaan koska en nää mitään hyötyä.
Eli omasta mielestäni peli on erinomainen juurikin siitä syystä että casuaali pelaajakin pääsee muutamassa viikossa lvl 60 ja tuo townboard + trade skillien levuttaminen on myös mielenkiintoista koska molemmissa on pysyvät hyödyt. Itsellä windswardin stance on jo lvl 50 ja storageen mahtuu +2000 painon edestä tavaraa.
Edit: tässä omat vinkit nopeaan lvl 60 jonka lisäksi kasvatat trade skillejä ja town stancee jotka molemmat tärkeät loppupeliin:
1. tsekkaa townboard tehtävät ja poista kaikki vaikeat, esim kaikki kokkaus + laatikoiden keräämiset + tapa x mobeja, ellei niitä ole tuplana jolloin saa 2 kärpästä yhellä iskulla. Parhaat townboardid on ehdottomasti ase ja armori cräftäys laatikot.
2. lähde hakemaan raakamateriaaleja. Jos tarvitset fiberiä, mene Windswardin vasemmanpuoleiselle fast travelille. Jos tarvitser Ironia, lähde pohjoiseen Windswardista. Dynaamisesta mapista näkee hyvin reitit noille ja esim 1000 ironia saa alle 30 minuutissa ja sama fiberiin ja muihin raakamateriaaleihin.
3. kun keräämisreissu takana, finishaa townboard tehtävät näillä materiaaleilla ja sen aikaa kun odotat uusia townboard tehtäviä, niin olet joko hakemassa lisää materiaaleja, tai kasvattamassa trade skillejä, esim kliksuttelemassa jewelcräftinkiä yms.
Edit2: ai niin, main questin olen tehnyt, siitä saa todella paljon leveleitä myös. Eli sitä mukaan kun mainquestin levelivaatimukset täyttyvät, voi sitä progressaa. Itse taisin olla lvl 54 kun main questin soolotin loppuun.