Taitaa olla huonosti laitetut tahnat kortissa jos tollasiin lukemiin menee junction.itellä näyttää 357W peak virtapiikkejä 6800XT.llä kun pelaa New Worldii. Muissa peleissä jääty aina reilusti alle 300W esim. CP2077 niin 255W. jännitteenä 1.1v kortilla. Tuossa kortissaha taitaa olla max powerlimit 300W. hotspottikin näyttää käyvän aika kuumana 105c peakannu.
ainakin ameriikoissa ovat nostaneet jo 2250Vissiin tällä viikolla avaavat transferit uusille realmeille, eli ei liene suunnitelmissa nostaa pelaajacappia per serveri toistaiseksi?
Eikös Rivatuner ole jokaisen pelaajan vakiotyökalu. Sillä itse rajoitan pelin FPS esim 5:een jonossa ja kun pois jonosta niin rajoitus pois. Tällä tavalla kone ei turhaan kuluta sähköä.itse tiputan resoluution mahd. pieneksi jonotellessa niin ei ole ongelmia ollut.
nyt olisi level 30 edessä ja kyllähän tämä maistuu, saisivat lisäillä lisää pelaajia per serveri ja jumankauta sassia niin ei tarvisi jonotella.
Ja juuri näiden AFK bottaajien takia jonot pysyykin pitkinä.Jonot on kyllä yks perse tosiaan, varsinkin kun itse en ihan heti töiden jälkeen viitsi pelata niin sitten illemmalla onkin jo semmoset jonot ettei tarvi mennä, tokihan tähän on ratkaisuja mutta harmittaahan se kun pitää kikkailla.
lähinnä ajattelin että jos etäkäytöllä tyrkkää jonoon vaikka johki kolmen aikaan niin vois töiden jälkeen sit päästäkkin pelaamaan. en minä rupea mitään afk esto kikkailuja pitämään, se on niin mulkkua touhua että en ala semmoseen ite.Ja juuri näiden AFK bottaajien takia jonot pysyykin pitkinä.
Kyllä ne jonot on ihan AGS:n aikaansaannosta.Ja juuri näiden AFK bottaajien takia jonot pysyykin pitkinä.
Kai tajuat, että juuri niiden AFK bottien takia se jono ei liiku? Jos siellä servulla on 1500 AFK bottaajaa jotka ei ees pelaa ja vaan 500 jotka pelaa niin ei ihme jos jono liikkuu vähän tahmeesti.Tänään valitsin vaihtoehdon 2. ja 2h:ssa jono liikkui 1171 -> 943 ja siihen se taisi lopulta sitten jäätyäkin.
jaska tuplasentti se vaan jaksaa lypsää tätä, kivat clickbaitit kun videolla itsekin tulee siihen lopputulokseen että EVGA kortissa on vika. mitä helvettiä? tähän lopputulokseenhan tultiin kuukausia sitten betan yhteydessä ja EVGA pisti ilmoille tiedotteenkin asiasta.Jayztwocents testaillut lisää New Worldia.
Tässä jotain ohjetta:Ja onko tuon Logging-skillin kasvattamiseen mitään muuta tapaa kuin oikeasti kaataa muutaman hehtaarin edestä niitä nuoria puita?
lvl 25-35 monesti parhaimmat kamat on faction kamoja. Itse olen tehnyt tasaisesti kaikkea lvl45 asti, jos painottaa vaan jotain juttua niin sen huomaa negatiivisesti -> kannattaa tasapainottaa kaikkea.onko paljon porukkaa yli 30lv täällä? itsellä kun sain main questin kiinni leveleissä meni homma vaikeammaksi kun vihut alkokin pistää hanttiin oikeen kunnolla, mitäs aktiviteettiä kannattaisi harrastaa nostaa muutamat levelit ennen kuin jatkaa taas tuota main quest?
Kuvailit juuri kaikki MMO:t.Olenko ainoa jolla tuli seinä vastaan 40 levelin nurkilla? Ei vain jaksa tai kiinnosta enää yhtään.
Peli on ihan kivan näköinen, mutta sisällöltään korkeintaan hyvin keskinkertainen esitys.
-Tehtävät ja npc:t ovat käytännössä samanlaista copy&pastea alueesta riippumatta, yhtä edestakaista juoksemista ja samojen npc -hahmojen tappamista. (5 vuodessa saatiin kourallinen erilaisia modeleita aikaiseksi, muuten onttoon maailmaan?)
-Taistelusysteemi on käytännössä samaa huttua heti pelin ensitunneista lähtien, eikä tarjoa mitään uutta tai saavutettavaa pelin edetessä. Samat 3 skilliä per ase sinulla on käytettävissä heti pelin ensimmäisestä kaupungista lähtien ja näitä voi sitten täydentää muutamilla pienemmillä talenteilla.
-Kaupunkisodista jäi ristiriitainen fiilis, käytännössä sotaan pääsevät mukaan vain kaupungin valloittanut company ja korkeintaan rivejä täydentämään hyväksytyt liittolaiset, muilla ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia osallistua mukaan toimintaan. Pelin edetessä tämä erottelu tulee vain pahentumaan, ellei systeemiä korjata suuremilla osallistujamäärillä ja esimerkiksi 70/30 random jaolla.
-craftaussysteemi oli pelin mielenkiintoisin osa-alue, mutta yhtä mikromanagerointia tilan kanssa.