Audissa Avant on farmari ja Limousine sedaniMikä hemmetti on tuo "Limo" tuossa?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Audissa Avant on farmari ja Limousine sedaniMikä hemmetti on tuo "Limo" tuossa?![]()
beamng.driveen
Enemmän tuo minun ilahdutti kuin joku museoitu saabi. Ei kaikkea voi aina ajatella rahan kautta. Joku voi sanoa ettei ota Teslaa vaikka ilmaiseksi saisi niin sanon kyllä ihan samalla pieteetillä että en museoitua 96 saabbia ottaisi ilmaiseksi. Tuo kurkkumopo toisaalta kävisi tilataideteoksesta jos olisi sille paikka.Aina välillä miettii että miksi näin piti tehdä. Järjetön määrä työtunteja että lopulta saadaan hyvin keskinkertainen tuotos. Tässä on käyny sama kuin Latelan pilaamassa Alfa Spiderissa.

Samaa mieltä, näin piti tehdä vain siksi että pystyi ja sekös ilahdutti minuakin. Toisaalta minä ottaisin kyllä museoidun 96:sen milloin vaan, ja vielä mieluummin TeamAhma -tyylisen 95:sen. Eka autoni kun oli juurikin Saab 95 farmari, ja kolmas oli kirkkaanpunainen 96 (jota minun ei ikinä olisi pitänyt myydä).Enemmän tuo minun ilahdutti kuin joku museoitu saabi. Ei kaikkea voi aina ajatella rahan kautta. Joku voi sanoa ettei ota Teslaa vaikka ilmaiseksi saisi niin sanon kyllä ihan samalla pieteetillä että en museoitua 96 saabbia ottaisi ilmaiseksi. Tuo kurkkumopo toisaalta kävisi tilataideteoksesta jos olisi sille paikka.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.