Nettiauto - keskustelu, löydöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Sen tarkemmin keskustelua lukematta, mutta jos viittaat tuohon Mustangiin, niin coyote gen 2 ei kyllä ole 60-luvun moottori olettaen, että tuo auto on tehty jostain alkuperäisestä mustangista, eikä mistää ”kitcar” tyyppisestä ratkaisusta. Vai miten S550 Mustangin moottori voi muuten olla alkuperäinen 60-luvun Mustangissa?
Mä oletan että lainaamani viesti koski nimimerkki dmn kirjoittamaa tapausta, jossa selosti että auto oli ensin rekisteröity ja sitten muutoskatsastettu.

Mutta kysymys kyllä pätee, miten auton orkkismoottori voisi olla laiton? (ellei puhuta uudesta/uudehkosta autosta joka valmistettu jollekin muulle markkinalle ja päästönormit.)

Tarkoitin sitä dmn kirjoittamaa tapausta.
Jos autossa on orkkis-moottori niin miksi se sitten olisi muutoskatsastettu?

Muuttoautona saa kilpiin lähes vehkeen kuin vehkeen kunhan on ollut lähtömaassa laillinen. Nimimerkillä 8,2l moottori -57 vuoden autossa.

Laitoin autoni myyntiin Baanaan ja sain yllättävän hyvän tarjouksen. Mietin kuitenkin, miten voi tietää, että tarjouksen tehnyt autoliike on luotettava, kun sen tiedot näkee vasta hyväksymisen jälkeen.

Onko jollain kokemusta Baanan kautta myymisestä? Miten maksut ja auton luovutus käytännössä sujuivat?

Kiitos jo etukäteen kokemuksista!

Jos hyväksyt, se sitoo molempia puolia.
Autovexin kautta itse myynyt ja aina ollut ihan luotettava kumppani toisella puolella. Veikkaisin, että lähelle Autovexia on tapa. Kun hyväksyt, ostaja soittaa ja sovitte päivän koska viet auton. Sen jälkeen varmaan vielä tarkistavat tiedot ja kyselevät jne. Sitten kauppakirja missä tilitiedot mihin laittavat rahat. Rahojen siirrossa voi mennä päivä kaksi, riippuen onko velkaa vaiko puhdas.

Kaupankäynnin mekanismin voi itse sopia autoliikkeen kanssa, ei baana tai autovex toimi kuin tiedovälittäjinä.
Eli jos ostajana on joku Repan Auto Oy Ab, Petostie 6, 33100 Luihula, niin sovit vain että raha tilille ennen kuin varmenne ja / tai auto lähtee.

Jos hyväksyt, se sitoo molempia puolia.
Autovexin kautta itse myynyt ja aina ollut ihan luotettava kumppani toisella puolella. Veikkaisin, että lähelle Autovexia on tapa. Kun hyväksyt, ostaja soittaa ja sovitte päivän koska viet auton. Sen jälkeen varmaan vielä tarkistavat tiedot ja kyselevät jne. Sitten kauppakirja missä tilitiedot mihin laittavat rahat. Rahojen siirrossa voi mennä päivä kaksi, riippuen onko velkaa vaiko puhdas.
Kiitos vastauksesta. Ajattelin ensin laittaa Autovexin kautta, mutta se ei toiminut ollenkaan minulla, mitään ei tapahtunut kun painoin "Lähetä tarkastukseen". Paras tarjous, jonka sain Baanan kautta oli kuitenkin pari tonnia parempi kuin Autovexin alustava arvio.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 382
Jäsenet
79 621
Uusin jäsen
vantaalaine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom