Nettiauto - keskustelu, löydöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa olla nämä ja hintansa takia eivät sisälly auton kauppaan Rohana RFX11
EI sillä että JR vanteet huonoja olisi. Vaikka niistä välillä kuulee ulinaa niin käyttävät niitä kuitenkin Driftmasters luokassakin enkä usko että kukaan riskeeraisi menestymistään huonojen vanteiden takia.
Ne on halpoja ja suht pyöreitä.

Taitaa olla nämä ja hintansa takia eivät sisälly auton kauppaan Rohana RFX11
EI sillä että JR vanteet huonoja olisi. Vaikka niistä välillä kuulee ulinaa niin käyttävät niitä kuitenkin Driftmasters luokassakin enkä usko että kukaan riskeeraisi menestymistään huonojen vanteiden takia.
Ihan oikeassa olet, jätin huomioimatta huulen stanssaukset aamutuimaan.

Ei helvetti. Puolet ilmoitustekstistä höpistään penkeistä, joista toista ei ole edes asennettu ja toisessa ei sähköt enää toimi! :psmoke:

"sisustan takia on aikalailla joka jonnen jnelma."

En ole totaalinen kielinatsi, mutta laskin pikaisesti, että tuossa on 36 virkettä, joista 0 oli kirjoitettu ilman kirjoitusvirheitä. Tämä lienee myyjän suurin saavutus elämässä.

noi väärin kirjoitetut mallit aina aiheuttaa itsessä puistatuksia. Se ei kirjoiteta "break" ja ylipäätään normi hatchi ei mielestäni ole Shooting Brake muutenkaan.

Mielenkiinnosta kun jaksaisi vinillä varustelistan kaivella niin näkisi että onko oikeasti tehtaalla jo nuo M performance hilut laitettu. Vahva epäilys itsellä että ei ole.

Mutta tuo B58 on kyllä pätevä mylly.
1745856225847.png

Eli ei ne tehtaalta olleet, ehkä uutena on bemarilla asennettu, mutta ei ns tehdaslisävarusteena.
70-luvulla sai E9:n kohdalla batmobile kittiä lisävarusteena suoraan tehtaalta, mutta ainakin joissakin maissa se piti asentaa itse tai asennuttaa lakiteknisistä syistä muilla.

Viimeksi muokattu:
70-luvulla sai E9:n kohdalla batmobile kittiä lisävarusteena suoraan tehtaalta, mutta ainakin joissakin maissa se piti asentaa itse tai asennuttaa lakiteknisistä syistä muilla.
Ja tämä liittyi ~+50v mihin? :)

Pointtina se, että jos tehdasvarusteltu, niin sen pitäisi myös varustelistassa näkyä... Tai ainakin vähintään bemarin dokumentit asiasta.
Ehkä sinänsä turhaa spekulointia, mutta jos mainostetaan että tehtaalla asennettu niin silloin minä sen myös oletan olevan niin. Jälkikäteen on jälkikäteen.

Ja tämä liittyi ~+50v mihin? :)

Pointtina se, että jos tehdasvarusteltu, niin sen pitäisi myös varustelistassa näkyä... Tai ainakin vähintään bemarin dokumentit asiasta.
Ehkä sinänsä turhaa spekulointia, mutta jos mainostetaan että tehtaalla asennettu niin silloin minä sen myös oletan olevan niin. Jälkikäteen on jälkikäteen.
Onhan se ollut orkkis lisävarusteena varustelistalla kuten jo mainitsin, mutta kaikkien maiden laki ei sallinut sitä asentaa tehtaalla.

Onko noissa uutenakaan se tulos 100%? Ainakin itse nähnyt useampiakin tuollaisia tuloksia alle 100tkm ajetuissa. Tuntuu että sitten taas vastaavasti 200-300 ajetuissa se tulos liikkuu järjestäen siellä 87-92 haitarissa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
275 795
Jäsenet
77 389
Uusin jäsen
sakke1234

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom