Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu

Ei nyt ihan istu osat nätisti autoon. Kyljessä melkoiset erot raoissa.
Jos meinaat tuota helmassa ovien edessä ja takana olevaa "rakoa" niin sehän ei ole "rako" vaan siinä on musta lista välissä mikä hämää, ovissa ei tuollaista ole ettei naarmuja pintoja
 
Kannattaa ostaa ennenkuin hinta nousee :D

"Autolle nousee hintaa koko ajan sen mukaan kuinka kauan aikaa siihen sijoitan eli tunti veloitus

60e/h"


"kaikki autoon kuuluvat osat tulee mukaan eli kasausta vaille valmis "

Melkein paras myyntiargumentti ikinä!
 
Reilu puoli vuotta ja vajaa 17 000 km. Arvonlasku napakat 15 000 euroa. Eikä kyseessä ole mikään öky-Mersu, vaan patteriversio pikkuisesta Hyundaista. Liekö tuo uusi vähän kallis vai toinen vähän halpa, mutta ottaisin tuon käytetyn, jos Konaa olisin vailla. Harmi, ettei ollut Niro. Olisin ostanut.

Uusi

Käytetty
 
Ei saakeli onko noi uusina noin pirun kalliita. Ei tulisi mieleenkään kyllä maksaa tuollaisesta koppimoposta edes kolmosella alkavia lukemia. Tuohan ihan järjenvastainen auto. Ostetaan jotta on pienet käyttökulut ja saa julistaa ideologiaa ja ajamisen halpuutta, mutta sitten kuitenkin maksetaan tollasesta 50k johon sulaa tehokkaasti niin paljon rahaa että vaikka ajaminen olisi ilmaista, niin se ei paljon lohduta :D
 
Ei saakeli onko noi uusina noin pirun kalliita. Ei tulisi mieleenkään kyllä maksaa tuollaisesta koppimoposta edes kolmosella alkavia lukemia. Tuohan ihan järjenvastainen auto. Ostetaan jotta on pienet käyttökulut ja saa julistaa ideologiaa ja ajamisen halpuutta, mutta sitten kuitenkin maksetaan tollasesta 50k johon sulaa tehokkaasti niin paljon rahaa että vaikka ajaminen olisi ilmaista, niin se ei paljon lohduta :D

Ja bensaversio on kevyet 20 kiloeuroa halvempi. Siinä on jo aika kova itseisarvo pelkällä sähköisyydellä.
 
Ja bensaversio on kevyet 20 kiloeuroa halvempi. Siinä on jo aika kova itseisarvo pelkällä sähköisyydellä.
Sama on tuon saman konsernin Kia Niro sähkiksen kanssa. Fossiilihybridi 15k€ halvempi samalla varustetasolla. Nirolla myös tippuu arvo kuin lehmän hännällä. Juuri katsoin delta-auton liisarikuviota Nirosta, että takuuhyvitys autosta on suurempi kuin mitä auton arvo on liisarin päätteeksi. Vaikuttaa aikalailla lose-lose kuviolta.
 
Sähköauto voi olla samanlainen fiilisjuttu kuin tehokas/maineikas/harvinainen/käyttämätön auto. jollekin se tuntuu tärkeältä ja siitä ollaan valmiita maksamaan. Toiselle taas sama ominaisuus voi olla täysin merkityksetön ja aivan järjenvastaista käyttää rahaa siihen.
 
Ja bensaversio on kevyet 20 kiloeuroa halvempi. Siinä on jo aika kova itseisarvo pelkällä sähköisyydellä.

Kyseessä on kuitenkin eri luokan auto kun puhutaan polttis vs sähkö konasta. Polttiksessa oli täysin muovinen sisusta, näytti ja tuntui ihan lelulta. Sähkömallissa oli sitten taas paremmat materiaalit ja paljon paremman näköinen. Ero oli kuin Ladalla ja Toyotalla
 
Reilu puoli vuotta ja vajaa 17 000 km. Arvonlasku napakat 15 000 euroa. Eikä kyseessä ole mikään öky-Mersu, vaan patteriversio pikkuisesta Hyundaista. Liekö tuo uusi vähän kallis vai toinen vähän halpa, mutta ottaisin tuon käytetyn, jos Konaa olisin vailla. Harmi, ettei ollut Niro. Olisin ostanut.

Uusi

Käytetty
Saksassa uutena puolet halvempia, Suomen autoverotus on kyllä upea.
 
Kyseessä on kuitenkin eri luokan auto kun puhutaan polttis vs sähkö konasta. Polttiksessa oli täysin muovinen sisusta, näytti ja tuntui ihan lelulta. Sähkömallissa oli sitten taas paremmat materiaalit ja paljon paremman näköinen. Ero oli kuin Ladalla ja Toyotalla
Vaikka se olis 10k€ sähköstä ja 10k€ nahoista niin silti aika huono diili. Etenkin jos noi paremmat materiaalit tulee "pakotettuna".
 
Sähköauto voi olla samanlainen fiilisjuttu kuin tehokas/maineikas/harvinainen/käyttämätön auto. jollekin se tuntuu tärkeältä ja siitä ollaan valmiita maksamaan. Toiselle taas sama ominaisuus voi olla täysin merkityksetön ja aivan järjenvastaista käyttää rahaa siihen.

Jonkun mintin klassikon tai muskeliauton vielä ymmärtää kun autolla on jonkinlainen historia ja status. Nämä sähköpelit on kuin tämän päivän huippuluuri joka ensi vuonna on verkonpaino. Mutta onhan toki sähköhommeleissa oma perverssi viehätys.
 
Vaikka se olis 10k€ sähköstä ja 10k€ nahoista niin silti aika huono diili. Etenkin jos noi paremmat materiaalit tulee "pakotettuna".

Jos vertaa halvinta polttis konaa ja täysin varusteltua sähköversiota niin tottakai saat sen näyttämään huonolta diililtä. Jos vertaa samoilla varusteilla olevia niin hintaero on lähemmäs 10k€ luokkaa. Toki jos ei halua kaikikia varusteita mitä siitä vakiona jo löytyy, niin sitten täytyy katsoa muualle.
 
Saksassa uutena puolet halvempia, Suomen autoverotus on kyllä upea.
Eipä taida autoverotus sähköautoja juuri kurittaa. Toki isompi arvonlisävero tekee osansa, mutta ei varmasti noin isoja eroja ole. Saksan hintoja jos jostain mobile.de:stä katsoo, niin niissä monesti on jo vähennetty Saksan varsin avokätiset sähköautotuet.
 
Eipä taida autoverotus sähköautoja juuri kurittaa. Toki isompi arvonlisävero tekee osansa, mutta ei varmasti noin isoja eroja ole. Saksan hintoja jos jostain mobile.de:stä katsoo, niin niissä monesti on jo vähennetty Saksan varsin avokätiset sähköautotuet.
Samat 50k saa varustellusta konasta näköjään maksaa saksassakin. Törkeä hinta tuosta mutta ei siinä näköjään maiden välillä juuri eroa ole. Toki saksassa tosiaan kai nuo avustukset mutta se taas ei liity suomen autoveroon.
 
Eipä taida autoverotus sähköautoja juuri kurittaa. Toki isompi arvonlisävero tekee osansa, mutta ei varmasti noin isoja eroja ole. Saksan hintoja jos jostain mobile.de:stä katsoo, niin niissä monesti on jo vähennetty Saksan varsin avokätiset sähköautotuet.
Njoo tosiaan verotusaste yleisesti. Onko nuo Autoscoutin vertailut sitten päteviä, sieltä kun nopeasti vilkaisee niin sähkö Konat noin 20-25k euroa halvempia. Vai onko tuo Nettiauton Kona jokin erikoisemmin varusteltu malli?
 
Eipä taida autoverotus sähköautoja juuri kurittaa. Toki isompi arvonlisävero tekee osansa, mutta ei varmasti noin isoja eroja ole. Saksan hintoja jos jostain mobile.de:stä katsoo, niin niissä monesti on jo vähennetty Saksan varsin avokätiset sähköautotuet.
Samaa mietin itse. Konaa en tarkemmin katsonut kun katsoin eri sähköautoja mobile.de:stä viime viikolla, mutta sähköautoissa oli yleisesti 10-15k€ eroja "samalla" varustelutasolla noiden tukien jälkeen. Vakiovarusteissahan on maittain pieniä eroja eri valmistajilla näin yleisesti, mutta en tiedä Konasta muuten kuin mitä Brittien ja Suomen eroista luin. Sähköautoissa tuntuu kyllä moni valmistaja tekevän ne muutamat varustelutasot ja ainoat vaihdettavat varusteet on suunnilleen väri ja vannekoko/rengasmalli.

edit:
Suomi vs Saksa sähköautojen verot ja tuet
ALV: 24% vs 16%
Autovero: 2,7% vs 0%
Ajoneuvovero: perusvero plus käyttövoimavero vs 0% (ei autoveroa 10 vuoteen sähköautoissa 2016-2025 jälkeen ensirekisteröinnin)
Hankintatuki: 2000€ (alle 50k€ ) vs 9000€ (hinta alle 40k€) ja 8000e (hinta 40k€ - 60k€)

Plugareilla vastaavasti 0€ vs 6750€ (hinta alle 40k€) ja 5625€ (hinta 40k€ - 60k€)

Lisäksi työnantajat, jotka mahdollistaa sähkölatauksen työntekijöille saa alennuksia tuloveroon 25% (en jaksanut paneutua tarkkoihin spekseihin paljon tuo nyt on oikeasti ja mistä se tulee. Ilmeisesti lataukseen liittyen, ei kokonaisveroissa).

edit2: Tosiaan en itse tiennyt että plugarit saa myös hankintatukea todella paljon Saksassa. Mutta tosiaan jokainen voi laskea noilla vero ja tukimäärillä Suomen ((veroton hinta * autovero) * 1,24 - 2000e) vs Saksan (veroton hinta * 1,16 - 8000€), että kuinka paljon halvempi 40k€ verottomana maksava auto on Saksan puolella. Se on jotain reilu 38k€ siellä vs täällä 49k€. Huono esimerkki kun meni ihan rajalle saako edes hankintatukea Suomen puolella. Mitä tuollainen 10tkm ajettu puoli vuotta vanha auto maksaa käytettynä Saksassa vs Suomeen? Tai vuoden tai kaksi vanha sitten vuoden tai kahden päästä.
 
Viimeksi muokattu:
Samaa mietin itse. Konaa en tarkemmin katsonut kun katsoin eri sähköautoja mobile.de:stä viime viikolla, mutta sähköautoissa oli yleisesti 10-15k€ eroja "samalla" varustelutasolla noiden tukien jälkeen. Vakiovarusteissahan on maittain pieniä eroja eri valmistajilla näin yleisesti, mutta en tiedä Konasta muuten kuin mitä Brittien ja Suomen eroista luin. Sähköautoissa tuntuu kyllä moni valmistaja tekevän ne muutamat varustelutasot ja ainoat vaihdettavat varusteet on suunnilleen väri ja vannekoko/rengasmalli.

edit:
Suomi vs Saksa sähköautojen verot ja tuet
ALV: 24% vs 16%
Autovero: 2,7% vs 0% (ei autoveroa 10 vuoteen sähköautoissa)
Hankintatuki: 2000€ (alle 50k€ ) vs 9000€ (hinta alle 40k€) ja 8000e (hinta 40k€ - 60k€)

Plugareilla vastaavasti 0€ vs 6750€ (hinta alle 40k€) ja 5625€ (hinta 40k€ - 60k€)

Lisäksi työnantajat, jotka mahdollistaa sähkölatauksen työntekijöille saa alennuksia tuloveroon 25% (en jaksanut paneutua tarkkoihin spekseihin paljon tuo nyt on oikeasti ja mistä se tulee. Ilmeisesti lataukseen liittyen, ei kokonaisveroissa).

edit2: Tosiaan en itse tiennyt että plugarit saa myös hankintatukea todella paljon Saksassa. Mutta tosiaan jokainen voi laskea noilla vero ja tukimäärillä Suomen ((veroton hinta * autovero) * 1,24 - 2000e) vs Saksan (veroton hinta * 1,16 - 8000€), että kuinka paljon halvempi 40k€ verottomana maksava auto on Saksan puolella. Se on jotain reilu 38k€ siellä vs täällä 49k€. Huono esimerkki kun meni ihan rajalle saako edes hankintatukea Suomen puolella. Mitä tuollainen 10tkm ajettu puoli vuotta vanha auto maksaa käytettynä Saksassa vs Suomeen? Tai vuoden tai kaksi vanha sitten vuoden tai kahden päästä.

mites tuo saksan avustus menee? jos haen sieltä 1kk ikäisen niin miten menee?
 
mites tuo saksan avustus menee? jos haen sieltä 1kk ikäisen niin miten menee?

Mitä tarkoitat? Jos ensimmäinen omistaja on saanut tuet, niin se todennäköisesti näkyy hinnassa. Et sinä joudu niitä takaisin maksamaan jos sitä meinaat
 
Mitä tarkoitat? Jos ensimmäinen omistaja on saanut tuet, niin se todennäköisesti näkyy hinnassa. Et sinä joudu niitä takaisin maksamaan jos sitä meinaat
Joo siis meinasin just että onko siinä joku ns. karenssi että voi myydä tai jotain?
Aivan järjetöntä ostaa mitään uutena suomesta jos asia on näin. Tuollahan yksityiset voisi tehdä aika hyvää bisnestä ostamalla uusia ja myymällä ne samointein maihin missä tukea ei ole?
 
mites tuo saksan avustus menee? jos haen sieltä 1kk ikäisen niin miten menee?
Suomen verottaja katsoo 1kk ikäisen auton olevan uusi ja perii autoveron sekä arvonlisäveron.

edit. Auton pitää olla vähintään 6kk vanha sekä yli 6000km ajettu ettei Suomessa peritä ALV.
edit2. Näitä "halvempia" käytettyjä näkyy myynnissä joskus ensivuoden puolella. Jos oikeasti miettii, niin käytettyjen hintataso nähdään joskus 2021 kesällä.
 
Suomen verottaja katsoo 1kk ikäisen auton olevan uusi ja perii autoveron sekä arvonlisäveron.

edit. Auton pitää olla vähintään 6kk vanha sekä yli 6000km ajettu ettei Suomessa peritä ALV.
Se olisi silti erittäin kannattava hankinta? autoveroa ei käytännössä ole, alv on mitä on ja hinnasta alennus 9000€?
Tai sitten jos 6kk ajettu kelpaa niin siihen että ei ole uusi alennus ja sitten vielä tuo ettei alv tartte välittää. Vaikea kyllä tässä suomesta kuvitella seuraavaa ostavansa.
 
Se olisi silti erittäin kannattava hankinta? autoveroa ei käytännössä ole, alv on mitä on ja hinnasta alennus 9000€?
Tai sitten jos 6kk ajettu kelpaa niin siihen että ei ole uusi alennus ja sitten vielä tuo ettei alv tartte välittää. Vaikea kyllä tässä suomesta kuvitella seuraavaa ostavansa.
En tiedä onko Saksan puolella rajoituksia siihen auton ostoon, että pitääkö ostajan olla kansalainen tai että pitääkö auton olla siellä päässä tietyn aikaa rekisterissä

Miettinyt että Saksassa jokin esittelyauton varmaan voisi saada tuotua 6kk ja 4000km ajettuna. Tai vaikka vuoden muutaman tonnin enemmän ajettunakin. Ihan sama vaikka joku muu olisi pierryt vuoden penkkeihin, jos on ok kunnossa muuten.
 
Se olisi silti erittäin kannattava hankinta? autoveroa ei käytännössä ole, alv on mitä on ja hinnasta alennus 9000€?
Tai sitten jos 6kk ajettu kelpaa niin siihen että ei ole uusi alennus ja sitten vielä tuo ettei alv tartte välittää. Vaikea kyllä tässä suomesta kuvitella seuraavaa ostavansa.

Jos näin on, niin takaan ettet ole ainoa joka näitä roudaa suomeen "urakalla". Hintataso määrittyy aika paljon senkin pohjalta paljonko tarjontaa Suomessa on. Jos markkina ei vedä, ei auta vaikka auton saisi puoli-ilmaiseksi.
 
Jos näin on, niin takaan ettet ole ainoa joka näitä roudaa suomeen "urakalla". Hintataso määrittyy aika paljon senkin pohjalta paljonko tarjontaa Suomessa on. Jos markkina ei vedä, ei auta vaikka auton saisi puoli-ilmaiseksi.
Suomen tarjonta on ollut ainakin uusilla heikohkoa sähköautoissa kun monet myy ei oota ja sitten odotusajat on todella pitkiä. Toisaalta nyt tuntuu, että osalla merkeistä tuntuisi olevan tällä hetkellä ongelmia saada uusia kaupan, mutta voi johtua myös nykyisestä tautitilanteesta ettei ihmisillä ole tarvetta uusia autoa tai hankkia muutenkaan esim. toista autoa.

Joka tapauksessa Suomessa on syntynyt paljon yrityksiä, jotka uittaa autoja Saksasta(sekä Ruotsista) Suomeen kohtuu "edullisilla" kustannuksilla. Suunnilleen linkkaat auton, minkä haluat ja ne hakee sen avaimet käteen -tyylillä ja tuo kotiovelle. Ihme, jos plugareita ja sähkiksiä ei aleta roudaamaan tänne kun nuo edulliset tuetut autot siirtyy käytettyjen autojen markkinoille.

Edit. Eilen tuli sattumalta vastaan tuollainen yritys, joka kaiken päälle tarjoaa kohtuullista rahoitusta. Ei ollut mikään 8% todelliset vuosikorot tyylinen paskarahoitus.
 
Viimeksi muokattu:

Liitteet

  • IMG_20200530_201744.jpg
    IMG_20200530_201744.jpg
    1,3 MB · Luettu: 287
Olisikohan kellään mitään valistunutta arviota siitä, mitä vois pyytää vuoden 1985 Hinda Civic Crx:stä?

Ajoin sen intin jälkeen halliin n. 20-vuotta sitten ja siellä se on kuivassa siitä lähtien ollut. Perus 80-luvun Honda, eli varmaan työstämistä ja hitsaamista on, mutta kyllä se muistaakseni katsastuksista meni läpi ja kuivassa se koko tämän ajan ollut..
 
Olisikohan kellään mitään valistunutta arviota siitä, mitä vois pyytää vuoden 1985 Honda Civic Crx:stä?

Ajoin sen intin jälkeen halliin n. 20-vuotta sitten ja siellä se on kuivassa siitä lähtien ollut. Perus 80-luvun Honda, eli varmaan työstämistä ja hitsaamista on, mutta kyllä se muistaakseni katsastuksista meni läpi ja kuivassa se koko tämän ajan ollut..

Tuon ikäsiä on kyllä todella vähän. Saksasta äkkiä katsottuna löysin yhden myynnistä alkuperäiskuntoisena 9900e pyyntihinnalla. Tuo oli ainakin kuvien perusteella siistissä kunnossa ja noin 170 tkm ajettu.
Honda CRX alkaa olla muutenkin aika harvinainen peli.
Näin äkkiä heittäisin, että 5000e +/- 2500 euroa. Toki vaatii sen oikean ostajan, jolla on kiinnostusta tuommosiin vanhempiin japseihin. Erityisesti, jos vaatii enemmänkin työstöä.
 
Olisikohan kellään mitään valistunutta arviota siitä, mitä vois pyytää vuoden 1985 Hinda Civic Crx:stä?

Ajoin sen intin jälkeen halliin n. 20-vuotta sitten ja siellä se on kuivassa siitä lähtien ollut. Perus 80-luvun Honda, eli varmaan työstämistä ja hitsaamista on, mutta kyllä se muistaakseni katsastuksista meni läpi ja kuivassa se koko tämän ajan ollut..

Suomen markkinoita en jaksanut edes vilkaista. jaa tulikin jo toinen vastaus.


Jos linkki toimii, niin 1500 - 10000+.
 
Olisikohan kellään mitään valistunutta arviota siitä, mitä vois pyytää vuoden 1985 Hinda Civic Crx:stä?

Ajoin sen intin jälkeen halliin n. 20-vuotta sitten ja siellä se on kuivassa siitä lähtien ollut. Perus 80-luvun Honda, eli varmaan työstämistä ja hitsaamista on, mutta kyllä se muistaakseni katsastuksista meni läpi ja kuivassa se koko tämän ajan ollut..
20 vuotta seisonut auto kyllä voi vaatia aika paljon hommia vaikka olisikin kunnossa laitettu seisomaan. Älä ainakaan yritä käynnistää varmistamatta että perusasiat on kunnossa!

Kunnon mukaan varmaan jotain 2500-5000 euroa voi tuosta pyytää. Jos laitat ajokuntoon niin sitten enemmän, mutta toisaalta siihen laittamiseen menee sit jonkun verran rahaa kuitenkin.
 
20 vuotta seissyt niin sen saa melkein uusiksi tehdä kokonaan näin ensiajatuksena. Kone on tuurissaan, jos hyvän haluaa niin aukastava, voimansiirto vois mennä sellasenaan ja huuhtomalla, jarrut uusiksi, alusta täys kysymysmerkki, onko mätiny ja sisusta homeessa jne jne
 
20 vuotta seissyt niin sen saa melkein uusiksi tehdä kokonaan näin ensiajatuksena. Kone on tuurissaan, jos hyvän haluaa niin aukastava, voimansiirto vois mennä sellasenaan ja huuhtomalla, jarrut uusiksi, alusta täys kysymysmerkki, onko mätiny ja sisusta homeessa jne jne
Kokemuksesta voin sanoa, että jarruista ainakin letkut ja putket menee uusiksi tuolla seisomisella ja lopput jarruosat tiivisteiden vaihdolla, jos ei kosteus ole tehnyt tuhoja. Raakamoottori on noista kaikista helpoin komponentti. Riippuen osaamisesta ja viitseliäisyydestä sähköt varmaan suurin.
 
Tuon ikäluokan japsin hinnoittelu on Suomessa hieman hankalaa, crx oli kyllä monien haaveena (myös minulla) nuorena mutta moniko noista haaveilee vielä sellaisen saavansa? Hintaluokka on jossain 500-5000 euron välillä mutta vaatii tuuria että sattuu ostaja löytymään tuohon korkeampaan hintaan.

Ruoste on se suurin ongelma, varsinkin vanhemmissa japseissa kun korjauspeltien saatavuus on surkeaa. Moottorille ja laatikolle jne tuskin tarvitsee tehdä perushuoltoa kummempaa, männänrenkaat voivat olla jumissa ja auto savuttaa niiden takia mutta korjautuu yleensä ihan vain ajamalla.

Jarruletkut kannattaa uusia ihan suosiolla ja muut osat jarruista käydä huolellisesti läpi.

Kaikki nesteet luonnollisesti vaihtoon.

Sisusta ja maalipinta tulee yleensä kuntoon myllytyksellä ja huolellisella pesulla.
 
Tuon ikäluokan japsin hinnoittelu on Suomessa hieman hankalaa, crx oli kyllä monien haaveena (myös minulla) nuorena mutta moniko noista haaveilee vielä sellaisen saavansa? Hintaluokka on jossain 500-5000 euron välillä mutta vaatii tuuria että sattuu ostaja löytymään tuohon korkeampaan hintaan.

Ruoste on se suurin ongelma, varsinkin vanhemmissa japseissa kun korjauspeltien saatavuus on surkeaa. Moottorille ja laatikolle jne tuskin tarvitsee tehdä perushuoltoa kummempaa, männänrenkaat voivat olla jumissa ja auto savuttaa niiden takia mutta korjautuu yleensä ihan vain ajamalla.

Jarruletkut kannattaa uusia ihan suosiolla ja muut osat jarruista käydä huolellisesti läpi.

Kaikki nesteet luonnollisesti vaihtoon.

Sisusta ja maalipinta tulee yleensä kuntoon myllytyksellä ja huolellisella pesulla.

Ja vielä uudet renkaat.
 
Täytyy varmaan käydä jossain välissä vähän kokeilla löytyskö crx:ään keltään mitään kiinnostusta, tai sitten odottelee toiset 20-vuotta
Jos Yli 3000€ sais, niin siinähän ois jo melkein korkoakin sijoitukselle..
 
Tälläinen voisi olla hauska kesäauto, eiks nää kierrä aika korkealle?

Taitaa olla mahdotonta löytää tällaista enää räpeltämättömänä, eipä ollut tämäkään :tdown: Eipä siinä, varmasti parantaa nämä muutokset käsiteltävyyttä ja moottorin luonnetta, mutta luulen että jos alkuperäinen vähännajettuna kymppitonnilla löytyisi, niin olisi hyvä sijoitus jos jokusen kerran kesässä ajelee.
 
Taitaa olla mahdotonta löytää tällaista enää räpeltämättömänä, eipä ollut tämäkään :tdown:

No ei tuo nyt niin hirveän pilatulta näytä näin maallikon silmissä. Kuitenkin jo yli 20v vanha auto niin vaikea pitää ihan alkuperäisenä....
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 493
Viestejä
4 490 222
Jäsenet
74 246
Uusin jäsen
KernelPanicking

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom