- Liittynyt
- 08.01.2017
- Viestejä
- 1 627
Nää on näitä. 1000€ pitäs saada ikiliikkuja.
Puhut varmaan jostakin eri autosta, tuon hinta oli 2999e.Nää on näitä. 1000€ pitäs saada ikiliikkuja.
Hienosti vedetään keskustelu toiseen ääripäähän. Kyllä jos autosta on hintapyynti 3000€ niin silloin sen ei saa olla mikään täysi pommi joka jättää tielle seuraavan viikon aikana, toki ei sen tarvi kestää viattomana seuraavaa kolmea vuottakaan. Ainahan noissa on jotain laittoa mutta jos sentään tärkeimmät toimisi kuten vaihdelaatikko ja moottori.Nää on näitä. 1000€ pitäs saada ikiliikkuja.
Tuolla hinnalla ja noilla kilsoilla ihan ok hankinta.Uhka vai mahdollisuus?
Muuten vaikuttaa hyvältä, mutta tuossa taitaa olla DSG-loota.
Turhaa pelkoa, vaikka DSG laatikoissa on ollut vikoja hieman enemmän, kuin automaattilaatikoissa keskimäärin, on niitä valmistusmäärään suhteutettuna hajonnut kuitenkin varsin vähän.DSGn osto tuossa(kin) hintaluokassa on aika älyvapaata toimintaa, helpomminkin pääsee rahoistaan
Paljonko tuli kaikille rempoille yhteensä hintaa? Toki kun itse osaa korjata, niin säästyy rahaa (egr jutut).Touranin samalla tekniikalla.
Oli isäukolla uudesta asti ollut auto, johon vaihdatin vielä kaksoismassa vauhtipyörän ja DSG:n kytkimet, kun kaksoismassa ravisteli ikävästi kylmänä.
Lisäksi vaihdoin siihen vuotta aiemmin EGR venttiilin ja EGR:n pakokaasun jäähdyttimen.
EGR remppa taisi kustantaa pyöreästi 500 € ( jäähdytin vajaat 400 € alennuksilla, EGR venttiili reilun satasen ja jotain pientarvikkeita kympeillä ) omaa työtä meni yhteensä se 10-12 tuntia, kun teki kolmena iltana rauhassa.Paljonko tuli kaikille rempoille yhteensä hintaa? Toki kun itse osaa korjata, niin säästyy rahaa (egr jutut).
Onko tuossa Jetassa varmasti jo DQ200? Sen tiedän kokemuksesta, että 2007 Jetta oli vielä 6-vaihteisella laatikolla. Tuo myynnissä oleva Jetta on MY2008 (vaikka onkin otettu käyttöön vasta 2009).Kyllä tuo 7 pykäläinen kuiva DSG kestää
Tuo on Bilteman mukaan BLS koneella, jonka yhteydessä on varsin paljon käytetty DQ200 laatikkoa, joten mahdollisuudet ovat hyvät.Onko tuossa Jetassa varmasti jo DQ200? Sen tiedän kokemuksesta, että 2007 Jetta oli vielä 6-vaihteisella laatikolla. Tuo myynnissä oleva Jetta on MY2008 (vaikka onkin otettu käyttöön vasta 2009).
Tietämätön kysyy : onko noissa jotain silminnähtävää eroa vaihdekepissa josta jo heti tunnistaisi?Onko tuossa Jetassa varmasti jo DQ200? Sen tiedän kokemuksesta, että 2007 Jetta oli vielä 6-vaihteisella laatikolla. Tuo myynnissä oleva Jetta on MY2008 (vaikka onkin otettu käyttöön vasta 2009).
Ei ole.Tietämätön kysyy : onko noissa jotain silminnähtävää eroa vaihdekepissa josta jo heti tunnistaisi?
Taidettu maalata konepelti ja toinen etulokasuoja samoilla maaleilla kuin lumiaura. Myöskin tunkin luukut puuttuu sekä taitaa takaistuintenkin välistä olla hukassa jotain kuten myöskin sumuvalotkin on otettu pois. Ja tämmösestä 5500€ pyynti? On kyllä melkonen paskakasa. Missähän kunnossa on voimansiirto ja moottori? varmasti saanut kenkää niin sootanasti kun on oikein racechip xlr.
Jos manuaali niin olisi jopa edullinen, DSG:n kanssa liian kallis, siihen nimittäin tulee 100% varmuudella jotain vikaa, toki niin tulee normaaliinkiin automaattiin jos öljyjä esim ei olla koskaan vaihdettu.Uhka vai mahdollisuus?
Muuten vaikuttaa hyvältä, mutta tuossa taitaa olla DSG-loota.
*Sulkee Esson Baarin oven*Jos manuaali niin olisi jopa edullinen, DSG:n kanssa liian kallis, siihen nimittäin tulee 100% varmuudella jotain vikaa, toki niin tulee normaaliinkiin automaattiin jos öljyjä esim ei olla koskaan vaihdettu.
Tämäkin on edelleen lähes päivittäin Nettiauton etusivulla mainostettuna mutta eipä vaan ole kelvannut eikä hintaakaan ole laskettuHyvä kate kun mälliauto on raahattu rapakon ylitse ja vähän ehostettu 5500d on muuttunut 33500e eikä tietenkään mitään mainintaa kolarihistoriasta
BMW 335 335XI NÄYTTÄVÄ*400HV!!*RAHOITUS/VAIHTO MAHDOLLISUUS* Porrasperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä BMW 335 335XI NÄYTTÄVÄ*400HV!!*RAHOITUS/VAIHTO MAHDOLLISUUS*, 225 000 km, 2014 - Jyväskylä. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Näyttää aika typerältä!
Eikös tossa oo Ferrari kuvassa?No nyt on kuvat jo viimeisen päälle. Kaiken kruunais kun olis viel salamaa käytetty.
Ei. Pontiac Fieroista tehdään ihan yleisesti tuollaisia Ferrari jäljitelmiä.Eikös tossa oo Ferrari kuvassa?
Olisi varmaan mun kannattanut lukea se ilmoituskin.Ei. Pontiac Fieroista tehdään ihan yleisesti tuollaisia Ferrari jäljitelmiä.
Myyjänä joku Silas ja soitot eri numeroon omistajalle eli Jussille. Mikähän näissä on takana, ei jakseta tehdä omia tunnuksia nettiautoon?Harvoin tippuu kerralla puolet pois hintapyynnöstä!
Kyseisen puhelinnumeron omistaa kumminki henkilö nimeltään Meelis Kurs (aka "jussi")... Luottamus tälläisiä kohtaan aivan tähtitieteellistäMyyjänä joku Silas ja soitot eri numeroon omistajalle eli Jussille. Mikähän näissä on takana, ei jakseta tehdä omia tunnuksia nettiautoon?
No nyt on jo poistettu koko ilmoitusMyyjänä joku Silas ja soitot eri numeroon omistajalle eli Jussille. Mikähän näissä on takana, ei jakseta tehdä omia tunnuksia nettiautoon?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/11515610No nyt on jo poistettu koko ilmoitus
Mitähän toi haldex levypakka tykkää kun on vetarit irti edestä ja etupää "sutii" koko ajan ilman pitoa 100%?https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/11924072
"Paljon huollettu Golf! 4motion, tällä hetkellä etuvetarit irti ja toimii takavetona. Etuvetarit paikalleen ja tämä on 50/50 neliveto. "
Haldexia luonnollisesti tarkoitin, kun levypakoista puhuin.Tuollaisessa Golfissa ei ole edes torsen vaan gen1 haldex, pumppu huutaa hoosiannaa ja pieni kytkinpakka joutuu ottamaan kaiken voiman vastaan.
Sitten ihmetellään kun se hajosi
Oletettavasti ei kestä kauaa. Pumppu naukaisee ensimmäisenä. Haldex varmaan itsessään kestää kyllä jos siellä vaan on hyvät öljyt eikä pikimustaa kuraa.Mitähän toi haldex levypakka tykkää kun on vetarit irti edestä ja etupää "sutii" koko ajan ilman pitoa 100%?
Edit: nimet sekaisin
Voimaa lyöty hyvästi lisää, silti yhä avoin perä ja vielä linglongit laitettu alle. Jo 150hv vaparituhnussa tuntui greenmaxit turhan liukkailta märällä niin tuo varmaan "vähän" vaan sutii
Tohmajärvellä oli, koitin ostaa pois mutta kerkes mennä.Toi yksilö varmaan 60-80k€ hintaluokassa. Kysyin myyjältä ja totes et tossa hinnassa ne maailmallakin liikkuu. Edellinen r34 gtr mikä suomessa myytiin tuli harrastajatutulle n. 50k€ hintaan
Ei vittu vieläkö tuokin kiertää ja noita hintoja kysellään. Seisoi aikanaan varmaan pari vuotta jobbarin pihalla täällä päin.Mersua pitemmän kaavan mukaan. Hupaisa tuo peräkärry kieltämättä
Ilmoituksessa mainittiin, että etuvetarit lisäämällä autossa olisi 50-50 voimanjaolla neliveto.Moottorijarru jää vähän kepeeksi jos vakio-ohjain löysää takavedon pois päältä kun löysää kaasun.
Sama se on, muistan itsekin tätä katselleeni. Eikä näitä muutenkaan montaa ole rakennettu. Alkaa olla jo niin kauan aikaa sitten tehty että omalla tavallaan mielestäni oikeinkin fiksu ja hauska idea - rumahan se on kun perkele mutta ei näitä ainakaan toista vastaan tule. Suurempi kulttuuriteko tuo on kun jälleen yhden E30 Bemarin entisöintiEi vittu vieläkö tuokin kiertää ja noita hintoja kysellään. Seisoi aikanaan varmaan pari vuotta jobbarin pihalla täällä päin.
Tai nyt kun tuumin niin en kyllä ole varma onko juuri sama yksilö mutta samat maalaukset ja jo silloin 10v+ sitten naureskeltiin että kuka ton tolla rahalla ostaa.
Ohan se nyt selvää, ettei tehokkaaseen 24000e autoon kiinankumeja parempia kannata laittaa, palavat joka tapauksessa loppuun nopeastiVoimaa lyöty hyvästi lisää, silti yhä avoin perä ja vielä linglongit laitettu alle.
Minkäs takia auton oikea puoli on alempana kuin vasen?
Varmaan välissä säädetty ilma-alustaa. Parkki-moodi ja ajo-moodi.Minkäs takia auton oikea puoli on alempana kuin vasen?
(Offtopic)Varmaan välissä säädetty ilma-alustaa. Parkki-moodi ja ajo-moodi.