- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 004
VW Passat 1.9TDI 4Motion webastolla, PoriVolkswagen Passat 1.9TDI 4Motion 6-vaihteinen manuaali webastolla Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Myynti-ilmoituksessa kerrotaan:
"Taka-akseli myös hyvässä kunnossa, näissä neliveto 3BG Passateissa tyyppivikana taka-akselin ruostuminen."
Kävin eilen katsomassa tuota autoa, tarkistin taka-apurungon ja otin kuvan "hyväkuntoisuudesta":
Taka-akseli / taka-apurunko poikki toiselta puolelta ja pahasti pehminnyt toisestakin päädystä. Myyjä vaikutti yllättyneeltä ja puhui laittavansa auton heti seisontaan ja pois myynnistä, kunnes saa vaihdettua apurungon... Tässä vielä auton rekisterinro, jos joku sattuu googlettamaan: GFU-112
Onpa tullut hintaa lisää vrt. yksityinen myyjä vähän aikaa sitten
"Isolla rahalla rakennettu!" Uudet Triangle kesärenkaat
"Alustana toimii Jom" -Niin, eli ei siis toimi, Jomin alustat on kyllä melkosta kuraa.
Senkuin poraa niitinMukava kun ei voi puskureita irrottaa helposti kun on kaaret niitattu niihin kiinni.
Itsellä pari vuotta takaperin pomppasi yksi V6 bensa syncro samasta vaivasta. On kyllä kettumainen ongelma tuon aikakauden pasuunoissa...Volkswagen Passat 1.9TDI 4Motion 6-vaihteinen manuaali webastolla Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Myynti-ilmoituksessa kerrotaan:
"Taka-akseli myös hyvässä kunnossa, näissä neliveto 3BG Passateissa tyyppivikana taka-akselin ruostuminen."
Kävin eilen katsomassa tuota autoa, tarkistin taka-apurungon ja otin kuvan "hyväkuntoisuudesta":
Taka-akseli / taka-apurunko poikki toiselta puolelta ja pahasti pehminnyt toisestakin päädystä. Myyjä vaikutti yllättyneeltä ja puhui laittavansa auton heti seisontaan ja pois myynnistä, kunnes saa vaihdettua apurungon...
Edit. 5.9.2019. Ostin kuitenkin itse kyseisen kulkineen.
Tuo nyt on ko. auton pienin murhe.Mukava kun ei voi puskureita irrottaa helposti kun on kaaret niitattu niihin kiinni.
Onko tuo tyyppivika myös 3B malleissa?Tuttu myyjä, soitteli mullekin tuossa eilen ja hämmästeli ihan samaa asiaa
Omasta 3BG:stä paukahti tuo myös paskaksi ihan samasta kohtaa tuossa alkuvuodesta, harmillinen tyyppivaiva kyllä näissä joka alkaa nyt näkymään vuosien kertyessä.
Myyjää tai autoa ei tarvitse tuon lisäksi pelätä sen enempiä, tuosta löytyy audiclubilta projektikertomusta missä on käyty ihan valokuvin läpi korin ruosteensuojausta ja maalausta yms.
Fromin opiskelubudjettimobiili - Audifinns
edit. olinkin näköjään tonne ketjuun jo alkukesästä huikannut tuosta asiasta..
Mitä maksoi? Hyvä autoVolkswagen Passat 1.9TDI 4Motion 6-vaihteinen manuaali webastolla Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Myynti-ilmoituksessa kerrotaan:
"Taka-akseli myös hyvässä kunnossa, näissä neliveto 3BG Passateissa tyyppivikana taka-akselin ruostuminen."
Kävin eilen katsomassa tuota autoa, tarkistin taka-apurungon ja otin kuvan "hyväkuntoisuudesta":
Taka-akseli / taka-apurunko poikki toiselta puolelta ja pahasti pehminnyt toisestakin päädystä. Myyjä vaikutti yllättyneeltä ja puhui laittavansa auton heti seisontaan ja pois myynnistä, kunnes saa vaihdettua apurungon...
Edit. 5.9.2019. Ostin kuitenkin itse kyseisen kulkineen.
Jännää miten liki 500k ajetussa bemareissa on penkki ja ratti paremmassa kunnossa, kuin monessa "80tkm" vastaavassa tuontilaitteessa. Lienee ollut hoikka kuski, joka käytti ajohanskoja koko ajan?Näillä kilsoilla pitäisi olla jo pari huoltokirjaa täynnä https://www.nettiauto.com/bmw/x5/10766701
"Huoltokirja TÄYNÄ"
Mistä noita tietää vaikka olisi vaihdettu jostain vähän ajetusta autosta? Pitäisi melkein kaivaa varustelista esilleJännää miten liki 500k ajetussa bemareissa on penkki ja ratti paremmassa kunnossa, kuin monessa "80tkm" vastaavassa tuontilaitteessa. Lienee ollut hoikka kuski, joka käytti ajohanskoja koko ajan?
Siitä thriidin speksailijoille.Mistä noita tietää vaikka olisi vaihdettu jostain vähän ajetusta autosta? Pitäisi melkein kaivaa varustelista esille
Selvästi päälle kahden harrasteyksikön ja kolmatta lähestytään, tai menee ylikin, kunhan kaikki on korjattu. Vikalistaa tällä hetkellä taka-apurungon ja takapään puslien lisäksi ovat etupään tukivarret, moottorin tukikumit ja termostaatti.Mitä maksoi? Hyvä auto
Jotkut koittaa isolla hinnalla. Tuota et saa tuohon hintaan kaupan, noilla tiedoilla. Jos olisi jo museorekisteröity, niin sitten olisi osuvampi tuo hinta.
Nojuu, C124 ovat nousussa ja A124 ollut aikalailla aina siellä kympin tuntumassa.Luulisin että W124 coupe tai avo ainakin alkaisivat nostaa hintaansa. Kutonen varmaan olis hyvä moottori. Joku perusmanuaali ei varmaankaan ole ihan samaa kastia.
Eihän tuo ole kuin tavallinen amerikkalainen perhevankkuri, ei mikään muskeliauto.Räyhäkkä muskeli sopivasti : Dodge Charger SE Porrasperä 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto
On voimaa ja oikein peltivanteet.
"full sized four-door sedan", jees.Eihän tuo ole kuin tavallinen amerikkalainen perhevankkuri, ei mikään muskeliauto.
Joo, valitettava ratkaisu tuo Chryslerin Pentastar tuohon autoon. Ihan OK pata kun puhutaan noista 300C malleista joille se on tarkoitettu, mutta ei tuohon.Ja tuo on vielä neek... "base model" V6:nen heikoimmalla moottorilla. Ei SRT, ei Pursuit AWD (mikä voisi olla aika mielenkiintoinen malli... )
Millä tavalla alumiinivanne olisi sitten parempi kuin peltivanne?Räyhäkkä muskeli sopivasti : Dodge Charger SE Porrasperä 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto
On voimaa ja oikein peltivanteet.
Ei ruostu, päästää paremmin ilmaa jarruille ja saattaa oikein valittuna olla jopa kevyempikin.Millä tavalla alumiinivanne olisi sitten parempi kuin peltivanne?
Toisaalta murtuu helposti osumasta ja se jäähdytysvaikutuskin johtuu ihan mallista, tuollaiseen isoaukkoiseen peltivanteeseen verrattuna mitään eroa tuskin syntyy.Ei ruostu, päästää paremmin ilmaa jarruille ja saattaa oikein valittuna olla jopa kevyempikin.
Olihan ne paljon pienempiä sillon, nykyään vanteet alkaa olla 19-20" jolloin ne on todella painavat, tai sit kevyet(taotut) ja kalliitToisaalta murtuu helposti osumasta ja se jäähdytysvaikutuskin johtuu ihan mallista, tuollaiseen isoaukkoiseen peltivanteeseen verrattuna mitään eroa tuskin syntyy.
Tosin mun kokemusten mukaan, alkaa aluvanteisiinkin tulla hapettumaa kun maali naarmuuntuu ja saa suolakylpyä, mutta ei tietysti näytä niin pahalta.
On muuten hullua kun vertaa 80-luvun aluvanteita nykyisiin. Silloin ne olivat huomattavasti peltivanteita kevyempiä, nykyään on jopa päinvastoin.
Samassa suhteessa se peltivannekin oli pienempi. Tosin 80-luvulla ei tainnut pahemmin halpoja aluvanteita olla liikkeellä.Olihan ne paljon pienempiä sillon, nykyään vanteet alkaa olla 19-20" jolloin ne on todella painavat, tai sit kevyet(taotut) ja kalliit
Aika posketon hinta kyllä lätkäisty, tuollaiselle karvalakille työkalulle ihan sama onko se 14tkm vai 414tkm ajettu. Ehkä tonnin pari voi pyytää extraa kilsoista kun ei tarvitse hitsailla.Nyt on vähän ajettu Hiace. Hintapyyntö ei ole ihan pieni ja ei ole leimattukaan.
Toyota Hiace , Juuka
Ulkonäkösyistä?Millä tavalla alumiinivanne olisi sitten parempi kuin peltivanne?