- Liittynyt
- 31.10.2016
- Viestejä
- 2 224
Hyvät on katteet / hakupalkkiot kun katsoo takapenkillä olevaa 1029eur on hintalappua...
Saattaahan se olla nur 10290km:kin.Josko kuitenkin ajetut kilometrit..
No eihän noita harvinaisuuksia kannata plusmiinusnolla sieltä tuoda vaan jotain pitää jäädä vaivanpalkaksiHinta vain olisi "sopiva" "tonni saksassa, kuljetus ja verot = 3900€ suomessa".
Onneksi ei ole pakkomyynnissä.Astetta tehokkaampi bemari tarjolla BMW 635 2JZ-GTE 823hv / 1050nm Coupé 1983 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kukapa tuollaisen nyt etuvetona haluaisi? Ja öljyä varmaan palaa, kun ei mitään mainintaa mäntärempasta.Eipä nämä B8 2.0 TFSi enää paljoa maksa, tuostahan saa helposti ohjelmalla sen ~260hv Audi A4 Sedan 2,0 TFSI 132 Business -Rahoitus/Vaihto Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mutta paljonkohan vie öljyä 1000km matkalla?
Nojaa kyllä tuollainen etuvetonakin menisi, toki nelari on varmasti halutumpi.Kukapa tuollaisen nyt etuvetona haluaisi?
999€ ja menoksi.Ilmatteeksko näit pitäs antaa?
No joo, siellä on pari tuon hintaista ilman minkäänlaisia lisätietoja, ja 300tkm rullattuna.Jos liikkeestä saa ehjän ja toimivan 950€ niin miksi kukaan maksaisi ko. yksilöstä 150€ ekstraa?
1100€ hinta on ehkä vähän liikaa 16v autosta.Citroen C5 1.8i Break *JUUR.KATS. 16kk ajoaikaa!* Farmari 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
minkähän takia tää ei meinaa millään mennä kaupaksi
Itse olisin tuossa vaiheessa ehjkä vaatinut että se ostaja katoaa huitsin nevadaan.Yksi tuttu myi just hetki sitten alle tonnin (pyynti 990e) ranskalaisen. Ostaja oli tiukkana ja vaati siihen kahden hyvät renkaat, jakopään hihnan vaihdon sekä reilun alennuksen puskurin naarmuista. Lopulta kaupat tulivat 550e hintaan. Pointti oli, että toiset kehtaavat vaatia esim. kaksia hyviä renkaita tuollaiseen pommiin. Johonkin bemariin 19" kierros kumeja maksaa enemmän kuin tuollainen ranskalainen auto kokonaan!
Meinaatko?Lol, onpas nettiauto siivoutunut kaikista alle k€ sitikoista. Tainnut jäädä musta pekka käteen kaikille romutuspalkkion toivossa hamstranneille. Tai sitten ovat menneet jo paaliin. Romutuspalkkio sinällään on helpoin tapa saada tuollaisesta 1500 € ja ylimääräisistä irto-osista saa helposti jonkun euron. Aluvanteet, radio, ehjät penkit yms. helposti irtoavaa kamaa.
Kai porukka niitä silloin hamstras, kun ei vielä ollut tietoa tämän vuoden palkkion ehdoista. Ehdot kun selvis, niin varmaan paalasivat tai jättivät perinnepihalle odottamaan josko ensi vuoden ehdot olisi helpommat. Vaikea mun on keksiä miksi noita muuten olisi kadonnut julmetusti listoilta. Varaosaromua kun hyvän tovin sitten katselin, niin yli k€ vehje oli enemmänkin poikkeus. Ja järjestäen tietty löytyi samoja ongelmia kuin itsellä eli varaosavehkeeksi kelpaamattomia. Esim. ehjä kuskinpenkki lienee harvinaisuus, kun se murenee pohjasta käsin. Korkeusmekanismissa (penkki) on myös heikkoja kohtia.Meinaatko?
Eikös siinä nykyään ole vuoden (?) omistusrajoitus eikä ensi vuoden romutuspalkkiosta, kohteesta tai määrästä ole mitään takuita?
Suomalaiset ovat köyhtyneet ja nyt on tilausta tonnin pommeillekin Lisäksi maahanmuuttajat ovat saaneet ajokortteja ja usein näitä näkeekin juuri halpojen ranskalaisten autojen ratin takana...Vaikea mun on keksiä miksi noita muuten olisi kadonnut julmetusti listoilta.
Tehty, eipä ollu vaikutusta millään sulakkeella. Sähkö tuntus menevän ecun suuntaan.Yleismittari kouraan ja mittailemaan sulakkeita irrotellen mihin virta vuotaa. Googlella ohjeet. Jos ei kinosta, hintaa pois niin kauan että joku ostaa.
Sullahan myynnissä Audikin Audi A6 C4 2.8 1995 - farmari automaatti - Varaosa- ja kolariautot - NettivaraosaCitroen C5 1.8i Break *JUUR.KATS. 16kk ajoaikaa!* Farmari 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
minkähän takia tää ei meinaa millään mennä kaupaksi
Ei, koska ostin sen ihan vaan varaosa-autoksi itelle. Takana näkyvä on projektina tallissa oleva manuaali 2.8 quattro, ja siitä tulee ihan käyttöpeli vielä.Sullahan myynnissä Audikin Audi A6 C4 2.8 1995 - farmari automaatti - Varaosa- ja kolariautot - Nettivaraosa
Eikö tuota saa enää laitettu myyntikuntoon?
Se ecu kai ottaa virtaa jopa puolisen tuntia ennen kuin sammuttaa väylän, ym.Tehty, eipä ollu vaikutusta millään sulakkeella. Sähkö tuntus menevän ecun suuntaan.
Akkulaturi kaapeleihin kiinni akun vaihdon ajaksi.Ottamatta kantaa mihinkään, niin suurinosa nykyautoista nappaa useammankin amppeerin virtaa, jopa useamman minuutin ajan siitä kun ovet on lyöty lukkoon.
Joten älkää nyt vitussa nypätkö sitä akunkenkää irti tänä aikana, tai sattuu sellainen piikki joka oikeastin hajottaa asioita.
Nykyaikana akunvaihtokaan ei ole mikään muutaman minuutin homma.
Tuo on yksi vaihtoehto, mutta moni nyppää vanhan irti miettimättä asiaa.Akkulaturi kaapeleihin kiinni akun vaihdon ajaksi.
on mitattu. ei mene sinnekään.mittaa virrat akun ja laturin väliltä
Tuon ja muutakinhan tuo kertoi jo tehneensä.Kuinka suuri virta löytyy akunnavan ja plussapiuhan välistä esim kun auto on seissyt muutaman tunnin?
Ja olet jo varmaan akun vaihtanut ehjäksi tiedettyyn?
Ennenvanhaan noita vikoja ratkottiin niin että kaikki sulakkeet irti, mittari navan ja johdon väliin, sulake kerrallaan kiinni.
"Yleismittari kouraan ja mittailemaan sulakkeita irrotellen mihin virta vuotaa" jaTuon ja muutakinhan tuo kertoi jo tehneensä.
Minusta sulakkeiden irrottelu on parempi konsti. Kun sulakkeen irrotus tiputtaa virrankulutuksen, on heti melko selvää että ylimääräinen kuluttaja on sen sulakkeen takana.Mitä merkitystä on, irrotteleeko sulakkeita vai lätkiikö niitä takaisin?
Vika alkoi yhtäkkiä, eikä sinne kukaan mitään lisännyt.Oma arvaus on että joku aiemmista omistajista on kytkenyt lisävaloja/lisälämmitintä/poppikoneita ym. ja nuo johdotukset poistamalla saattaisi vikakin poistua.
Voi olla bcm moduulissa vika, tai sitten esimerkiksi jokin keskuslukon komponentti viallinen jolloin bcm ei mene koskaan virransäästötilaan.Vika alkoi yhtäkkiä, eikä sinne kukaan mitään lisännyt.
Samalla myös tuli pari muuta sähkövikaa. Esim kun auton laittaa lukkoon niin vilkut ei enää vilahda.
Jep, lepotilaan vaipuminen pitäisi varmistaa, Itsellä oli -03 xsara jossa economy-moden sai pois jos halusi vaikka kuunneela radiota muutamia tunteja ym. Saakohan bcm-modulin resetoitua tehdasasetuksiin jollain kotikonstilla?Voi olla bcm moduulissa vika, tai sitten esimerkiksi jokin keskuslukon komponentti viallinen jolloin bcm ei mene koskaan virransäästötilaan.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla