Näyttää olevan liikkeen kaikki autot ylihintaisia rotteloita. Herättää aina luottamusta, kun mainostetaan että rahoitus onnistuu vaikkei luottotietoja ole.
Näyttää olevan liikkeen kaikki autot ylihintaisia rotteloita. Herättää aina luottamusta, kun mainostetaan että rahoitus onnistuu vaikkei luottotietoja ole.
Kieltämättä, varmaan siksi kun koneeseen on tehty 40tkm sitten iso koneremppa. Mikä on hassua, kun varmasti edelliselle omistajalle on sanottu auton vaihtokaupan yhteydessä että ”onhan ne isoja remontteja, mutta niitä sattuu eikä ne vaikuta auton arvoon mitenkään”. Ja melkein voisin veikata, että tuossa auton hintapyynnössä on n. 6k€ (ainakin) puhdasta voittoa hankintahintaan nähden.
No tässä on melkein satkun vähemmän menty ja tehty se iso öljynsyöntiremppa, hinta silti -4000e https://www.nettiauto.com/audi/a4/12339290Ja melkein voisin veikata, että tuossa auton hintapyynnössä on n. 6k€ (ainakin) puhdasta voittoa hankintahintaan nähden.
Jopa on hintaa normi perheautotehoisella postinjakoon soveltuvalla 15v vanhalla etuvetoisella riisikipolla.Suomessa todella harvinainen Civicci https://www.nettiauto.com/honda/civic/12641674
Mutta jos se on uniikki eikä mikään Kia joita tulee vastaan kymmenen päivässä? Kyllä Honda-miehet/naiset tietääJopa on hintaa normi perheautotehoisella postinjakoon soveltuvalla 15v vanhalla etuvetoisella riisikipolla.
Tollanen ja Integra on ollut mun haaveissa jo pitkän aikaa. Harmi että ei ole sattunut silloin koskaan olemaan mitään järkihintaan tarjolla kun olen autoja vaihdellut. Vaikea kuvitella itselle mieluisampaa kesäautoa kuin tuollainen FD2 ärrä. Tätä ei ymmärrä ellei tykkää noiden ajotuntumasta ja moottori / vaihteistokombosta. Dieselimiehet varmaan tajuaa näiden päälle vielä vähemmän.Suomessa todella harvinainen Civicci https://www.nettiauto.com/honda/civic/12641674
Noissa vanhemmissa vapari civiceissä on kyllä oma hohtonsa. Itselle kiinnostavin olisi ensimmäinen ahdetulla koneella varustettu Type R, eli FK2. Ulkonäkö siinä jakaa mielipiteitä, ja itselle se toimii. Sellainen ”sopivasti överi”Tollanen ja Integra on ollut mun haaveissa jo pitkän aikaa. Harmi että ei ole sattunut silloin koskaan olemaan mitään järkihintaan tarjolla kun olen autoja vaihdellut. Vaikea kuvitella itselle mieluisampaa kesäautoa kuin tuollainen FD2 ärrä. Tätä ei ymmärrä ellei tykkää noiden ajotuntumasta ja moottori / vaihteistokombosta. Dieselimiehet varmaan tajuaa näiden päälle vielä vähemmän.
Saattaisi käväistä mielessä jos olisi joskus kyseisillä kulkineilla ajanut, mahtavia autoja.Kun haetaan jotain harrastepeliä, ja ajettavuutta, niin ei kyllä tulisi ikinä mieleen hankkia etuvetoa.
W124 superturbo sututututtuututttut ja muut mouhijärven parhaat jutut.Kun haetaan jotain harrastepeliä, ja ajettavuutta, niin ei kyllä tulisi ikinä mieleen hankkia etuvetoa. Tuo tappaa kaiken mielenkiinnon mistä vain kulkineesta.
Toki jos kiertää toria, niin saa varmaan respectiä jonneilta, kun on hienot typeR merkit.
Heh, jos jotain ajettavaa autoa haetaan, niin hyvä joku superturbo vetää mukaan, jossa viivettä katsotaan minuuttikellosta.W124 superturbo sututututtuututttut ja muut mouhijärven parhaat jutut.
Noh, onhan Hondalla sitten takapotkujakin vaikka S2000 ja NSX jos liekkipipokaverit ei anna etuvedolle rispektiä.
Ei taida ihan Suomen ainoa olla vaikka ilmoituksessa lukee. Muistelen että noita pyöri jossain vaiheessa useampikin Suomessa, oli myös ratti vasemmalla versio.Suomessa todella harvinainen Civicci https://www.nettiauto.com/honda/civic/12641674
Toyotan kun saisi 4A-GE padalla... Vapari kierroskone on kyllä ilo korvalle...Noissa vanhemmissa vapari civiceissä on kyllä oma hohtonsa. Itselle kiinnostavin olisi ensimmäinen ahdetulla koneella varustettu Type R, eli FK2. Ulkonäkö siinä jakaa mielipiteitä, ja itselle se toimii. Sellainen ”sopivasti överi”
Kerran päässyt sellaista ajamaan, niin ristus että olisi makea kesä/harrastelu auto. Mikään mukavin kyyti siinä ei ole enkä ihan vähässä tingassa lähtisi mitään +200km pätkää ajamaan Suomen teillä, mutta sellaiseen lyhyeen ajon oikein maukas vehje!
Kyllä noita löytyy ulkomailta (Saksa/Ruotsi) hyväkuntoisia reilusti alle 100 k€, esim. https://home.mobile.de/KULLABYGDENSBILAB#des_322389614Hondaa ei ole koskaan ollut mutta NSX on oma unelma-auto. Siis se ysäri versio. En tiedä kuinka harvinainen on mutta ei niitä alle sadantonnin varmaan enää saa.
Voin olla väärässäkin mutta mielestäni FD2 R:ää ei ole LHD:nä ollenkaan.Ei taida ihan Suomen ainoa olla vaikka ilmoituksessa lukee. Muistelen että noita pyöri jossain vaiheessa useampikin Suomessa, oli myös ratti vasemmalla versio.
Ei taida olla auton hengen mukaista katsella noita automaattivaihteisia. En laske sitä NSX:ksi ollenkaan, vaikka mallinimi sama onkin... Käytännössä pilalla koko auto tuollaisella askilla.Kyllä noita löytyy ulkomailta (Saksa/Ruotsi) hyväkuntoisia reilusti alle 100 k€, esim. https://home.mobile.de/KULLABYGDENSBILAB#des_322389614
Autovero päälle ehkä 10 000 € ja vähän hakukustannuksia, niin siinä 70 k€. Kohta noita NSX:ia saa museorekisteröityä, niin kulutkin pienenevät.
Muistaakseni 6kk säilyy, mutta tuo on menny rikki jossakin kohtaa ja välissä löytyy useamman vuoden vanhoja ilmoituksia.Millä perusteella Nettiauton myydyt osasto oikein säilyttää autot? Sieltä löytyy esimkerkiksi myydyistä auto jonka tietoja päivitetty 2019 , mutta en löydä ilmoitusta eräästa toisesta saman mallin autosta joka myytiin loppukesästä? Saako sieltä rahalla jobbarit hukattua vanhat ilmoitukset ettei kukaan näe että kuinka halvalla ja millä vikalistalla nyt myytävä auto on ostettu .
Jokaisella omat mieltymykset. Saksasta löytyy manuaalejakin samaan 60 k€ hintaan.Ei taida olla auton hengen mukaista katsella noita automaattivaihteisia. En laske sitä NSX:ksi ollenkaan, vaikka mallinimi sama onkin... Käytännössä pilalla koko auto tuollaisella askilla.
miks se pitäis kääntää?Eikö noihin postiautoihin löydy romuttamolta kojelautaa ja muuta vimpainta että ne saa vasemmalta ohjattavaksi? Poislukien erikoisemmat autot mitä ei myydä kuin japanissa.
Kuten vaikka saparoon.
Ehkä se ei ole vaan kaikkien juttu. Itse en moisella viitsisi ajaa, ei toki ainoa asia maailmassa mitä en ymmärrämiks se pitäis kääntää?
Itellä ainakaan ei niin mitään väliä kummalta puolelta ajaa.
Tähän postiautoon varmaan löytyisi:Eikö noihin postiautoihin löydy romuttamolta kojelautaa ja muuta vimpainta että ne saa vasemmalta ohjattavaksi? Poislukien erikoisemmat autot mitä ei myydä kuin japanissa.
Kuten vaikka saparoon.
Onkohan se tuo merkitön maski yhdistettynä puskuriin, tulee ihan Volvo mieleen,5sek nollasta sataan ja huiput 300km/h jossei jää pohjasta kiinni https://www.nettiauto.com/bmw/540/12668079
Kyllä noihin yleisempiin autoihin osat löytyy, mutta se työn määrä mitä se vaatii on niin suuri ettei ole kannattavaa.Eikö noihin postiautoihin löydy romuttamolta kojelautaa ja muuta vimpainta että ne saa vasemmalta ohjattavaksi? Poislukien erikoisemmat autot mitä ei myydä kuin japanissa.
Kuten vaikka saparoon.
En tosiaan ole ikinä ajanut ja kyydissäkin olen ollut vain englannissa. Ei mun juttu eikä kaikkien, joten OT:n voi puolestani lopettaa.'Postiautoista' valittavat tuskin koskaan ovat oikealta ajettavaa autoa ajaneet mutta kommentoida pitää.
Apparin kylkeä tai ovea maalattuNettiauton ainoa tällä hetkellä myynnissä oleva 2.0i RC Pösö https://www.nettiauto.com/peugeot/206/12584452
Niin, eikös tämä jenkeissä ollu suht kohtuuhintanen muistaakseni? Ite en vanhana jenkkifanina tuota toki vettenä pidä, mutta sepä on asia erikseen. Suolanen on ainaki tuo suomi-hinta.https://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/12682266 Taitaa autovero olla tuosta hinnasta aika sievoinen summa
Myynnissä RS 6 Performance, joka hakee vertaistaan jokaisella tavalla! Huom! Tämä auto rekisteröity pakettiautoksi.
Jenkeissä kyseiset mallit alkaen 73 000usd, että kyllä siihen vähän lisää Suomessa tulee.Niin, eikös tämä jenkeissä ollu suht kohtuuhintanen muistaakseni? Ite en vanhana jenkkifanina tuota toki vettenä pidä, mutta sepä on asia erikseen. Suolanen on ainaki tuo suomi-hinta.
Varmaan halvemmat vakuutukset kun on pakettiauto. Ei kai muuta järkevää syytä ole.
Mikä järki tuossa pakettiautoksi rekisteröinnissä on tuollaisessa autossa?
Suurin syy tuollaisen rekisteröinnissä pakuksi on se, että silloin auton voi ostaa "firman piikkiin" ja vähentää siitä alvit, lisäksi kaikki auton kulutkin voi maksaa suoraan firman kassasta ja vähentää niistäkin alvit.
Mikä järki tuossa pakettiautoksi rekisteröinnissä on tuollaisessa autossa?
Tämä oli myynnissä kuukausi sitten ja poistui silloinkin, muistaakseni oli historia ja hinta kohdillaan ja vähän oli jo ostohousuja pukemassa kun katosi.Nettiauton ainoa tällä hetkellä myynnissä oleva 2.0i RC Pösö https://www.nettiauto.com/peugeot/206/12584452
Alkuperäisessä ilmoituksessa luki että taisi olla kokonaan maalattu, merkit tallessa mutta kiinnittämättä.Apparin kylkeä tai ovea maalattu