- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 728
Saiskohan tossa ilmaisen kebabin mukaan?
Saiskohan tossa ilmaisen kebabin mukaan?
"Tämä auto on maalattu ammattitaidolla mattamustaksi."Toivottavasti tuo Audi on dipattu, eikä kilikalipulloilla roiskittu, niin saa helposti pois
Ajaisin. Ja menishän tuo firman edustusautona helposti, mutta ymmärrän, ettei kaikkia kinostele moinen "mainos".Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä
Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?
Kymmenkunta vuotta sitten olisin ostanut 60-luvun amerikkalaisen raatovankkurin firmalle edustusautoksi kun oli niin halpa ja "helppo" projekti, mutta kerkesi mennä. Toista tilaisuutta ei ole tullut kun ei aivan niin paljoa ole tarvetta, että etsisi aktiivisestiAjaisin. Ja menishän tuo firman edustusautona helposti, mutta ymmärrän, ettei kaikkia kinostele moinen "mainos".
Tuohan on vaparikoneella. Voi olla aika tehoton tuo 68 hv -versio ja jäi kokonaan koeajamatta. Kokeilin vain 82 hv -versiota, jossa on ihan riittävästi tehoa kuljettamaan C3:sta... ja hintaerot alkaa loppujen lopuksi olla aika pieniä niihin "pieniin bensaturboihin" jotka on autona 10 vuotta uudempaa suunnitelua:
Peugeot 208 Motion VTi 68 5-ov Viistoperä 2013 - Vaihtoauto - Nettiauto
Totta - ei noista teholukemista erota kun kaikki on niin pientä tuubaa kuitenkin.Tuohan on vaparikoneella. Voi olla aika tehoton tuo 68 hv -versio ja jäi kokonaan koeajamatta. Kokeilin vain 82 hv -versiota, jossa on ihan riittävästi tehoa kuljettamaan C3:sta
Teho on tosiaan molemmissa pieni. ----- Ilman turboa ei kyllä kannata ostaa.Totta - ei noista teholukemista erota kun kaikki on niin pientä tuubaa kuitenkin.
Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.Teho on tosiaan molemmissa pieni. Tuo 82 hv on varmaan vääntävämmällä koneella turbon takia. Ilman turboa ei kyllä kannata ostaa.
Totta. Peugeot 208. 82 hv. Vääntö 118 / 2 750Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.
Itse taidan olla riittävän häiriintynyt, koska olen aina haaveillut omasta raatovankkurista, joku volvo, caprice, caddy, lincoln, mersu. Sellainen vanhemman mallinen missä on tyylillä tehty koriHautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä
Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?
Eikös tuo ole Toyotan moottori mitä näkee aygossa/C1/mikälie pösön vastaava. Varmaan tosin kestävin bensamoottori mitä PSA:n autoihin saa 2010-luvulla.Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.
Edit: Olikin Peugeotin oma kone tuossa.Eikös tuo ole Toyotan moottori mitä näkee aygossa/C1/mikälie pösön vastaava. Varmaan tosin kestävin bensamoottori mitä PSA:n autoihin saa 2010-luvulla.
Taakse koiralle makuupaikkaHautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä
Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?
Ei ole Toyotan kone. Aygo/C1 litranen kone on Toyotan ( Daihatsun ), 1.2 on PSA:n Puretech sarjaa.
vti:t on vapareita. Mikä sitten lienee pösön ilmaus ahdetuille?. En tiedä.Totta. Peugeot 208. 82 hv. Vääntö 118 / 2 750
110 hv malli. Vääntö 205 / 1 750
82 hv näyttäisi olevan kaikkein halvin ja ilman turboa. Vasta 110 hv olisi jo mukavan ripeä ja vääntävä kone.
Yleensä 1.0l turbot onkin noin 100 hv tai tehokkaampia.
Puretech on PSA:n kolmisylinterinen moottorisarja jota tehdään vaparina ( 1.0 68 hv, 1.2 82 hv ) ja ahdettuna ( 1.2 110 hv ja 130 hv ).vti:t on vapareita. Mikä sitten lienee pösön ilmaus ahdetuille?. En tiedä.
Edit: näköjään tuo puretech.
Kappas pirulaista. No omista pösöilyistä on varmaan jo 10v aikaa, joten my bad.Puretech on PSA:n kolmisylinterinen moottorisarja jota tehdään vaparina ( 1.0 68 hv, 1.2 82 hv ) ja ahdettuna ( 1.2 110 hv ja 130 hv ).
Phev auton akku painaa paljon. Muutenkin on vain 4 paikkainen. Amperassa on tosiaan suht iso akku. Aluksihan tuota mainostettiin sähköautona, vaikka onkin hybridi.Painavia (Omamassa: 1 732 kg) nämä hybridit Opel Ampera 5-ov Cosmo 1,4 E-REV 111kW AT *NAVI, BOSE YM! REHTI 2013-!* Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Eipä tuollasessa Capricessa edes ole mitään ihmeellistä, ei sitä mistään näe onko se entinen raatovankkuri.Itse taidan olla riittävän häiriintynyt, koska olen aina haaveillut omasta raatovankkurista, joku volvo, caprice, caddy, lincoln, mersu. Sellainen vanhemman mallinen missä on tyylillä tehty kori
Onhan nuo tiettyä kunnioitusta herättäviä, ja huomio on taattu kun sellaisen päräyttää pihaan kun pihaan
Pelkästään sähköllähän tuo kulkee, vaikka mukana onkin ecotecci generaattorina.Phev auton akku painaa paljon. Muutenkin on vain 4 paikkainen. Amperassa on tosiaan suht iso akku. Aluksihan tuota mainostettiin sähköautona, vaikka onkin hybridi.
Kokonaismassa tuossa Opelissa on lähes sama kuin omassa Peugeot 406 farkussa (2.0 HDi). Vetokoukkua Opeliin ei saa.
Kokonaismassa: 2 135 kg
Joo, mutta talven toteutuva range on 50-60 km sähköllä, johtuen juurikin tuosta massasta. Ja tämä siis kaverin auton perusteella.Pelkästään sähköllähän tuo kulkee, vaikka mukana onkin ecotecci generaattorina.
Ei muuten kulje pelkällä sähköllä. Moottori kytkeytyy mekaanisesti pyöriin noin 70km/h ja kovemmissa vauhdeissa jos akussa ei virtaa. Kaupunkivauhdeissa menee pelkällä sähkömoottorilla.Pelkästään sähköllähän tuo kulkee, vaikka mukana onkin ecotecci generaattorina.
Pari pikku asiaa sitten keksitÄkkiseltään tulisi mieleen ainakin seuraavat kaupankäyntiä haittaavat ominaisuudet/varusteet:
- Moottori
- Vaihteisto
- Merkki
- Sisustan väri
- Penkkien materiaali
Tuossa edellisellä sivulla oli linkin takana kyllä sellainen Caprice mistä tunnistaa missä käytössä on ollut Tuohon tyyliinEipä tuollasessa Capricessa edes ole mitään ihmeellistä, ei sitä mistään näe onko se entinen raatovankkuri.
Itellä ollu kolme Capricea aikoinaan joista yksi oli ollut kylmäkuljetuksessa.
Helvetin hyviä autoja olikin ja tilaa niin perkeleesti.
Tämä Iltalehden jutun tuo ensimmäinen malli kulkisi pelkällä sähköllä ja akkuja sitten ladataan generaattorina toimivalla ecotecillä (?) Tuosta on ilmeisesti tullut joku REV-E malli myös joka on kokonaan sähköauto.Ei muuten kulje pelkällä sähköllä. Moottori kytkeytyy mekaanisesti pyöriin noin 70km/h ja kovemmissa vauhdeissa jos akussa ei virtaa. Kaupunkivauhdeissa menee pelkällä sähkömoottorilla.
Sitä en tiedä miksi noin/onko tuosta jotain hyötyä noin päin. Ainakin omalla tietämyksellä "perinteinen" hybridi kuulostaa houkuttelevammalta.Sähköautona markkinoitava Ampera on pistokehybridi. ”Perinteisessä” hybridissä päävoimanlähteenä on polttomoottori, ja sähköllä ajetaan vain lyhyitä matkoja. GM on kääntänyt kaksienergia-ajattelun toisin päin, eikä 1,4-litrainen (63 kW) bensiinimoottori ole yhteydessä vetäviin pyöriin.
On sen täyspommi turbobensa 1.6 thp:n nimikin muuttunut puretechiksi, se on nelimukinenPuretech on PSA:n kolmisylinterinen moottorisarja jota tehdään vaparina ( 1.0 68 hv, 1.2 82 hv ) ja ahdettuna ( 1.2 110 hv ja 130 hv ).
Toivottasti joku jaksaa kaivaa faktat pöytään. Kiinnostaa tuo Amperan toimintaperiaate, mutta ei tuohon pikagooglella selvyyttä saanut.Iltalehden juttu täytyy olla jotenkin väärin. Koska polttomoottorilla kumminkin on yhteys pyöriin.
Bmw i3 rex mallissa tuota yhteyttä ei ole, mutta polttomoottori onkin hyvin pienitehoinen.
Vain 508:sissa ja niillä ei ole mitään tekemistä vanhojen pienitehoisten THP(150/156/163)eiden kanssa.On sen täyspommi turbobensa 1.6 thp:n nimikin muuttunut puretechiksi, se on nelimukinen
Tuollainenhan voisi toimia vaikka 1-2 hengen retkeilyautona, makuupaikkakin jo valmiina. Sopivan häiriintynyt käyttäjä voisi vieläpä tehdä siitä makuupaikasta arkkua muistuttavan.Taakse koiralle makuupaikka
Noi on niin monikäyttöisiä. Makuupaikka todellakin arkku, ei mitään muuta tulisi mieleenkään. Tämä siis jos festarikäytössä yms voisi olla todellinen pillumagneetti. Mahtaako tuollaista saada sitten retkeilyautoksi Vaan eipä käytännön väliä, saa kai sitä arkkua kuljettaa vaikka huvin vuoksi, jos vaikkakin nukkuma(pano)paikkana käyttäisiTuollainenhan voisi toimia vaikka 1-2 hengen retkeilyautona, makuupaikkakin jo valmiina. Sopivan häiriintynyt käyttäjä voisi vieläpä tehdä siitä makuupaikasta arkkua muistuttavan.
Mahtaisko kukaan kehdata antaa edes sakkoja jos tommosen laittais parkkiin johonkin torille ja nukkuis arkussa jossa ilmareiät?Tuollainenhan voisi toimia vaikka 1-2 hengen retkeilyautona, makuupaikkakin jo valmiina. Sopivan häiriintynyt käyttäjä voisi vieläpä tehdä siitä makuupaikasta arkkua muistuttavan.
Luultavasti kehtaisi. Tosin jos laittaisi lipun tankoon, niin voisi karkoittaa herkemmätMahtaisko kukaan kehdata antaa edes sakkoja jos tommosen laittais parkkiin johonkin torille ja nukkuis arkussa jossa ilmareiät?
Kovasti joskus Opelin myyjä penäsi että kulkisi ihan pelkästään sähköllä niin sillä oletuksella mentiin.Iltalehden juttu täytyy olla jotenkin väärin. Koska polttomoottorilla kumminkin on yhteys pyöriin.
Kuhan ei lujaa kuorsaisi....? :sleeping:Mahtaisko kukaan kehdata antaa edes sakkoja jos tommosen laittais parkkiin johonkin torille ja nukkuis arkussa jossa ilmareiät?
LonglifeAudi A7 Sportback 3,0 V6 TDI Biturbo S-LINE 230 kW quattro tiptronic KATSO ILMOITUS! Bose, Helmiäisvalkoinen, IsoNavi Viistoperä 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ajettu aika pitkäksi yksi öljynvaihtoväli 55212 -> 97535 eli reilut 40 tkm samoilla ölpeillä
Toki tarina ei kerro onko tehty ylimääräisiä öljynvaihtoja välissä.Audi A7 Sportback 3,0 V6 TDI Biturbo S-LINE 230 kW quattro tiptronic KATSO ILMOITUS! Bose, Helmiäisvalkoinen, IsoNavi Viistoperä 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ajettu aika pitkäksi yksi öljynvaihtoväli 55212 -> 97535 eli reilut 40 tkm samoilla ölpeillä
Mikäli ne on itse vaihtanut tai vaikka liikkeessäkin vaihdettu ja sitä ei ole dokumentoitu niin paskan osuessa tuulettimeen valmistaja pyyhkii esimerkiksi moottoriin liittyvällä virhevastuulla persettä.Toki tarina ei kerro onko tehty ylimääräisiä öljynvaihtoja välissä.
Ei noin vanhassa autossa valmistaja korvaa enää mitään vaikka moottori räjähtäisiMikäli ne on itse vaihtanut tai vaikka liikkeessäkin vaihdettu ja sitä ei ole dokumentoitu niin paskan osuessa tuulettimeen valmistaja pyyhkii esimerkiksi moottoriin liittyvällä virhevastuulla persettä.
Näin ainakin VW totesi jo reilu 3tkm huoltoväliylityksellä.
Kyllä mulle tultiin vastaan vuonna 2015 2/3 osuudella, kun -09 vuosimallin GTI golffista pamahti ketjunkiristin tuhoten muitakin synttärisettejä venyneen jakoketjun avustuksella.Ei noin vanhassa autossa valmistaja korvaa enää mitään vaikka moottori räjähtäisi
Kuka laskun maksoi? Autotehdas vai maahantuoja vai myyjäliike?Kyllä mulle tultiin vastaan vuonna 2015 2/3 osuudella, kun -09 vuosimallin GTI golffista pamahti ketjunkiristin tuhoten muitakin synttärisettejä venyneen jakoketjun avustuksella.
Silloin autolla oli ajettu vajaa 100tkm.
Tiedä sitten mihin ne rajan vetää.
Kuka laskun maksoi? Autotehdas vai maahantuoja vai myyjäliike?