Nettiauto - keskustelu, löydöt

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Mistäs nuo omistajatiedot kaivatte? Trafin ilmaisesta hausta ei ainakaan sylje esille, tai sitten on silmä väärässä kädessä tai paikassa.
Vain jos on verot maksamatta tai erääntymässä.

Manneillahan harvemmin, toki. Ainahan ne maksaa verot ajallaan, jne. :D

Näkyy siis usein jos autojobbari kyseessä, auto vasta hankittu ja verot vasta tulossa erääntyviksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Onhan se hieno merssu. Hintaakin enemmän kuin mun kämpällä, mutta ne piirtää joilla on liitua.
Tuossakin varmaan jo sievoinen summa sulanut hinnasta.
Se 180teur (- alennukset). Eli ~90 tonnia vuodessa.

Jos joku boardilta ostaa niin voi laittaa suoraan tuonne ”Autoilua mahdollisimman kalliilla”-ketjuun. :D
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 713
Onko se Cheek pyörinyt ihan väkkyränä noissa penkeissä kun ovat tuohon kuntoon menneet noilla kilometreillä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Onhan se hieno merssu. Hintaakin enemmän kuin mun kämpällä, mutta ne piirtää joilla on liitua.
Tuossakin varmaan jo sievoinen summa sulanut hinnasta.
Varmasti hyvin maukas peli, oli sitten kuskina, tai takapenkillä.
Mutta S500, jossa mallilätkät kontissa? Mitä helvettiä? :confused:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Emt, tämmösen kuvan oon saanu kun väki ostaa noita diisel-ässiä ja poistaa lätkät jotta naapurit sais kattella ja ihmetellä minkä bensakrematorion se on hankkinut :rolleyes:
Itse olen taas saanut sellaisen kuvan, että mitä arvokkaampi laitos, sitä harvemmin merkinnät löytyy. Oli miten oli, mielestäni S-sarjalainen ei kaipaa lätkiä taakseen. Kuten ei muutkaan edustusautot.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 713
Jep. Lätkien poistostahan sitä tunnistaa, että kyseessä on pikkukoneella varustettu malli.
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
745
Juu, jos minä tilaisin ässämesen tai vastaavan niin varmasti jättäisin mallimerkinnän pois. Mut löytyy aina niitäkin jotka haluaa leuhkia sillä isolla koneella.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Paras autoha ois joku Audi RS6 ilman merkkejä. Mukava sleeper. Oon myös vähän Subaru legacy GT:stä haaveillut kun sekin skodakansalle näyttää ihan perus farkulta :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Paras autoha ois joku Audi RS6 ilman merkkejä. Mukava sleeper. Oon myös vähän Subaru legacy GT:stä haaveillut kun sekin skodakansalle näyttää ihan perus farkulta :D
Kaikista kovin tuunaaja pistäis siihen amg mersuun tuon pappadiisselin "korisarjan"
Jos mulla ois halua ja ennenkaikkea varaa hankkia vaikkapa RS6, saattaisi luukkuun tulla merkintä 2.0 TDI. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Juu, jos minä tilaisin ässämesen tai vastaavan niin varmasti jättäisin mallimerkinnän pois. Mut löytyy aina niitäkin jotka haluaa leuhkia sillä isolla koneella.
Räppäri joka haluaa leuhkia - kerta se ensimmäinenkin.

Oon aina pitänyt niitä niin vaatimattomana niissä kultakoruissaan ja Rolexit ranteessa. :D

Itsellä on ”malliston tehokkain” kiisseli josta alkuperäinen tilaaja oli onneksi jättänyt laput pois persiistä. Ei edes auton mallimerkintä luukussa... ;)
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 713
Nuo sleeperit oli sillon 00-luvulla ja 10-luvun vaihteessa muodissa. Urheiluautotkin piti olla harmaita ja huomaamattomia. Nythän tuo muoti on mennyt jo hieman ohi, ja ihan hyvä vaan. Nykyään taas autot saa rehellisesti "leuhkia" sillä mitä ne oikeasti on eikä paremmuutta tarvitse hävetä.

Itsellä on mallin tehokkain versio ja asiaan kuuluvat lätkät kertomassa tästä :cigar2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Nuo sleeperit oli sillon 00-luvulla ja 10-luvun vaihteessa muodissa. Urheiluautotkin piti olla harmaita ja huomaamattomia. Nythän tuo muoti on mennyt jo hieman ohi, ja ihan hyvä vaan. Nykyään taas autot saa rehellisesti "leuhkia" sillä mitä ne oikeasti on eikä paremmuutta tarvitse hävetä.

Itsellä on mallin tehokkain versio ja asiaan kuuluvat lätkät kertomassa tästä :cigar2:
Nykyäänhän nuo ovat, ellei kyseessä ole jokin Tesla, tms, sellaisia "Fuck the Nature" -badgejä.
(Joo, toki jossain 500:ssa on kaikkein uusimmat ja hienoimmat tekniikat, mutta silti se keskimäärin kuluttaa puolet enemmän kuin se 180CGI tai 200CDI - jollei muuten niin omistajan kaasujalan takia... :D )
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 713
Nykyäänhän nuo ovat, ellei kyseessä ole jokin Tesla, tms, sellaisia "Fuck the Nature" -badgejä.
(Joo, toki jossain 500:ssa on kaikkein uusimmat ja hienoimmat tekniikat, mutta silti se keskimäärin kuluttaa puolet enemmän kuin se 180CGI tai 200CDI - jollei muuten niin omistajan kaasujalan takia... :D )
En ymmärrä mitä yritit sanoa.
Miten kulutus liittyy mitenkään siihen mitä sanoin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
En ymmärrä mitä yritit sanoa.
Miten kulutus liittyy mitenkään siihen mitä sanoin?
Sleeppereistä on siirrytty takaisin merkkien perseessä pitämiseen ja mallilla lesottelemiseen, mutta välttämättä 100% ei käänteisen syyn (tehot / suorituskyky) takia. Osittain varmaan esim. yritysautojen eko-ystävällisyyden (CO2 rajat) takiakin.

Puhe siis edelleen "badgeistä"...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Eipä ole tullut tuunailtua harrastevehkeitä millään merkinnöillä. Pois olen yleensä niitä ottanut, jos on ollut sellainen tilanne. Itseähän varten se auto on eikä muita ja omaan makuun merkittömyys viehättää ulkonäöllisesti enemmän. Jos joku ei tiedä että ajaa quattrolla, S-mallilla tai vaikka TDI:llä, niin eipä se minulta ole pois.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 112
Kyllä tuo on ulkonäköasia ennen muuta, takaluukku on paljon hienomman näköinen ilman mitään ylimääräisiä mainoksia. Oli ne mainokset sitten Bluetecistä, EcoDynamicsista, xDrivesta, AMG:stä tai mistä vaan tekniikkahimmelistä, minkä tahansa tehoisessa autossa.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 713
Sleeppereistä on siirrytty takaisin merkkien perseessä pitämiseen ja mallilla lesottelemiseen, mutta välttämättä 100% ei käänteisen syyn (tehot / suorituskyky) takia. Osittain varmaan esim. yritysautojen eko-ystävällisyyden (CO2 rajat) takiakin.

Puhe siis edelleen "badgeistä"...
Juu, aivan totta, että tuo ekoilun mainostaminen on tullut lätkissä muotiin viime aikoina. Mutta myös nuo parempien mallien merkinnät on tulleet takaisin. Myös laajemmin autoihin on tullut takaisin näyttävyys, pakoputket on isoja, diffuusorit esillä, korissa kaikenlaisia siipiä ja siivekkeitä ja muutenkin voimakkaasti muotoiltu, yms. Varsinkin niissä hienommissa ja tehokkaamissa malleissa.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Hmmh pitäsköhän liimata mitsun konttiin "katalysator" (vai miten se olikaan kirjoitettu) ekoilun merkeissä :think:
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Jossain vanhassa pakussa oli kyljessä "power steering" se ois kans hieno :D
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Juurikin noita katalysator ja lambda tekstejä tuumin :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 907
Onko tuolta tullut vastaan enää muita yhtä legendaarisia myyjiä kuten esim Jynneli?
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
"Aito Italian versio" Onko se sitten hyvä vai huono asia?
Fiatin tapauksessa vähän niin ja näin. Tosin kuka hullu lähtisi tekemään puntosta cabriota... Törmäsin siis tuohon kun mielenkiinnosta etsin entistä puntoani onko jo saatu tarpeekseen siitä.

Kavereitten kanssa kyllä rälläköitiin yks Fiat avoksi, ja saatiin vielä muutoskatsastettua se, tästä on hieman aikaa, ei mitään rättikattoja tai muita hienouksia, mutta avo piti saada ja sellainen tehtiin:D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374
Kavereitten kanssa kyllä rälläköitiin yks Fiat avoksi, ja saatiin vielä muutoskatsastettua se, tästä on hieman aikaa, ei mitään rättikattoja tai muita hienouksia, mutta avo piti saada ja sellainen tehtiin:D
Mites tuo toimii, kun useimmissa autoissa katto on melko rakenteellinen osa autoa? Tarvitsiko tehdä turvakaaria tms?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 082
Viestejä
4 191 049
Jäsenet
70 862
Uusin jäsen
pesä_

Hinta.fi

Ylös Bottom