Lavamallisena kyllä. On melkoisen kiikkerä ajettava lavamallisenakin.Tuossa on varmaan ajamisen juhlaa. Onko joku ajanut?
Lavamallisena kyllä. On melkoisen kiikkerä ajettava lavamallisenakin.Tuossa on varmaan ajamisen juhlaa. Onko joku ajanut?
No tämä. Välillä sitä harmittelee ettei ole tuvan pihassa isoa tallia, mutta samalla sitä kiittelee kun tietää että kaikki vähäinenkin vapaa-aika ja raha kuluisi sielläTäytyy myöntää. On siisti. Jos olisi tiloja, aikaa ja valuuttaa tuollaisen ylläpitoon niin napostelisi kyllä todella kovaa. Suorastaan kaunis yksilö.
Nuo 8J tt:t ja tts:t on ihan helvetisti ylihintaisia. Saksasta tuomalla verot, matkarahat ja kaikki laskettuna voi valita mieleisen hyvällä varustelulla halvemmalla. Seuraillut noita muutaman kuukauden ja vaihtuvuus nettiautossa minimitEi ole paljon tullut kilsoja, ainakin keväästä asti on ollut tuo sama 163tkm ilmoituksessa. Kuvat ovat vaihtuneet useampaan kertaan, joten on autolla ainakin vähän ajettu
Saksasta saa halvemmalla. No shit.Nuo 8J tt:t ja tts:t on ihan helvetisti ylihintaisia. Saksasta tuomalla verot, matkarahat ja kaikki laskettuna voi valita mieleisen hyvällä varustelulla halvemmalla. Seuraillut noita muutaman kuukauden ja vaihtuvuus nettiautossa minimit
Ei enää ole kaikissa autoissa ero niin selvä, hinnat on tasoittunut kun käytettyjen tuontia on ollut enemmän.Saksasta saa halvemmalla. No shit.
99% tavaroista saa saksasta halvemmalla.
Välillä näitä ketjujen Suomeen tuomia katsoessa näkee että heidän tuomat ovat halvimpia mitä löytyy huollot venytetty ihan maksimeihin, pientä jälkeä siellä täällä jne. Parhaan katteenhan noita tuomalla ja myymällä tekee mutta harva vastaavia lähtisi itse tuomaan, kun tarjontaa hyvistäkin on. Taitavat nuo liikkeet kyllä ostaa muutenkin suoraan isompia eriä leasing-yhtiöiltä ja paikallisilta liikkeiltä.Isot ketjut on tuoneet monia volyymimalleja ja merkkejä jo paljon enemmän kuin Suomen kokoinen markkina vetää. Jotkut autot täällä jopa halvempia kuin ulkomailta tuotavat.
Näinpä, mutta valitettavasti Suomalaisista autonostajista varmaan se 5% ymmärtää jotain autojen päälle tai hakee sitä supersiistiä yksilöä, niin tässä on lopputulos.Välillä näitä ketjujen Suomeen tuomia katsoessa näkee että heidän tuomat ovat halvimpia mitä löytyy huollot venytetty ihan maksimeihin, pientä jälkeä siellä täällä jne. Parhaan katteenhan noita tuomalla ja myymällä tekee mutta harva vastaavia lähtisi itse tuomaan, kun tarjontaa hyvistäkin on. Taitavat nuo liikkeet kyllä ostaa muutenkin suoraan isompia eriä leasing-yhtiöiltä ja paikallisilta liikkeiltä.
Ruotsista ihan huutokaupasta ostavat. Firmojen autoja, liisaripoistoja ym. sitten tulee eikä takuuvarmasti ole tehty kuin pakolliset määräaikaishuollot ja nekin tosiaan venytetty maksimiin.Välillä näitä ketjujen Suomeen tuomia katsoessa näkee että heidän tuomat ovat halvimpia mitä löytyy huollot venytetty ihan maksimeihin, pientä jälkeä siellä täällä jne. Parhaan katteenhan noita tuomalla ja myymällä tekee mutta harva vastaavia lähtisi itse tuomaan, kun tarjontaa hyvistäkin on. Taitavat nuo liikkeet kyllä ostaa muutenkin suoraan isompia eriä leasing-yhtiöiltä ja paikallisilta liikkeiltä.
Tässäkin näkyy miten suomalaiset pitävät huolta vaikka ei itse omistaisikaan kaveri mm osti vanhan leasing Audin johon oli huollot tehty lyhennetyllä 15tkm huoltovälillä.Ruotsista ihan huutokaupasta ostavat. Firmojen autoja, liisaripoistoja ym. sitten tulee eikä takuuvarmasti ole tehty kuin pakolliset määräaikaishuollot ja nekin tosiaan venytetty maksimiin.
Myydäänhän näitä Ruotsista/Saksasta tuotuja vain yksillä renkailla tai kahdet renkaat yhdet vanteet, jolloin hintaero kavenee ennestään.Mitä hieman olen aihetta seurannut, niin saattaa nykyisin olla ihan hyvin pidettyjä Suomi-autoja samaan hintaan tai aivan marginaalisesti tonnin tai pari kalliimmalla jopa merkkiliikkeessä kuin mitä vaihtoautoliiterit tuo Ruotsista. Ja Suomi-malli ei ole välttämättä yhtään huonommilla varusteilla vaan jopa päin vastoin koska noi Ruotsista tuotavat on tyypillisesti bisneskuleja.
Ajattelinkin että onkohan tuon ikäisessä jo holkki vaihdettu. Hyvä että on niin kiinnostus heräsi.Siitä "halvalla" Volvo, verot jää ostajalle.
Huom. holkki vaihdettu?
Kyllä, alle satasen maksava holkki on vaihdettu. Eikun kaupoille.Ajattelinkin että onkohan tuon ikäisessä jo holkki vaihdettu. Hyvä että on niin kiinnostus heräsi.
Ei oikein huumori osu kun tuosta nyt päivänselvästi näkee, että mitään nelivedon osia ei mainosteta vaihdetuksi. Ilmoituksen laatija ei selkeästi suomalainen ole ja kääntäjää on käytetty. Holkki ja linkkivarsi nyt vaan muodostuu kun mennään kääntäjillä ja tarkoitetaan tukivartta puslineen.Tässä taisi olla ripaus huumoria ton holkkihehkuttelun kanssa kun auto on etuveto...
Nyt on ilmoituksen mukaan polttimot vaihdettu ja hintana on.. *rumpujen pärinää* 6200€Hintapyyntö 6800€. Olisiko ehjillä polttimoilla hintapyyntö sitten 6802€?
Kun lukee ilmon, niin valkoisessa autossa olevat vanteet/kapselit kuuluu kauppaan..2 värinen volkkari, kuvien mukaan :
https://www.nettiauto.com/volkswagen/touran/11838361
Nakki palaa silti mukavasti, eihän tuo peltikasa paljoa painaMelkeen sata heppanen jopa![]()
Palaahan se nakki melkein millä vain, kunhan ei liikaa pitoa renkaissa ole.Nakki palaa silti mukavasti, eihän tuo peltikasa paljoa paina![]()
Mikä siinä muuten on, kun Mersussa ei oikein ikinä meinaa olla adaptiivista vakkaria vielä ihan pari vuotta vanhoissakaan vaikka muuten olisi kaikenlaisia varusteita.Veljellekkin oli pakko linkata https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/11783860
Loisto varusteet + hierovat penkit. Harvinaista herkkua.
On saanut jo vuosia sitten, ässässä oli joku 15v sitten. Mutta ei varmaan kukaan ole juuri täällä noita ruksannut ja uitetut on usein jotain fleet careja joissa on se varustelukin mitä sattuu.Mikä siinä muuten on, kun Mersussa ei oikein ikinä meinaa olla adaptiivista vakkaria vielä ihan pari vuotta vanhoissakaan vaikka muuten olisi kaikenlaisia varusteita.
Eikö sitä saanut ollenkaan vai oliko järjettömän hintainen lisävaruste?
Suolaisen hintainen se on vieläkin.Mikä siinä muuten on, kun Mersussa ei oikein ikinä meinaa olla adaptiivista vakkaria vielä ihan pari vuotta vanhoissakaan vaikka muuten olisi kaikenlaisia varusteita.
Eikö sitä saanut ollenkaan vai oliko järjettömän hintainen lisävaruste?
"varmaan sytkä vähän pielessä"
Eikö se yleensä niin mene että auton viritys on onnistunut jos teho ei laske yli 10%"viritetty, peltisarjaa ym". Oli: tehoa vähemmän kuin originaalissa
Ei ole mennyt tämä "sekunnissa kaikista ohitse" vielä kaupaksi, eikä ole mittarilukema kasvanutEi ole paljon tullut kilsoja, ainakin keväästä asti on ollut tuo sama 163tkm ilmoituksessa. Kuvat ovat vaihtuneet useampaan kertaan, joten on autolla ainakin vähän ajettu
Ehkäpä herra on ajellut välillä peruuttaen, nollannut niinsanotusti viikon ajot.Ei ole mennyt tämä "sekunnissa kaikista ohitse" vielä kaupaksi, eikä ole mittarilukema kasvanut![]()
Siellä on nyt varmaan joku 180tkm mittarissa mutta on "unohtanut" vain päivittää niitä vuoden aikana ilmoitukseen...........Ehkäpä herra on ajellut välillä peruuttaen, nollannut niinsanotusti viikon ajot.
Toihan ois hyvä. Hartwall varmaan maksaa kuitenkin kaikki käyttökulut tollasesta mainoskopista, eihän kukaan vapaaehtoisesti muuten sitä maalaisi.
Kummelia lainatakseni, E, kyllä mä niistä maksoin!Toihan ois hyvä. Hartwall varmaan maksaa kuitenkin kaikki käyttökulut tollasesta mainoskopista, eihän kukaan vapaaehtoisesti muuten sitä maalaisi.
Omasta mielestään varmasti hassunhauskaa tekstiä.