Nooh, kyllä ToriDiililläkin huijattua saa, mutta sanoisin, että ne huijaukset on enemmän "rehellisten" ihmisten tasoa kun taas ilman ToriDiiliä kaupittelee nämä todelliset huijarit.
Samaa mieltä. Myyjänä tykkään kyllä siitä, että ei tarvitse kikkailla kuljetusten ostamisen kanssa ja kun postikulut on niin edulliset ostajalle, niin ostajiakin on enemmän. Myyjän asema ehkä hieman heikkenee, mutta kyllä itse ainakin olen myynyt 500€+ tavaroita ongelmitta ToriDiilin kanssa. Kannattaa tutustua ToriDiilin sopimusehtoihin... eivät ne myyjälle niin huonot ole kuin annetaan ymmärtää ja itse olen ainakin välttynyt pariinkin kertaan siltä, että olen joutunut itse säätämään ostajan kanssa korvauksista kun korvaukset tulee Postilta Torin kautta ja minä saan myyjänä rahat. Siinä ei tarvitse kuulostella sitä ruikutusta joka tulee kun postittaa kirjeenä ja ostaja kuvittelee myyjän olevan jotenkin vastuussa siitä, että on itse valinnut halvimman mahdollisen toimitusmuodon.
EDIT: Sanon kuitenkin, että ToriDiilin käyttö asettaa myös tavallista korkeamman vaatimustason myytävän tuotteen kuvaukselle, kuntoluokalle ja kuville. Jos myynti-ilmoituksessasi on yksi kuva, kahden rivin tuotekuvaus ja yläkanttiin oleva kuntoluokitus --- kyllä silloin kerjää ongelmia ostajan kanssa ja voi olla aika varma, että joku tulee reklamoimaan myynnistäsi ennemmin tai myöhemmin.