Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sisäänkirjautuneena piilotettu nimi näyttää tältäOsaako joku tähän vastata? En nimittäin ole nähnyt ainakaan sisälle kirjatuneena kenelläkään piilotettua nimeä. Mutta, uloskirjautuneena olen nähnyt, eli voiko tuota nimeä nyt sitten oikeasti aivan totaalisesti piilottaa?
Ilmoitusta tehdessä siellä missä valitaan otsikot/osastot yms, niin siellä on valinta mistä voi piilottaa profiilikuvan ja käyttäjänimen.Osaako joku tähän vastata? En nimittäin ole nähnyt ainakaan sisälle kirjatuneena kenelläkään piilotettua nimeä. Mutta, uloskirjautuneena olen nähnyt, eli voiko tuota nimeä nyt sitten oikeasti aivan totaalisesti piilottaa?
Ilmoitusta tehdessä on valinta piilottaa käyttäjänimensä.
Sisäänkirjautuneena piilotettu nimi näyttää siltä
![]()
Nimi kuitenkin tulee näkyviin jos ja kun lähetät sille ensimmäisen viestin
Ilmoitusta tehdessä siellä missä valitaan otsikot/osastot yms, niin siellä on valinta mistä voi piilottaa profiilikuvan ja käyttäjänimen.
![]()
"Ja kun on yhdessä tuotteessa trollannut, niin vaihtaa nimeä ja siirtyy toiseen, kun on katsonut nimeni kautta, mitä minulla on ollut myynnissä" (Lainaus Moccalta jatko).Itselläni on jo monta kertaa käynyt niin, että tällainen "torihupailija", joka ei missään vaiheessa oikeasti ostoaikeissa ole, lähettelee kaikenlaisia viestejä, esittää kiinnostunutta ja sitten aivan viime hetkellä peruu kaiken, jos silloinkaan, joka tapauksessa häviää kuin tuhkatuuleen.
Kertokaahan tästä omia näkemyksiänne, olisi kiinnostavaa kuullaKenenkäs vastuulla se on, jos ilman Toridiiliä ostaa tuotteen ja se menee rikki kuljetuksessa?
Vastuuhan siirtyy ostajalle heti hänen noudettuaan tuote postista näin olen lukenut
Yksi tapaus tässä, että prosessori mennyt kuljetuksessa rikki tarkemmin ottaen muutama pinni vääntynyt, kuplamuoviin pakattu ja lähetetty pakettina postitse
Nyt ostaja vaatii kaupan peruutusta- sekä rahoja takaisin
Editti: kaupat siis tehty toisessa kauppapaikassa, ei täällä
Kertokaahan tästä omia näkemyksiänne, olisi kiinnostavaa kuulla
Kyllä se on myyjän vastuulla pakata se tuote asianmukaisesti.Kertokaahan tästä omia näkemyksiänne, olisi kiinnostavaa kuulla
Tuote pakattiin kuplamuoveihin ja teipillä kiinni pahvilaatikkoon postitseKyllä se on myyjän vastuulla pakata se tuote asianmukaisesti.
Ostaja ei ole vielä tehny reklamaatiota postiin en tiedä miksi eiEi kai tuossa näkemystä kaivata. Tuo on kuljetusliikkeen vastuulla oli sitten Toridiili tai ei. Korvausta tulee kuljettajan sopimusehtojen mukaan jos tulee.
Kiitos näkemyksestäsi, odotellaan muidenkin näkemyksiä vieläTämä on myyjän sekä kuljetusliikkeen ongelma, ei ostajan. Pakkaa ensi kerralla paremmin.
Otitko kuvat siitä prosessorista ennen kun pakkasit? Onko kuvaa paketista? Sovitko ostajan kanssa, että postin lisäpalveluksi tulee "särkyvä"?Kiitos näkemyksestäsi, odotellaan muidenkin näkemyksiä vielä
En ottanut mitään kuvia. Ehkä olisi pitänyt eikä tälläistä ole aikaisemmin tapahtunut, että kuljetukssa menee tavara käyttökelvottomaksi ja ei ollut sovittu tuollaista ostajan kanssa, perus rahat tilille paketti postiin periaattella ilman mitään lisäpalveluitaOtitko kuvat siitä prosessorista ennen kun pakkasit? Onko kuvaa paketista? Sovitko ostajan kanssa, että postin lisäpalveluksi tulee "särkyvä"?
Juu. Varmaan helpoimmalla pääset kun perut kaupat. Olikos se ostaja ottanut kuvia paketista? Luulis siinä olevan näkyviä vaurioita jos pinnit on taipuneet pakkauksen sisällä. Entä onko possun vaurioista kuvaa?En ottanut mitään kuvia. Ehkä olisi pitänyt eikä tälläistä ole aikaisemmin tapahtunut, että kuljetukssa menee tavara käyttökelvottomaksi ja ei ollut sovittu tuollaista ostajan kanssa, perus rahat tilille paketti postiin periaattella ilman mitään lisäpalveluita
Joo alustavasti sovittu, että laitan rahat tilille prosessorin hinnan siis.. Ei paketista, prosessorista kylläkin laittoi kuvatJuu. Varmaan helpoimmalla pääset kun perut kaupat. Olikos se ostaja ottanut kuvia paketista? Luulis siinä olevan näkyviä vaurioita jos pinnit on taipuneet pakkauksen sisällä. Entä onko possun vaurioista kuvaa?
Mielestäni myyjän vastuulla, jos helposti rikkoutuva esine on rikkoutunut normaalin kuljetuksen aikana. Reklamoisin kuljetusliikkeelle siinä kohtaa, jos paketti on näkyvästi vahingoittunut.Kertokaahan tästä omia näkemyksiänne, olisi kiinnostavaa kuulla
Elikä menikö niin, että tämä prossu meni sockettiin väärinpäin että pinnit nurin, ja sit joku on hoksannut että hei tämähän oli kuljetusvahinko ?Ei paketista, prosessorista kylläkin laittoi kuvat
Olishan se hyvä ollut paketista kuva niin olisi heti nähnyt onko rutistunut kuljetuksessa. Voihan se toki olla, että on mennyt pakettia avattaessa pinnit solmuun tai asentaessa tai mit vaan.Joo alustavasti sovittu, että laitan rahat tilille prosessorin hinnan siis.. Ei paketista, prosessorista kylläkin laittoi kuvat
Vaikuttaa hieman ostajan puheista päätellen viimeiseltä skenaariolta..Myyjän ja kuljetusliikkeen vastuullahan se on, että tavara menee ehjänä perille, ei siinä mitään epäselvää ole. Yleensä aina vika on huonossa paketoinnissa, kaikki tietää, että paketit saa runtua kuljetusliikkeen, etenkin postin käsittelyssä ja se pitää jo paketoidessa huomioida. Ostaja voi myös itsekin tuollaisen herkän pinnin saada vääntymään itse pakettia avatessaan, mutta sekin on edelleen paketoijan vika jos se on paketoitu niin, että tuote on vaikea avata nätisti.
Toinen asia kokonaan on se, jos ostajalle tuli myyntikrapula ja sitten yritetään saada kauppa peruttua, kun muka "kuljetusvahinko", näille ei oikein mitään mahda, hieman helpottaisi se kuva ehjästä ja hyvin pakatusta tuotteesta jos tappeluksi menee.
Paketti on virheetönMielestäni myyjän vastuulla, jos helposti rikkoutuva esine on rikkoutunut normaalin kuljetuksen aikana. Reklamoisin kuljetusliikkeelle siinä kohtaa, jos paketti on näkyvästi vahingoittunut.
Ei tää mikään chat ole, muokkaa viestejäsi.
Siinä tapauksessa mielestäni myyjän vastuulla.Paketti on virheetön
sanoo, että "mielestäni kyseessä ei ole postin vika vaan haluan tuotteen hinnan täytenä korvauksena"