Itse jaksoin peräti 5 minuuttia katsoa Beboppia. Sitä hehkutettiin, niin päätin aloittaa katsomisen, mutta mitä vittua. Ihan kuin 12-vuotiaille tehtyä huttua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää tietää animea jotta tuosta ymmärtää.
Pitää tietää animea jotta tuosta ymmärtää.
Flixin sarja on sama kuin se animesarja. Leffa on aikajanaltaan muistaakseni animen jälkeen.Eikä tartte. Mä oon katsonut sen cowboy bebop leffan varmaan joskus 2005 joten siitä en mitään muistanut ja mun mielestä tämä flixin sarja oli erittäin hyvä.
Kaksi asiaa siinä oli jotka ärsytti ja ne molemmat oli viimeisessä jakossa. Muuten ei mitään valittamista.
Jos puhutte siitä CB-animeleffasta niin se sijoittuu sarjan jaksojen 22 ja 23 väliin.Flixin sarja on sama kuin se animesarja. Leffa on aikajanaltaan muistaakseni animen jälkeen.
Flixin sarja on sama kuin se animesarja. Leffa on aikajanaltaan muistaakseni animen jälkeen.
Sitä osittain sivuttiin. Harmillisesti sitä ei ole flixissä.Jos puhutte siitä CB-animeleffasta niin se sijoittuu sarjan jaksojen 22 ja 23 väliin.
Juu. Näinhän sen kuuluukin olla. Vaikka tarina on sama mutta toteutustapa eri.Juu niin on, mutta mun pointti olikin se, että mä en ole sitä anime sarjaa katsonut jaksoakaan ja silti tämä live action versio iski hyvin.
Live action loppuu jo kohtaan mikä ei ole edes lähellä loppua animessa joten siihen verrattuna loppuu kesken. Eiköhän idea ollut käydä suunnilleen samat jutut läpi mitä animessa mutta jaettuna useammalla kaudelle. No en jää itkemään perään koska aika skeida sarja tuo oli.Ihme haloo tuostakin nostettiin että "lopetettiin" sarja heti ensimmäisen kauden jälkeen, no ei sitä Animeakaan tehty enempää, yhtälailla se tarina loppui siinäkin siihen. Että sinänsä ihan järkevä veto, ei tarvinnut alkaa keksimään lisää tarinaa.
Sinänsä live-action sarjaksi se oli ihan ok. Toki jos on animen katsonut niin ensimmäisenä varmasti kiinnitti huomiota siihen mitä ja missä järjestykssä esitettiin ja mitä jätettiin pois.
Hienoa, Amazon Primen Wheels of Time on ollut pieni pettymys, joten toivottavasti tämä paikkaa fantasiaseikkailun puutetta osaltaan.Huomenna sitten tulee Witcherin toinen tuotantokausi kokonaisuudessaan kerralla katsottavaksi, mielenkiinnolla odotan, ovatko saaneet pidettyä laadun hyvänä ja mielenkiintoisena...
Joo, ei se mikään huipputuotos ollut, mutta ihan viihdyttävä kuitenkin. Jos ovat onnistuneet pitämään tason samanlaisena, niin olen täysin tyytyväinen. Kirjoja en ole lukenut, enkä pelannut edes peliä, joten sekin voi vaikuttaa siihen ettei ole mitään mahdottomia odotuksia.Ei se eka Witcher-kausi kyl mikään ihmeempi ollu. Ihan ok, mutta varmaan odotukset on aina kovat kun kuitenkin melko paljon nähnyt näitä.
Itse olin äärimmäisen pettynyt Witcherin ekaan kauteen, oli kyllä sen verran karu kokemus etten edes viitsinyt sen jälkeen aloittaa Witcher 3 pelaamista konsolilla kun sarja kummitteli päässä. Ehkä 1½ tähteä viidestä. Vähän sama homma kun se Walking Deadin "Darylin" se joku turhanpäiväinen moposarja miss se kierteli jenkeissä heittämässä yläfemmoja milloin missäkin. Hyvin rikkoi sarjan luoman immersion kyseisen hahmon kohdalla!Ei se eka Witcher-kausi kyl mikään ihmeempi ollu. Ihan ok, mutta varmaan odotukset on aina kovat kun kuitenkin melko paljon nähnyt näitä.
Sama mullakin, pari ekaa jaksoa oli ihan jees mutta kuitenkin isossa kuvassa pettymys. Toivottavasti kakkonen parantaa. Henry Cavillin Geralt ehkä parasta sarjassa toistaiseksi. BTW, Witcher 3 on tyypin suosikkipelejä (ja on vieläpä PC-pelaaja) jos ei joku tiennytItse olin äärimmäisen pettynyt Witcherin ekaan kauteen, oli kyllä sen verran karu kokemus etten edes viitsinyt sen jälkeen aloittaa Witcher 3 pelaamista konsolilla kun sarja kummitteli päässä. Ehkä 1½ tähteä viidestä. Vähän sama homma kun se Walking Deadin "Darylin" se joku turhanpäiväinen moposarja miss se kierteli jenkeissä heittämässä yläfemmoja milloin missäkin. Hyvin rikkoi sarjan luoman immersion kyseisen hahmon kohdalla!
Animea on kaikenlaiseen ikään, on synkempää ja ajattelevaa, vähäeleisestä sellaista ja sitten sitä kai liian monelle anime-termistä mielikuvaksi jäänyttä "koulutytytät hihittelee pikku hamosissaa" kevyttä höttöä. Ja kaikkea siltä väliltä. Eli animea on kaikenlaiseen makuun ihan kuten "live" leffojakin. Vaikkapa Barefoot Gen (1983) joka käsittelee atomipommin vaikutusta japanilaisten elämässä, alkuperäinen Ghost in the Shell 1995 filosofoi scifihenkisesti tietoisuudesta ja sielusta koneessa ynm. Netflix työntää kyllä hurjat määrät tusina-animea, varmaan siellä joukossa on uudempaakin hyvää jos jaksaisi tutustua. Koitin katsoa tuota (alkuperäistä) Cowboy Beabobia sieltä, kun monesti törmännyt kehuihin mutta ei tuo nyt oikein itseenikään iskenyt. 3 osaan jäi.Harmi ettei piirretyt ole kiinnostanut enää 25 vuoteen.
Voin puhua vain omalta kohdaltani, mutta moni asia tuntui typerältä kauden loppua kohti ja ei vaan tuntunut toimivan. Koin enemmän turhautumista kuin innostumista. Sen paremmin en tätä osaa selittää, varsinkaan kun mulla ei ole minkäänlaista alan koulutusta. Yksi tekijä saattoi olla, että pidin peleistä paljon ja kun tämä ei yllä fiiliksissä samalle tasolle niin pettymys on valmis.Niin, Noituria pääsee pian katsomaan toisen seasongin verran, itse pidin kovasti ykkösestä ja ihmettelen miten sitä kritisoineet sitten sarjan olis paremmin toteuttaneet? Itsekin pelannut Witcher 3:sen läpi ja peli kaikkien aikojen top kolmosessa omalla listalla, ihan hyvin sarja mielestäni Netflixin tekeleeksi onnistui.
Itsellä hierti eniten Yarpen Zigrin, joka ei ollut ollenkaan samanlainen kuin kirjoissa. Sarjassa sellainen ärsyttävä rääkyjä. Lisäksi kääpiöiden näyttelijät eivät vaikuttaneet uskottavilta sotureilta - olisivat sopineet paremmin halflingeiksi.Niin, Noituria pääsee pian katsomaan toisen seasongin verran, itse pidin kovasti ykkösestä ja ihmettelen miten sitä kritisoineet sitten sarjan olis paremmin toteuttaneet? Itsekin pelannut Witcher 3:sen läpi ja peli kaikkien aikojen top kolmosessa omalla listalla, ihan hyvin sarja mielestäni Netflixin tekeleeksi onnistui.
Itsellä hierti eniten Yarpen Zigrin, joka ei ollut ollenkaan samanlainen kuin kirjoissa. Sarjassa sellainen ärsyttävä rääkyjä. Lisäksi kääpiöiden näyttelijät eivät vaikuttaneet uskottavilta sotureilta - olisivat sopineet paremmin halflingeiksi.
Onko siellä kaikki jaksot heti katsottavissa?Ja Noiturin kausi 2 on nyt tulilla Netflixissä
OnOnko siellä kaikki jaksot heti katsottavissa?
Onko CGI parantunut yhtään Witcher 2 kaudella?
Jonnet ei muista, mutta onhan nämä nykyiset tehosteet aivan eri sfääreistä vrt. mitä 90-luvulla ja vanhemmissa. On väärin jos budjetti käytetään suurimmaksi osaksi silmäkarkkiin ja kaikki muu on sinnepäin. Tökerö CGI on edelleen tökeröä, mutta kunhan se vastaa oman aikakauden parempaa laatua, niin kyllä sen kanssa elää.Onko CGI parantunut yhtään Witcher 2 kaudella?
Jonnet ei muista, mutta onhan nämä nykyiset tehosteet aivan eri sfääreistä vrt. mitä 90-luvulla ja vanhemmissa. On väärin jos budjetti käytetään suurimmaksi osaksi silmäkarkkiin ja kaikki muu on sinnepäin. Tökerö CGI on edelleen tökeröä, mutta kunhan se vastaa oman aikakauden parempaa laatua, niin kyllä sen kanssa elää.
En nyt erityisemmin sulle sitä kohdistanut, vaan nykyään aina kitissään ensimmäisenä siitä CGI:stä.Turhapa siitä mulle on saarnata. Melkein 40v lasissa. Ensimmäisessä kaudessa vaan oli nykystandardeilla surkea CGI. Ei se kokemukseen vaikuttanut, mutta mielummin sitä katsoo parempia efektejä.
Saa nähdä milloin nähdään Jurassic Parkin kaltaisia erikoistehosteita seuraavan kerran. Ei ole vielä tullut vastaan sarjaa/elokuvaa missä olisi paremmat tehosteet. Eli poikkeuksiakin löytyy 90 luvun elokuvista. Jonnet ei muista.
Huikeaa maailmanloppusatiiria nykymaailman absurdista menosta. "Hauskaa koska totta" -tason tuotantoa siihen saakka kunnes tajuaa, ettei tämä olekaan hauskaa, koska sehän on totta.
Tällaisten pitäisi olla siellä katsotuimpien listalla, eikä mitään Squid Gameja. Ironisesti vaan vähän pelottaa, että se väki jonka pitäisi tuosta ottaa opikseen, ei ymmärrä edes mitä koko leffalla alleviivataan.
Tai sitten tajuaa, että sormella osoittelu ja "höhöö, vähänx noi on idiootteja"-huutelu on keskenkasvuista. Väittäisin jopa, ettei tällaisella tuotoksella kenenkään päätä käännetä vaan tarkoitus on juurikin boostata omaa egoa ja paremmuutta muitten kustannuksella, mikä taas on vähintäänkin kyseenalaista. Varsinkin, kun kritiikkiä voi esittää myös älykkäästi, asiallisesti ja inhimillisesti mutta silti huumorilla höystäen. Esim. tämä klassinen The Wiren kohtaus on älykkäämpi ja hauskempi kuin koko tuo kaksi- ja puolituntinen leffa.Veikkaan että löytyy monta kellä satiiri viuhuu ohi, tai sitten ottavat itseensä.