Netflix

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
BANNED
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
Onko kellään mitään tietoa, miksi telkkarin Netflix app ei suostu toistamaan kuin 540p laatua yhtäkkiä? Tuo 8.0.0 build 3642 on viimeisin ja asennettu, mutta vain 540p on se mikä tulee. Samaan telkkariin kytketty xbox One x tykittää ulos 4k HDR laatua ongelmitta ja perhetilaus voimassa, mutta telkkarilla ei yli 540p saa millään ulos millään nimikkeellä.

Ja tosiaan Amazon Prime näyttää 4k, YouTube tykittelee 4k jne. ongelmitta. Netflix jää aina alimmalle vaikka tekisi mitä. Telkkarina on Philips POS9002.

Ja trailerit ym. tulee 2160p kuten pitää, mutta jokikinen sarja ja muu on maks 1.66mbps ja 540. Esim Barbaarien traileri on heti 2160 ja megoja valuu sisään. Itse sarja on 1.6 megaa ja 540. Ja tämä toistuu jokaisessa sarjassa.

Sama sarja, samalla accolla Xboxilla on heti 2160 ja about 15-17 megaa sekunnissa.

Tää on vaan niin helvetin mystistä, että usko alkaa loppua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 904
Onko kellään mitään tietoa, miksi telkkarin Netflix app ei suostu toistamaan kuin 540p laatua yhtäkkiä? Tuo 8.0.0 build 3642 on viimeisin ja asennettu, mutta vain 540p on se mikä tulee. Samaan telkkariin kytketty xbox One x tykittää ulos 4k HDR laatua ongelmitta ja perhetilaus voimassa, mutta telkkarilla ei yli 540p saa millään ulos millään nimikkeellä.

Ja tosiaan Amazon Prime näyttää 4k, YouTube tykittelee 4k jne. ongelmitta. Netflix jää aina alimmalle vaikka tekisi mitä. Telkkarina on Philips POS9002.

Ja trailerit ym. tulee 2160p kuten pitää, mutta jokikinen sarja ja muu on maks 1.66mbps ja 540. Esim Barbaarien traileri on heti 2160 ja megoja valuu sisään. Itse sarja on 1.6 megaa ja 540. Ja tämä toistuu jokaisessa sarjassa.

Sama sarja, samalla accolla Xboxilla on heti 2160 ja about 15-17 megaa sekunnissa.

Tää on vaan niin helvetin mystistä, että usko alkaa loppua.
Tämä koskee tällä hetkellä todella laajasti Android-laitteita. Joku vika Netflixin päässä. Tuntuu että ainakin Philipseillä lähes kaikilla tuo ongelma, myös monilla Sonyilla ja android-mobiililaitteilla. Netflixiltä ei ole tullut tuosta mitään virallista vastausta, mutta ilmeisesti vika on heillä kyllä tiedossa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Netflix keksinyt telkkarin uudelleen. En kyllä moista huonona ideana pitäisi vaikka tulisi IPTV pohjaisena elokuva, sarja ja dokkarikanavat. Moinen voisi taustalla pyöriä ja tulisi bongattua monta ohjelmaa, mitä ei välttämättä muuten tulisi katsottua.

Erikoinen veto. Kohta siellä on varmaan mainoksiakin välissä.

Ei omalla kohdalla aiheuta suuria tunteita, kun en koe tuollaiselle mitään tarvetta.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Uusin päivitys aloitusviestissä sanoo että Widevine oikeuksia on poistettu laitteilta, eli ei Netflixin aiheuttama vika.
Kappas juu, eli Widevine DRM:n kehittäjät on päättänyt että tietyillä laitteilla ei enää saa korkeamman tason oikeuksia Widevinelle.
Taso oikeuttaa sitten enää tuohon 1.66mbps/480p laatuun.

Kuvan teksti väittää että ainoa korjaus tälle on odottaa päivitystä laitevalmistajalta, kuten Philips. Syynä se, että laitteessa pystyy kiertämään DRM:n.
Laitetaan nyt suoraan tännekin kuva:

1604923037876.png

Kai se silti mahdollista on, että tässä on muu syy takana. Plus, jos noi laitteet pyörii Androidilla niin voiko päivitys kuitenkin tulla muuta kautta kuin esim. sen Philips..... ?
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
BANNED
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
Eli pitääkö tässä pommittaa nyt Philipsia vai mitä tahoa? Tässähän on melkoinen kasa laitteita. Ei sillä, voin mä Xboxia käyttää kyllä Netflixin katseluun, mutta onhan tämä nyt melkoista skeidaa. Ja miksei tämä koske sitten Amazon Primea, vai eikö Widewinellä ole mitään tekemistä Primen ja muiden striimaustoimijoiden kanssa?

EDIT: Kappas, ei enää Prime anna 4k. Ainoastaan HD:ta. Onneksi on konsoli...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 248
Tämä on niitä DRM kirouksia ja niistä ei pääse koskaan eroon, kiitos tekijänoikeus lakien sun muiden.
Jos valmistaja ei tuota päivitystä tee, niin taitaa jäädä asiakkaat nuolemaan näppejään asian suhteen, eipä siinä ole paljoo vaihtoehtoja.

Sama ongelma on myöskin puhelimissa/tableteissa, joihin customROM Androidin asentaa (myöskin osa halppis Kiina luureista on jo ostettaessa), niin Widevine tasot tippuu, koska bootloader on auki. Kaikennäköisiä kikkoja on netti täynnä, mutta 99% niistä ei toimi taikka on malwaree, koska helppoja kohteita saa tuolla.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
391
Tarkoitus olisi saada Netflix näkymään 4K:na nyt kun tuo Android-TV näyttää pelkkää 480p:tä. Telkkari HDMI:llä kiinni koneeseen, 4k-reso ja Netflix auki. Ei saa millään 1080p parempaa. Koitettu eri kaapelia, eri nettiyhteyttä, eri profiilia. Telkkarista löytyy HCDP 2.2 kyllä. Ja siis tietysti koitettu Windowsin Netflix-sovelluksella ja myös Edgellä. Ideoita?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
91
Tarkoitus olisi saada Netflix näkymään 4K:na nyt kun tuo Android-TV näyttää pelkkää 480p:tä. Telkkari HDMI:llä kiinni koneeseen, 4k-reso ja Netflix auki. Ei saa millään 1080p parempaa. Koitettu eri kaapelia, eri nettiyhteyttä, eri profiilia. Telkkarista löytyy HCDP 2.2 kyllä. Ja siis tietysti koitettu Windowsin Netflix-sovelluksella ja myös Edgellä. Ideoita?
Onko koneelle asennettu storesta HEVC-videolaajennukset tai laitevalmistajan HEVC videolaajennukset?
Edit: Onhan koneessa vähintään 7. sukupolven Intelin prosessori tai tämän linkin ehdot täyttävä NVIDIAn näytönohjain?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
391
Omalla koneella ei 4K Netflix lähtenyt toimimaan ennen kuin Storesta oli asennettu tämä tai tämä.
Pistän kokeiluun ja katson mitä tapahtuu. Useampi monitorikin on koneessa kiinni, mutta ilmeisesti jos ne on "deaktivoitu" niin pitäisi näkyä 4k:na oikeassa monitorissa. Koitin kyllä nyppiä ne irtikin, mutta ei ollut vaikutusta.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 693
The Crown neloskausi alkaa harmillisen heikosti. Melodraaman, patsastelun ja tunteista puhumisen määrä meni pahasti vaivaannuttamisrajan yli. Näyttelijätyökin tuntuu väkinäiseltä, erityisesti Thatcher tuntuu karikatyyriltä.

En varmaan koskaan ollut kohderyhmää, mutta yhden jakson perusteella sarja muuttui guilty pleasuresta ihan pelkästään tylsäksi.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
653
En oo vielä The Crownin neloskautta aloittanut, mutta onhan se kevysti toistaiseksi paras Netflix-sarja.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 605
Aloitin tänään kahtomaan tätä crownia. Ja hyvältähän tää vaikuttaa. Eka kausi siis menossa.
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Aloitin tänään kahtomaan tätä crownia. Ja hyvältähän tää vaikuttaa. Eka kausi siis menossa.
Crown on kyllä erittäinkin mainio, lämpimät suositukset. Tasaisen tappavaa laatua, uusi kausi vielä näkemättä. Tosin tykkäsin myös Downtown Abbeystä ja Poirot-leffoista. Stiff upper lip! :geek:
 
Liittynyt
24.07.2020
Viestejä
53
Joko Suomen Netflixissä näkyy Kimmy Schmidt monivalintaspesiaali? Kesän sitä kyttäsin, mutta valittivat vaan että tekijöiden terveyden turvaamiseksi julkaisu Euroopassa viivästyy. Nyt on syksy menty muilla palveluilla, mutta jouluksi voisi taas ottaa Netflixin, jos tuon saisi viimeinkin katsoa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 587
Joko Suomen Netflixissä näkyy Kimmy Schmidt monivalintaspesiaali? Kesän sitä kyttäsin, mutta valittivat vaan että tekijöiden terveyden turvaamiseksi julkaisu Euroopassa viivästyy. Nyt on syksy menty muilla palveluilla, mutta jouluksi voisi taas ottaa Netflixin, jos tuon saisi viimeinkin katsoa.
Näyttää löytyvän, Kimmy vastaan pastori. Kestoksi annetaan 1t 20min.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 109
Uusi The Crown -kausi on napannut minut koukkuun siinä missä aiemmatkin. Hieno sarja. Kuutosjaksossa menossa.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 693
Oikean elämän Thatcher oli (lievästi sanottuna) aika teatraalinen, joten helposti tuon jäljitteleminen näyttää ylinäyttelemiseltä.

Selvästikin olen vähemmistössä (ehkä yhden hengen oppositiossa), mutta itse näen The Crownissa vain näyttelijän. Winston Churchillejakin on nähnyt vuosien varrella lukuisia versioita, ja se on hyvin pienestä kiinni mikä toimii ja mikä ei.
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Selvästikin olen vähemmistössä (ehkä yhden hengen oppositiossa), mutta itse näen The Crownissa vain näyttelijän. Winston Churchillejakin on nähnyt vuosien varrella lukuisia versioita, ja se on hyvin pienestä kiinni mikä toimii ja mikä ei.
6 jaksoa katsottu, on kyllä laatua taasen. En ollenkaan ymmärtänyt yllä olevaa kommenttia, oliko se kehu vai moite? Luonnollisesti ei alkuperäisiä saada enää esittämään vaan näyttelijöitä pitää käyttää, että mikä se ongelma olikaan? Hyvin vetävät kaikki roolinsa. Jos sulla vaan kravatti kiristää tai kalsongit puristaa kiveksiä, tai jotain siihen suuntaan?
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 693
6 jaksoa katsottu, on kyllä laatua taasen. En ollenkaan ymmärtänyt yllä olevaa kommenttia, oliko se kehu vai moite? Luonnollisesti ei alkuperäisiä saada enää esittämään vaan näyttelijöitä pitää käyttää, että mikä se ongelma olikaan? Hyvin vetävät kaikki roolinsa. Jos sulla vaan kravatti kiristää tai kalsongit puristaa kiveksiä, tai jotain siihen suuntaan?
En vain tykästynyt neloskauteen tai roolisuorituksiin, ei siinä sen kummallisempaa. Thatcher on hahmona melko kriittinen suspension of disbeliefin säilyttämiseksi.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
50
Selvästikin olen vähemmistössä (ehkä yhden hengen oppositiossa), mutta itse näen The Crownissa vain näyttelijän. Winston Churchillejakin on nähnyt vuosien varrella lukuisia versioita, ja se on hyvin pienestä kiinni mikä toimii ja mikä ei.
Tämä. Toki joku Thatcher oli aika omalaatuinen tyyppi, joten vaatii muuntautumiskykyä. Ja hyvinhän Anderson maneerit ja puhetyylin on saanut kopioitua. Ehkä se illuusio siitä rakentuu, enkä huomaa katsovani Scullya imitoimassa Thatcheria.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
668
Vähän häiritsee Thatcherin liiallinen "Thatcherimäisyys" , yrittää liikaa onnistumatta siinä. Yrittää imitoida ilmeet, puhetyylin jolloin näytteleminen jää taka-alalle ja tekemisestä syntyy vain väkinäistä suorittamista.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
368
Tein uuden tunnuksen netflixiin, kun aiemmin käyttänyt jaettua. Nyt sitten tyrkyllä on kaikki samat sarjat jotka olen entisellä tunnuksella jo katsonut. Saako tälle nyt mitenkään kerrottua mitkä olen jo katsonut?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 879
Tein uuden tunnuksen netflixiin, kun aiemmin käyttänyt jaettua. Nyt sitten tyrkyllä on kaikki samat sarjat jotka olen entisellä tunnuksella jo katsonut. Saako tälle nyt mitenkään kerrottua mitkä olen jo katsonut?
Samaa olen joskus pohdiskellut. Tullut katsottua about kaikki mielenkiintoisimmat leffat aivan muualta jo ajat sitten kuin Netflixistä. Sen seurauksena en koskaan niitä katsoa Netflixistä. Netflix suosittelee sitten äärimmäisen kummallisia elokuvia minulle kun ei tiedä Netflix noiden parhaiden elokuvien katsomisesta muualla jo aiemmin ja Netflixin logiikka vissiin päättelee etten sellaisista ole kiinnostunut. Olisikin joku ruksi jossa voisi napsauttaa että olen katsonut jo kyseisen leffan.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
161
Samaa olen joskus pohdiskellut. Tullut katsottua about kaikki mielenkiintoisimmat leffat aivan muualta jo ajat sitten kuin Netflixistä. Sen seurauksena en koskaan niitä katsoa Netflixistä. Netflix suosittelee sitten äärimmäisen kummallisia elokuvia minulle kun ei tiedä Netflix noiden parhaiden elokuvien katsomisesta muualla jo aiemmin ja Netflixin logiikka vissiin päättelee etten sellaisista ole kiinnostunut. Olisikin joku ruksi jossa voisi napsauttaa että olen katsonut jo kyseisen leffan.
Noilla katsotuille leffoilla joista on tykännyt voi laittaa tykkäyksen ja sitten niille ranskalaiselle mykkäfilmeille alapeukutuksen niin algoritmi oppii mitä suositella jatkossa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 767
Noilla katsotuille leffoilla joista on tykännyt voi laittaa tykkäyksen ja sitten niille ranskalaiselle mykkäfilmeille alapeukutuksen niin algoritmi oppii mitä suositella jatkossa.
Juuri näin. Paskoja ne suositukset ovat silti, mutta vähän vähemmän paskoja.

Ja vaikka kuinka olisi oikeasti katsonut jonkin tittelin, niin Netflix saattaa ihan hyvin suositella sitä jatkossakin. Muutenkin se aiemmin käytössä ollut tähtiin perustuva luokittelu oli loogisempi ja toimivampi.
 

ravallo

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 394
Aloin katsomaan Liberatoria, aiheen puolesta ihan kiinnosti.

Ei helevetti, vartin jälkeen piti lopettaa. Ihmeellistä "animaatiota" mistä sai lähinnä päänsäryn. Nyt täytyy ihmetellä mitä nappeja tuottajatiimi on nappaillut, mulle kanssa. Ei siis jatkoon.
Mulla sama juttu, vilkaisin ja droppasin. Tuo "Trioscope" (modernisoitu Rotoscope) ei oikein iske, sotasarjassa siinä on vielä se erityisen huono puoli että se korostaa sitä sotaleffojen yleisongelmaa että kun kaikilla on samat kamppeet päällä niin kavereita ei erota toisistaan. Mut se miksi mä lopetin kesken oli se että kun ekaan varttiin oli kasattu vain iso läjä sotaleffakliseitä ilman mitään varsinaista koukkua, ja sotiminenkin näytti vähän hölmöltä, en vain keksinyt miksi tuhlaisin tähän enempää aikaa.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
BANNED
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
Crown vakuutti kyllä ensimmäisen jakson perusteella. Kuvittelenko samalla asioista vai onko siinä värimaailma jotenkin säädetty vrt. aiemmat kaudet? Telkkarissa ja toistolaitteessa ei ole käynyt muutoksia, mutta tuo näytti... "elävämmältä" tuo kuva jotenkin. Tekisi mieli bingettää koko kausi, mutta mennään jakso per päivä tahdilla...
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Täällä on kohta katsottu koko uusin kausi tuota The Crown, ja ihan samalla tavalla aiempin kausien kanssa koukuttaa. On se vaan hyvä.
Thatcher on ehkä vähän yliampuva karikatyyri, mutta eipä tuo häiritse.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
476
Aloin katsomaan Liberatoria, aiheen puolesta ihan kiinnosti.
...
Ei helevetti, vartin jälkeen piti lopettaa. Ihmeellistä "animaatiota" mistä sai lähinnä päänsäryn. Nyt täytyy ihmetellä mitä nappeja tuottajatiimi on nappaillut, mulle kanssa. Ei siis jatkoon.
Mulle riitti vajaa minuutti. Minkä helkkarin takia tuollaista höpönlöpön kikkailua pitää tehdä?
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Mulle riitti vajaa minuutti. Minkä helkkarin takia tuollaista höpönlöpön kikkailua pitää tehdä?
Niin, kuvattu ihan aidoilla näyttelijöillä, sitten vedetty tollasen filtterin läpi. Vois vaikka katsoa sen version missä on aidot näyttelijät. Toivottavasti tää ei ole nykypäivää tai tulevaisuutta.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
720
Katsoin Liberatorin ja sarjana ihan ok eikä rotoscopingissakaan mitään vikaa ole, mutta todella nykivä kuvanpäivitys aiheutti välillä melkein fyysistä pahoinvointia. Plussaa siitä, että tarinassa oli vähän paitsioon jääneitä taistelutantereita, mutta ei se nyt mestariteokseksi olisi noussut vaikka kikkailut olisi jätettykin pois.
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 904
Pakko kyllä vähän taas avautua tästä Netflixin bitrate-pelleilystä. Katsoin tuossa noita alkuperäisiä Star Trekejä (1960-luvun) ja 4:3 kuvasuhteesta ja hyvin vähäisestä kuvassa tapahtuvasta liikkeestä huolimatta 6mbps bitrate ja ei mitään pakkausartefakteja missään. Ihan virheetön kuva (siis lähdemateriaalin huomioon ottaen). Sitten katsontaan Clint Eastwoodin Pale Rider länkkäri, 5.6mbps. No katsotaanpa seuraavaksi tuo "Us", uusi kauhufilmi jossa paljon hämäräkohtauksia ym. Tässä sitten bitrate 1.9mbps ja siis aivan hirveän näköistä sotkua.

Katsokaapa huvikseen tuo leffan alkukohtaus, tyttö seikkailee yksin pimeässä huvipuistossa. Oikeasti pistää jo vihaksi tuollainen aivan kelvoton kuva. Mikähän helvetti siinä on, että noihin uusiin leffoihin pitää tahallaan laittaa joku katselukelvottoman surkea laatu, mutta jotkut 60-90 lukujen leffat voi pakata kunnollisella laadulla?
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Ozarkin eka kausi tuli katsottua julkkarissa.
Ollut siitä lähtien tauolla, kun puolisolle eka kausi ei oikein iskenyt ja itsekin olin hieman epäileväinen sarjan suhteen.

Tällä viikolla katsoin 2 kauden ekan jakson, ja molemmat kaudet (2 ja 3) tuli katsottua yhteen pötköön.
Todella hyvä sarja ja mukavasti saatu huumoriakin mukaan.
Mukavaa vaihtelua, kun yleensä muu perhe ei tiedä kasoiselämästä, mutta tässä sarjassa koko perhe elääkin kaksoiselämää.
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 686
Katsokaapa huvikseen tuo leffan alkukohtaus, tyttö seikkailee yksin pimeässä huvipuistossa. Oikeasti pistää jo vihaksi tuollainen aivan kelvoton kuva. Mikähän helvetti siinä on, että noihin uusiin leffoihin pitää tahallaan laittaa joku katselukelvottoman surkea laatu, mutta jotkut 60-90 lukujen leffat voi pakata kunnollisella laadulla?
Olisiko vain sopimusjuttuja? Netflix saa halvemmalla oikeudet kuralaatuiseen versioon tai siten oikeusten haltija ei edes halua antaa hyvälaatuista versiota striimattavaksi.
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
117
Vahva suositus ruotsalaiselle sarjalle Kärlek & Anarki. Ei pystynyt lopettamaan kesken kun aloitti katsomaan.
 
Liittynyt
13.08.2018
Viestejä
629
Täältä bongasin sarjan To the lake ja oli todella hyvä. Se että tämä on venäläinen sarja teki nimenomaan hyvän tästä.

Sellainen 28 Days Later meets Tshernobyl tuli mieleen.
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
8QUOTE="Julle-, post: 7874992, member: 5050"]
Katsoin Liberatorin ja sarjana ihan ok eikä rotoscopingissakaan mitään vikaa ole, mutta todella nykivä kuvanpäivitys aiheutti välillä melkein fyysistä pahoinvointia. Plussaa siitä, että tarinassa oli vähän paitsioon jääneitä taistelutantereita, mutta ei se nyt mestariteokseksi olisi noussut vaikka kikkailut olisi jätettykin pois.
[/QUOTE]

Tälle miehelle rautaristi! Jos katsominen aiheuttaa pahoinvointia, niin se on ihan paskaa
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Miksi en saa 4K-laatua tietokoneella? Chrome eikä Windows appi anna enempää kuin Full HD. Äly TV:ssä kuintenkin toimii hienosti...
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
529
Toi Netflix app for WIN10 on kyllä semmoista kuraa että alta pois. Kun saat jonkun jakson loppuun ei ole nappia jolla siirtyä seuraavaan jaksoon, joudut kelailemaan eteenpäin samalla kun preview seuraavasta jaksosta spoilaa parhaansa mukaan tulevia tapahtumia ja seuraavaa jaksoa ei saa päälle ennen kuin tuo timer on siellä tapissa mutta kelaamalla sitä ei tietenkään sinne asti saa vaan se jää 10s päähän siitä lopusta because reasons ja luonnollisesti tässä kohtaa tulee seuraavaa jaksoa spoilaava kuvake. Vaihtoehtoisesti otat kankean kaikki jaksot valikon auki josta kääntelet sivuja eteenpäin ja toivot että ei osu silmiin uudempien jaksojen spoilereita täynnä olevat kuvakkeet. Kuka ihme tämmöisen paskan on suunnitellut? Tottakai valikosta ei löydy ihan yksinkertaista "Tv-sarjat" tai "Elokuvat" täppää vaan ne on siellä genreissään eroteltu toisistaan että olisi mahdollisimman vaikeaa löytää mitä haet, sen lisäksi jostain syystä apissa ei saa auki vaikkapa näyttelijän nimeä painamalla kaikkia heidän tuotoksiaan. Mukavasti myös usein juuri katsomasi sarja katoaa kokonaan continue watching tabista tai siirtyy siellä jonon viimeiseksi jotta säät plärätä ties kuinka paljon eteenpäin koska olisihan se vitun outoa että haluaisit jatkaa sarjaa eteenpäin mitä viimeksi katsoit.

Jouduin siis alkaa tuota paskaa käyttämään kun Edge rupesi kaatamaan aina koneen kun jotain alkoi katsomaan (päivityksistä ja uudelleen asennuksista huolimatta). Edgen kautta käyttäessä kaikki nämä edellä mainitut asiat oli paremmin, sillon kun se vielä toimi.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
526
@R+L=J
Hmm käytetäänköhän me eri windows sovellusta?
Kyllä mulla vaan tulee miltei heti kun edellinen jakso loppuu, pieni laatikko seuraavasta jaksosta, missä play-nappi päällä.
Seuraava jakso käynnistyy suoraan kun tuota nappia painaa.

En ole koskaan sitä selainversiota käyttäny, mutta onhan toi sovellus nyt tosi hyvä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 961
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom