Myyty Neljä avaamatonta Kingston KVR1333D3N9/8GB -muistikampaa *Pori*

The

Poo
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
317
Myytävä tuote: Eli neljä avaamatonta kahdeksan gigan tikkua, eilen ostettu Torista mutta aivopierun alaisena kuvittelin että toimii H170 :lol:
Hinta: Sama kuin maksoin, 30e/tikku tai 90e/kaikki
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Edellisen omistajan mukaan Porin kivijalkaliikkeestä. (Ei tietoa milloin)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei löydy kuittia, kingstonille elinikäinen.
Muuta huomioitavaa: Mieluiten kaikki läjässä kuin erikseen. :tup:


Sijainti: Pori, Keskus
Toimitustapa: F2F tai Postilla
Maksutapa: Käteinen tai Tilisiirto (OP,S-Pankki)


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 083
Jos nämä on niitä 18,75mm korkeita tikkuja, niin hp + pakettiautomaattikulut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 083
Muokkasin tuota aiempaa tarjousta klo 14.15 koskemaan koko settiä :beye:
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 059
Saat nämä tuohon 90€ sis postit hintaan. Makron kanssa meni maksussa homma solmuun :)
"Solmuun" tarkoittaa tässä tapauksessa sitä että ostaja halusi heti rahat tilille pikasiirrolla ja ite halusin perinteisesti laittaa rahat tililtä tilille :)

Luovuin muistikampojen ostosta ja annoin "paikkani" @R1v3r lle jos hän vaan pystyi maksamaan pikasiirrolla. Eipä se maailma tähän kaadu :)
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 420
"Solmuun" tarkoittaa tässä tapauksessa sitä että ostaja halusi heti rahat tilille pikasiirrolla ja ite halusin perinteisesti laittaa rahat tililtä tilille :)

Luovuin muistikampojen ostosta ja annoin "paikkani" @R1v3r lle jos hän vaan pystyi maksamaan pikasiirrolla. Eipä se maailma tähän kaadu :)
Juuh. Makselin heti pois OP:lta, kun sellanen pankki myyjältä löyty ja piti saada nopeesti kaupat aikaan. Joten saatiin asia etenemään kyllä :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 083
Ei muuta, mutta jos kaupanteossa jo yksärillä sovitaan kauppoja ja tiedustellaan yhteystietoja niin jatkossa myydään jookosta sääntöjen mukaan.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 059
Ei muuta, mutta jos kaupanteossa jo yksärillä sovitaan kauppoja ja tiedustellaan yhteystietoja niin jatkossa myydään jookosta sääntöjen mukaan.
Niih, mut myyjä halus rahat nopeesti ja ite en siihe sit suostunu. Päätin sit antaa mahdollisuude toiselle, ajattelin joustaa. Lopulta kaikki voitti tai ainakin omasta mielestäni:)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 083
Niih, mut myyjä halus rahat nopeesti ja ite en siihe sit suostunu. Päätin sit antaa mahdollisuude toiselle, ajattelin joustaa. Lopulta kaikki voitti tai ainakin omasta mielestäni:)
Joo ei siinä mitään epäselvää. Jos ensimmäinen hp tarjottu ja myyjä itse lähestyy minua yksärillä yhteystietojen kanssa ja kauppaa sopien, kertoen että olen sinun jälkeen jonossa niin oletan, että silloin ollaan todellakin tekemässä kauppaa. Huutokauppasaitit erikseen :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 059
Joo ei siinä mitään epäselvää. Jos 1. hp tarjottu ja myyjä itse lähestyy yksärillä yhteystietojen kanssa kauppaa sopien niin oletan, että silloin ollaan todellakin tekemässä kauppaa :vihellys:
Joo lähesty kyllä ja olin kans omia yhteystietojani antamassa mutta kun myyjälle selviskin että mulla on eri pankki ja halusi rahat heti eikä ens ma/ti miten se raha nyt toisen pankin tilillä näkyy, ei kelvannut eikä mulle pikasiirto.
Näin annoin mennä toiselle hp tarjoajalle mutta eikös tämän kohteen upittaminen riitä tältä erää =)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 756
Viestejä
4 278 373
Jäsenet
71 529
Uusin jäsen
Epi1

Hinta.fi

Ylös Bottom