Nyt on kyllä melko kauhean näköinen otus..
Vähän kuin joku Doctor Who pahis olisi harrastanut seksiä grey alienin kanssa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kyllä melko kauhean näköinen otus..
Joo siitä se varmaa johtuuNua varilliset piiralit tekevat alien ilmeen
Alyssa Kulani
Googlen perusteella puhut kyllä ihan paskaa. Odotin kommentin perusteella jotain "brittien terveydenhuollon parhaat" tyylistä ilmestystä, mutta ihan normi-ihmisen hammasrivihän tuolla on. Tuunaamattomat hampaat != kehnot.Lea on kyllä kaunis! Ainoastaan hänen hampaat on... noh... varsin kehnot... ja hän tiedostaa sen itsekin ( = hymyillessä hän ei näytä hampaitaan / varoo näyttämästä niitä).
Googlen perusteella puhut kyllä ihan paskaa. Odotin kommentin perusteella jotain "brittien terveydenhuollon parhaat" tyylistä ilmestystä, mutta ihan normi-ihmisen hammasrivihän tuolla on. Tuunaamattomat hampaat != kehnot.
Se, että sä et satu pitämään hänen hampaistaan ei tee niistä kehnoja. Ja tämä kuvitelmasi hampaiden "piilottelusta" kertoo kyllä enemmän sinusta kuin hänestäOho... Vedit sitten kilarit tuosta mun kommentista.
Joo et oo katellu enempää... Esim Youtubessa Graham Norton Showssa hän välttelee hymyilemistä ja ap:n kuvissakin hän pitää huuliansa kiinni toisissaan. Se, että löysit googlesta edustavan kuvan hänen hymystä hampaat esillä ei tee mun postauksesta "paskaa" kuten itse ilmaisit. Hammasrivistö kun on kolmiulotteinen...
Se, että sä et satu pitämään hänen hampaistaan ei tee niistä kehnoja. Ja tämä kuvitelmasi hampaiden "piilottelusta" kertoo kyllä enemmän sinusta kuin hänestä
Missäköhän kohtaa minä olen väittänyt, että et pitäisi hänestä? Hampaistahan tässä puhuttiin ja aika outo tapaus olet, jos tykkäät kehnoksi haukkumistasi hampaista Ja kyllä se sun kommentti nyt ihan silkkaa paskaa oli, koska yleisellä tasolla noista ei saa kehnoja hampaita tekemälläkään. Ilmeisesti sinulla on mittatikkuna photoshop ja/tai kymppitonnien hammasremppa.Se, että et satu pitämään mun kommentista ei tee siittä paskaa. Ja tämä kuvitelmasi että en pitäisi hänestä kertoo kyllä enemmän sinusta kuin minusta
Missäköhän kohtaa minä olen väittänyt, että et pitäisi hänestä? Hampaistahan tässä puhuttiin ja aika outo tapaus olet, jos tykkäät kehnoksi haukkumistasi hampaista Ja kyllä se sun kommentti nyt ihan silkkaa paskaa oli, koska yleisellä tasolla noista ei saa kehnoja hampaita tekemälläkään. Ilmeisesti sinulla on mittatikkuna photoshop ja/tai kymppitonnien hammasremppa.
WTF? Miten jollain voi mennä noin pahasti ihon alle kun huomaa puhuneensa paskaa?
Tuossahan jokaisessa hymyilevässä kuvassa on hampaat ihan tavanomaisesti enemmän tai vähemmän esillä. Vaikea löytää mitä "kehnoa" noissa on, vaikka eka kommentti taisi olla vain purkaus jotain muuta ahdistusta.
Tässäpä tuoretta kuvaa ja vielä lehden kannesta. Että Leallako huonot hampaat muka.
Nyt et sitten varmasti tarkoittanut amskia tai muita tässä ketjussa traktorin kanssa nähtyjä.traktorilla ajelevista kehopostitiivisista milfeistä
Nyt et sitten varmasti tarkoittanut amskia tai muita tässä ketjussa traktorin kanssa nähtyjä.