Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elize Ryd, nainen joka ei tunnu vanhenevan ollenkaan.
Jep. Alle 25-vuotiaat on efektiivisesti vielä teinityttöjä lapsenpyöreine kasvoineen.Mimmi on vasta 35v... Jos se ois 10v vanhempi, niin sitten ois eri stoori.
Toki jos ite on 20v tai alle, niin 35v on varmaankin vanha silloin.
Tällaiset "persoonalliset" kasvot viehättää monesti enemmän, kuin "täydelliset", kauneusihanteiden mukaiset kasvot. Kaunis nainen.
Tällaiset "persoonalliset" kasvot viehättää monesti enemmän, kuin "täydelliset", kauneusihanteiden mukaiset kasvot. Kaunis nainen.
Asiaa ei auta, että olen pannut hyvin samannäköistä naista.
Ei tietenkään. Tämä liittyi asiaan miten?Unissaan panemista ei lasketa.
En juurikaan missejä muista, mutta onhan tuo reilusti kauniimpi kuin valtaosa missiehdokkaistaEikös tällä ole aika klassiset missikasvot? Hymy vaan puuttuu...
En juurikaan missejä muista, mutta onhan tuo reilusti kauniimpi kuin valtaosa missiehdokkaista
Florence Pugh
Tuo nainen ei säväytä yhtään eikä luuviulut ylipäätäänJoo, totta. Missikisat ovat toki kokeneet inflaation eikä kisaajien stailaus auta asiaa.
Itseasiassa tarkoitinkin mallikasvoja, mutta joillekin siinä on liian vahva androgyynianorektikon leima, ettei sekään toimi synonyyminä kauneudelle.
IRL, lähietäisyydeltä pitkä ja pitkäraajainen, hoikka ja hyväihoinen toimii aina, vaikka olisi kovin persoonallinenkin, esim.
Tuo nainen ei säväytä yhtään eikä luuviulut ylipäätään
Mielestäni Emily Bluntilla on persoonallisen kauniit kasvot.Tällaiset "persoonalliset" kasvot viehättää monesti enemmän, kuin "täydelliset", kauneusihanteiden mukaiset kasvot.
No ihan nätti
Mutta juuri siksi käytinkin "missikasvot"-termiä sen yleistajuisuuden vuoksi.
No ihan nätti
Nätti joo, mutta en nyt varsinaisesti kuolaa tuota vartaloa.
Ministeri
*köh* NÄTTI Tyttö -säie XIII *köh*
Juuh, okei.
No joo ehkä. Jos pysytään ministereissä niin tää, vaikka on ihan taviksen näköinen niin tykkään kyllä. Ehkä ne on nuo ruskeat silmät jotka on mun heikko kohta.No makuasiat mutta onhan se nätimpi kuin ainakin 2 tai 3 muuta viimeisen noin sivun mitalta
Entäs 80-luvun? Tutun näköinen mutta en osaa yhdistää mihinkään tv-sarjaan/elokuvaan.90-luvun jonnet saattavat tietää
Entäs 80-luvun? Tutun näköinen mutta en osaa yhdistää mihinkään tv-sarjaan/elokuvaan.
Ihan hirveästi en siihen voi vaikuttaa, jos vain nänneihin kiinnität huomiota.Tissit/nännit ei ole vartalo.
Entäs 80-luvun? Tutun näköinen mutta en osaa yhdistää mihinkään tv-sarjaan/elokuvaan.
China Beach
Ihan hirveästi en siihen voi vaikuttaa, jos vain nänneihin kiinnität huomiota.
En ole varma trollaatko, mutta jos tuossa kropassa jotain moitittavaa näkee, niin saattaa olla, että vika ei olekaan kropassa.Eipä tuossa laittamassasi kuvassa tissien lisäksi muuta näy, mikä tietysti tuolla vartalolla on ihan eduksi
Siinä nyt ei oikeastaan ole muuta vikaa kuin se että hieman muodoton ja tasapaksu, kyllä se mulle kelpasi silti...En ole varma trollaatko, mutta jos tuossa kropassa jotain moitittavaa näkee, niin saattaa olla, että vika ei olekaan kropassa.
Siinä nyt ei oikeastaan ole muuta vikaa kuin se että hieman muodoton ja tasapaksu, kyllä se mulle kelpasi silti...
Ei kun kyllä mä pitäisin sen juuri tuollaisena kun kuvissakinPitäisitkö oman pään kuitenkin?
En ole varma trollaatko, mutta jos tuossa kropassa jotain moitittavaa näkee, niin saattaa olla, että vika ei olekaan kropassa.