Ostetaan Näytönohjain 5-350€

Liittynyt
09.12.2022
Viestejä
12
Ostetaan näytönohjain hinnaltaan about
5-350€ alueella Lahti.

1000 sarjasta ainut mitä voin harkita niin 1080Ti, rtx mieluummin.
 
Liittynyt
03.12.2022
Viestejä
25
Okei! Mulla ois PowerColor Radeon RX 5700 XT. Ostettu käytettynä, edellisellä omistajalla ollut 2,5 v ja mulla 6 päivää. Tahnat myös vaihettu tuollon 6 pv sitten. Ei oo mainattu tai ylikellotettu. Myyn siksi näin pian ostosta, koska mulle tultiin tarjoamaan näyttistä, mitä oon jo kauan aikaa ettiny. :) Näyttis on tosiaan Lapualla asti niin joutuu postittaa. Lisätietoja ja kuvia saa kysellä jos kiinnostuit! Hinta 200€ ja se on aika tiukka, koska sain samanlaisesta viallisestakin sen 180€.
 

Liitteet

Liittynyt
20.01.2021
Viestejä
18
Mulla olis rtx 2070 ventus 250e nokialla eli postilla oikeestaa menis
 
Liittynyt
03.12.2022
Viestejä
25
Okei! Mulla ois PowerColor Radeon RX 5700 XT. Ostettu käytettynä, edellisellä omistajalla ollut 2,5 v ja mulla 6 päivää. Tahnat myös vaihettu tuollon 6 pv sitten. Ei oo mainattu tai ylikellotettu. Myyn siksi näin pian ostosta, koska mulle tultiin tarjoamaan näyttistä, mitä oon jo kauan aikaa ettiny. :) Näyttis on tosiaan Lapualla asti niin joutuu postittaa. Lisätietoja ja kuvia saa kysellä jos kiinnostuit! Hinta 200€ ja se on aika tiukka, koska sain samanlaisesta viallisestakin sen 180€.
Edit// Tästä on tällä hetkellä yks kiinnostunut valmis maksamaan pyyntihinnan
Hups, nyt tää viesti tuli vahingos näin xd
 
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
825
Kyseessä PowerColor Red Devil Radeon RX 5700 XT, joka kaatuu monessa pelissä joko kerran pelisession aikana tai sit monta kertaa. On kausia ku se ei kaadu hetkeen, mutta sitten taas saattaa kaatua pidemmän aikaa lukemattomia kertoja. Voin sanoa että melkein kaikki keinot/päivitykset/säädöt on kokeiltu, mitä vaan voi ja tässä kohtaa mietin että voisko vika olla muistikammoissa? Mulla oli toinen just sama näyttis pari päivää sit minkä olin ostanu viallisena (nyt myyty eteenpäin), koska edellisellä omistajalla se kaatui kans. Nyt tää nykynen on myös käytettynä ostettu 2,5v vanha ja luulin että ois vähä parempi koska myyjä sano että ei oo hänellä kaatuillu mutta tää on yhtä surkee ku se edellinenkin. Oon tietonen näistä XT-mallien ärsyttävistä ominaisuuksista ja myös siitä että varsinkaan PowerColor ei oo hyvä vaihtoehto. Muistit on Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200mhz ja niitä löytyy 2 kpl. En oo vielä päässy koittamaan eri muistikammoilla, että toimiiko muilla. Laitan varmaan pian tänki myyntiin tai sit kyselen vaihtoa johkin toiseen näyttikseen. Millä te ootte saanu ongelman ratkastua jos ootte kärsiny tästä samasta?
Okei! Mulla ois PowerColor Radeon RX 5700 XT. Ostettu käytettynä, edellisellä omistajalla ollut 2,5 v ja mulla 6 päivää. Tahnat myös vaihettu tuollon 6 pv sitten. Ei oo mainattu tai ylikellotettu. Myyn siksi näin pian ostosta, koska mulle tultiin tarjoamaan näyttistä, mitä oon jo kauan aikaa ettiny. :) Näyttis on tosiaan Lapualla asti niin joutuu postittaa. Lisätietoja ja kuvia saa kysellä jos kiinnostuit! Hinta 200€ ja se on aika tiukka, koska sain samanlaisesta viallisestakin sen 180€.
Kaatuileeko tämä mitä tarjoat ostettavaksi? Tuossa viestissä sanot, että yhtä surkea kuin se viallinenki.
 
Liittynyt
03.12.2022
Viestejä
25
Kaatuileeko tämä mitä tarjoat ostettavaksi? Tuossa viestissä sanot, että yhtä surkea kuin se viallinenki.
Hei joo tosta pitikin sanoa. Kaatuilulle löytyi syy ihan mun omista muistikammoista. Testattiin toisessa koneessa täysin toimivaks, enkä ois kyllä viallista kehdannu myydäkään ”muka ehjänä”, ku oon jo kuitenki saanu kerättyä positiivista palautetta myyjänä. Mutta tää nyt meni jo kuitenkin kaupan kun kiinnostuineita tuli illan mittaan vielä muutama.
 
Liittynyt
15.12.2022
Viestejä
3
myynnissä red devil RX 5700 XT, löytyy alkuperänen laatikko ja kuitti, ostettu marraskuu 2020, oli jonkin aikaa käyttämättä, hinta 200e, ilmoitus myös torissa
 
Liittynyt
16.12.2022
Viestejä
6
AORUS GeForce® RTX 2080 SUPER™ WATERFORCE 8G löytyisi multa, alkuperäiset vesijäähyn tuulettimet käyttämättömät, kun ei sopinut mun valkoisen kopan fengsuihin, olisko hinta jossain lähellä 350€ Ei oo kelloiteltu, eikä mainattu. Pari vuotta pelailtu satunnaisesti, tän vuoden aikana harvoin.
Sijainti Sodankylä, mutta postit kuljettaa etiäpäin täältä. Ostettu Sweduista Webhallenilta tai Inetiltä, kuitti löytyy.
 

Liitteet

Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
480
Löytyis EVGA RTX 2070 FTW3 Ultra, sijaitsee Riihimäellä, hintapyyntinä 280e
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 848
Viestejä
4 206 158
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom