Nätti naisoletettu -säie XIII

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Mielikuvissani juuri tämän näköisiä ovat ne naiset, jotka kilistelevät samppanjaa 80-vuotiaan miljardöörimiehensä huvipurrella. Ei sytytä.
Täs mää 80:senä miljardöörinä huvipurteni kannella
PSX_20210129_111447.jpg


Romee synnytti vasta esikoisensa ton häiskän kanssa. Postasin aiemmin kuvan paksusta Romee-nimisestä.
 

Hans_K

Team Amy
Platinum-jäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
114
...lievä ylipurenta...
No tämä! :D
Jos täällä saa mainita aikuisviihdenäyttelijöitä niin semmonen suomalainen kuin "Kinuski", tullut VR:ssä vastaan ja on just tuota samaa lievää "vikaa". Huh.

EDIT:
Samaa sarjaa myös TV-näyttelijä Cheryl Hines.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 267
Täs mää 80:senä miljardöörinä huvipurteni kannella


Romee synnytti vasta esikoisensa ton häiskän kanssa. Postasin aiemmin kuvan paksusta Romee-nimisestä.
Monen mielestä nätti nyt, mutta hirveän tavallinen. Vastaavia näkee joka päivä jos julkiselle paikalle uskaltautuu. Joka toinen blondi näyttää tuolta, jos jättää syömättä osan siitä mitä vastaan tulee.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Monen mielestä nätti nyt, mutta hirveän tavallinen. Vastaavia näkee joka päivä jos julkiselle paikalle uskaltautuu. Joka toinen blondi näyttää tuolta, jos jättää syömättä osan siitä mitä vastaan tulee.
Melko tavallinen joo tavallaan, mutta ennenkaikkea kaupallinen tai missi-tyyppi, mihin tuo aiempi huvipursi kommenttikin liittyy. Missihymy sopii hyvin alusvaatekatalogiin.

Paljon nättejä blondeja, mutta 180 cm pituus noilla mitoilla erottuu kyllä kadulla. Itsellä jonkunlainen kaulafetissi, joten pelkästään siitä syystä :btooth:. Vaikea heittää mitään todennäköisyysstatseja.

PSX_20210228_074552.jpg

PSX_20210228_074540.jpg
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Melko tavallinen joo tavallaan, mutta ennenkaikkea kaupallinen tai missi-tyyppi, mihin tuo aiempi huvipursi kommenttikin liittyy. Missihymy sopii hyvin alusvaatekatalogiin.

Paljon nättejä blondeja, mutta 180 cm pituus noilla mitoilla erottuu kyllä kadulla. Itsellä jonkunlainen kaulafetissi, joten pelkästään siitä syystä :btooth:. Vaikea heittää mitään todennäköisyysstatseja.


Liian laiha, ei mitään muotoja...
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 554
Paljon nättejä blondeja, mutta 180 cm pituus noilla mitoilla erottuu kyllä kadulla. Itsellä jonkunlainen kaulafetissi, joten pelkästään siitä syystä :btooth:. Vaikea heittää mitään todennäköisyysstatseja.
Olette sivistyksen mies. Kannatan näkemystä. :cool2:
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Tätä typykkää jotkut tykkää kutsua suomalaiseksi, ja voin ymmärtää sen. Tän kaunottaren nimi on Elsa Hosk ja hänen äiti on suomalainen, jonka vuoksi jotkut vetää mutkat suoriksi ja kutsuu häntä suomalaiseksi.

Elsa Hosk:


Joku varmaan on jo huomannu et mulla on pieni heikko kohta VS:sää kohtaan :redface:...

PS: Hirveet vierotusoireet kun on menny jo 2-vuotta ilman Victoria's Secret Fashion Show:ta!! Miten mä ylläpidän mun päiväunien kohteita yllä kun YouTube on jo niiden kohdalta kahlattu läpi :(:confused2::cry:o_O!!!???

[edit] Huhhuh... Pitäis olla taas joku alkolukko tässä koneessa, niin ei tulis kirjoteltua tälläsiä juttuja nettiin :redface:.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Tätä typykkää jotkut tykkää kutsua suomalaiseksi, ja voin ymmärtää sen. Tän kaunottaren nimi on Elsa Hosk ja hänen äiti on suomalainen, jonka vuoksi jotkut vetää mutkat suoriksi ja kutsuu häntä suomalaiseksi.

Elsa Hosk:


Joku varmaan on jo huomannu et mulla on pieni heikko kohta VS:sää kohtaan :redface:...

PS: Hirveet vierotusoireet kun on menny jo 2-vuotta ilman Victoria's Secret Fashion Show:ta!! Miten mä ylläpidän mun päiväunien kohteita yllä kun YouTube on jo niiden kohdalta kahlattu läpi :(:confused2::cry:o_O!!!???

[edit] Huhhuh... Pitäis olla taas joku alkolukko tässä koneessa, niin ei tulis kirjoteltua tälläsiä juttuja nettiin :redface:.
Elsan tyttären nimi on Tuulikki, että ihan suomalaisia ovat kaikki kolme sukupolvea :love2:

157477745_1657264681125474_6714394856383773823_n.jpg
 

kibe

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 903
Ehkä kauneus on tässä tapauksessa katsojan silmässä. Itse näen kuvassa iljettävän ylensyöneen porsaan. Toki läskejä kohtaan mulla ei ole minkäänlaista fetissiä.
Tuli jo selväksi aiemmin. Ei samasta kuvasta tarvitse joka sivulla väitellä. Vaikka se näemmä jakaakin ihmiset vihaajiin ja faneihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 746
Tää on niitä harvoja ketjuja, joissa oikeastaan toivoisin että keskustelu kielletään ja vain kuvat sallitaan. Saisko taas vähemmän "yök mikä ruma läski!!"-huutelua ja enemmän vaan niitä kuvia. Ei kaikki tykkää samanlaisista perseistä ja se on ihan okei, eikä sitä tarvitse julistaa.

(Ja kiitos kaikille kuvien postaajille.)
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Jos Haleigh menee eksplisiittiseksi onlyfanssissa, niin kiinnostaa :interested:

Muuten tykkään paleotytyistä
Ihan mielenkiinnosta että oletko enemmän kallellaan neandertaleihin vai syttyykö lihan himosi Homo Habiliksesta? Kaverin puolesta kyselen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 853
Viestejä
4 211 359
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom