n. 1.2K€ pelikone

Liittynyt
04.08.2024
Viestejä
4
Moikka,
Kyselin jokunen kuukausi sitten konetta, ja ystävällisesti laitoittekin minulle hyviä ehdotuksia. Nyt olisi massit kasassa ja laitan heti tilaukseen. Voisiko joku tekaista mulle jonkinlaisen konepaketin/listan vaikkapa Datatronicista kasauspalveluileen päivineen, eli koko paketti valmiiksi osilla. En itse ole paras hardwaressa/kasauksessa.

Kone saa olla 1200€ nurkilla. Wifi saisi löytyä vaikka pääosin käytänkin kaapelia. FPS pelaamiseen, 1080p resolla saisi pyöriä peli kuin peli.
Ilmajäähdytys. Mitä pienempi case, sen parempi, tykkään kompakteista laatikoista, vaikka voi kuumentua vähän enemmän mitä isommat caset.
Emolevy voisi olla sellainen, että jos joskus haluaa osia parannella, niin ei siitä jäisi sitten kiinni. 32gb ram, nopeinta mahdollista muistia mitä saa siihen, ja jokin tykki prossu ja gpu.

Kiitokset jo näin etukäteen, hyvää apua annatte aina!
 
ITX 7500F+RTX4060ti 1100e


Jos käyttöjärjestelmän asennus ei onnistu tai kiinnosta niin vaihda tämä koriin

Näyttänee ihan hyvältä kyllä, case ainakin olisi mieluinen näiltä näkymin. Mietin vielä että pitäisiköhän tuo RAMi kuitenkin tuplatata vielä 32 => 64, niin eipähän ainakaan lopu kesken...
Voitko vielä mulle sen vaihtaa tuohon että tulee sopiva kampa, tilaan paketin siitä sitten.
 
Näyttänee ihan hyvältä kyllä, case ainakin olisi mieluinen näiltä näkymin. Mietin vielä että pitäisiköhän tuo RAMi kuitenkin tuplatata vielä 32 => 64, niin eipähän ainakaan lopu kesken...
Voitko vielä mulle sen vaihtaa tuohon että tulee sopiva kampa, tilaan paketin siitä sitten.
Et tarvii muistia enempää.

Screenshot_20240620_140002.jpg

Osta tämä ennemmin. On tpu:n mukaan 50% nopeampi, kuin 4060ti
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 108
Viestejä
4 448 634
Jäsenet
73 700
Uusin jäsen
shiinonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom