Myyty Myyty

Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
3
Hinta:550e
Tuote ostettu: Verkkokauppa 2019
Kuitit löytyy, takuut juuri umpeutuneet
Paikkakunta: Espoo, Leppävaara
Toimitustapa: Haku/toimitus lähialueelle
Maksutapa: Kylmä käteinen

Myynnissä kuvan mukainen keskusyksikkö. Itselläni ei riitä aika enää pelaamiseen ja yritän keskittyä opiskeluihini. Kone on itse kasattu uusista osista, jotka on ostettu suurimmaksi osaksi verkkokaupasta vuonna 2019. Kuitit ovat tallessa ja joillakin osilla on vielä takuuta jäljellä. Konetta ei ole pidetty kellotettuna, vaikka näytönohjainta on välillä säädetty AMD: n omilla ohjelmilla.
Kone pyörittää hieman vanhempia AAA pelejä (witcher 3, red dead redemption) 90 fps 1440p resoilla. Overwatch 2 pyörii jatkuvalla 144fps.

Sisältä löytyy seuraavaa rautaa:

Näytönohjain: Vega 64 sapphire nitro+ (8gb HBM2+)
Prosessori: i5 9600k 3,7GHz
Jähdytin: Noctua NH-D14
Muistit: 16gt ddr4 3200mhz (2x8gt) g.skill ripjaws
Poweri: seasonic focus plus 850w GOLD atx modulaarinen (eli voi kiinnittää ja irrottaa johtoja tarvittaessa)
Kovalevyt: samsung 970 evo 250gt m.2 nvme ssd, 2tb seagate barracuda, Kingston 120gb perus ssd
Emolevy: MSI Z390-A Pro (LGA1151 kanta) (kuvassa vanhan emolevyn manuska)

Mukaan vielä razer basilisk langallinen hiiri ja logitechin G610 mekaaninen näppis, joka on nähnyt parempia päiviä, mutta toimii. Näppikseen ostin uudet näppäimet, jotka saa myös mukaan.
Pari laatikollista random sälää ja varaosia. Näistä mainittakoon powerin ylijäämäpiuhat, corsair 6gb ddr3 muistisetti, MSI gtx 960 näyttis, prossun lämpötahna.
Säläboxin kuvaan jäi vahingossa kovalevy, jonka pidän itse.

Logitech z333 2.1 kaiuttimet voin antaa mukaan jos tarvitsee. Samoin akracing tuolin saa viedä pois jos sellaisen tarvitsee.

Kuvan mikrofoni ei kuulu mukaan, sillä tarvitsen sitä itse.


Paketti sijaitsee Espoon Leppävaarassa. Suosin hakua, mutta saan paketin myös liikkumaan, jos se on kauppojen este. Nopeimmin minut saa kiinni puhelimesta (txt tai watsapp)
045-805 9781


Edit: Näyttö myyty. Jos keskusyksikkö edelleen kiinnostaa, niin tarjoa sopivaa summaa. Kone on tällä hetkellä myynnissä muutamassa paikassa hintaan 550e.
Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 621
Viestejä
4 254 091
Jäsenet
71 346
Uusin jäsen
Sigmeoni

Hinta.fi

Ylös Bottom