Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä ostaja laittaa tarjouksensa kauppaketjuun, ja sitten myyjä ja ostaja jatkavat yksityisviesteillä kaupat maaliin. Myyjä laittaa maksutiedot ja ostaja toimitukseen tarvittavat tiedot.Kysyisin vain sitä, miten mahdollinen ostaja ottaa yhteyttä. Täällä voisin yrittää myydä, koska ei tarvitse laittaa esille liikaa tietoja.
Myytävää laitetta ei nyt vielä ole, sillä se on ostetun tuotteen oheistuote. Oheistuotetta en tarvise. Oheistuote olisi avaamattomassa alkuperäispakkauksessa ja 24 kk. takuulla. Kuitti päätuotteen ohessa eli päätuotten kuitin voisin esittää.
Olisi parannusehdotus tähän myynti-alueeseen. Olen huomannut, että todella harvat myyjät vaivaituvat laittamaan ilmoitukseensa myytävään tuotteeseen liittyvää linkkiä. Esimerkiksi televisioissa, älylaitteissa, kannettavissa tietokoneissa ensimmäisenä haluat tietää laitteen speksit. Jokainen myynti-ilmoitusta lukeva joutuu tämän guugletuksen tekemään itse, sen sijaan, että myyjä sen tekisi kerran ja näin ollen helpottaisi kymmenten, joskus jopa satojen ihmisten kaupantekoa. Esimerkiksi televisioissa ja kannettavissa tietokoneissa on monia eri variantteja samoista malleista ja ilman kuvia tai tarkkoja mallinumeroita ostajien on mahdotonta selvittää tuotteen tarkat ominaisuudet. Kyllä , yv-llä voi kysyä, mutta jälleen kerran sen joutuu jokainen tekemään erikseen sen sijaan, että tieto olisi kaikkien helposti saatavilla.
Ehdottaisin, että tuohon myynti-ilmoituksen pohjaan lisättäisiin verkkosivu-kohta ja "pakollinen"-merkintä. Poikkeuksena "Ei ole"-merkintä.
JOO, toki ymmärrän, että moniinkaan erikoismiesten laitteisiin ja omiin härpäkkeisiin ei sitä enää löydy mutta suurimpaan osaan löytyy.
Ei tietysti olekkaan. Mutta itse kun viettää aika paljon aikaa täällä niin olen alkanut ihmettelemään, että miksi myyjä itse ei sitä vaivautuisi tekemaan? Se yksi googletus auttaisi kaikkia tulevia ilmoituksen katsojia. Ja kuten totesin, se myyjä tietää paremmin, minkä verran muistia koneessa on eli mikä versio kyseisestä mallista on myynnissä tai minkä vuoden malli televisiosta on tarjolla. Kyllä var
masti jokainen tämän foorumin jäsenistä googlettaa osaa ja tietoa hakea, kyse ei ole siitä. Enemmänkin ajattelen, että se on myyjän velvollisuus kertoa tuotteestaan mahdollisimman kattavat tiedot, jotta kaupanteko olisi sujuvampaa kaikille.
Eikä tyyliin "Osta Hessu iPhone!" -Aah, mikäs sulla on myynnissä? "NO KATO VITTU GOOGLESTA!"