Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellänikin käytössä Plini, Cory Wong ja Fortin Nameless Suite. Osaatko sanoa onko järkeä noiden plugareiden lisäksi hankkia esim. Axe:a tai muuta mallintavaa? Siis soundwise meinaan? Live hommia varten on muut kamat mutta studiohommiin tarkoitan..Biisin pohjat nauhoitin jo 2017Rummut Superior Drummer 2:lla. Kitarat Axe Fx Standardilla. Myöhemmin jotain lisäkitaroita sitten Amplitube Plinin kautta. DAW:ina Logic Pro X, ja suurin osa plugareistakin on Logicin omia. Masteroinnin vedän Izotope Ozonen kautta, kun siihen työkaluun on ehtinyt jo tottua. Laulumikkinä oli Rode NT-2A.
Eli aika perussetti kuitenkin taustalla. Axe on tosin jo myyty pois ja Plinillä tulee tehtyä nykyään lähes kaikki.
Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu. Axesta irtoaa takuulla paremmat saundit, ja mielestäni en ole saanut plugareilla yhtä hyvää saundia kuin tuolla vanhalla Axe Standardilla sain. Käytin Axen kanssa samaa kaappimallinnusta IR:nä kuin plugareillakin, joten vertailun tekeminen oli helppoa. Plugareiden hyöty taas on siinä, että voit myöhemmin vaihtaa ja tuunata kitarasaundia vielä mieleiseksi suht vaivatta. Axen kanssa tuo vaatisi aina sen, että nauhoittaessa otetaan talteen sekä Axen signaali että kitaran puhdas signaali, jotta tuo voitaisiin tarvittaessa re-ampata.
Jos tekisin vielä keikkaa ja livehommia, laittaisin kyllä Axe FM-3:n tilalle ja tekisin sillä varmaan kotinauhoituksetkin. Pelkillä plugareilla pärjää tosin nykyään jo todella hyvin. Kaappimallinnusten tuunaaminen on mielestäni kaiken A ja O.
Tuosta löytyisi uusi oma trance ralli kuunteluun
Sattuu löytymään Mikserin aikaset biisit joskus 2000 luvun alkupuolelta, sain ne vasta viime vuonna itekinTuossa on 28 vanhaa biisiä, Delphionia, Detektor Eleveniä ja Charayanaa:
![]()
Mikseri.net Miikka Leinonen vanhat biisit/Charayana/Charayana - Golden_Soul(0.5).mp3 and 27 more files
28 files sent via WeTransfer, the simplest way to send your files around the worldwe.tl
Yksin koneella metallia. Peukkuja!Kohina
Tuossa omia kappaleita soundcloudissa. Jonkin näköistä elektronista metallia, kaikki tehty koneella itse.
Yksin koneella metallia. Peukkuja!
Hyvä skittasoundi! Haluatko kertoa tekoaineksista?
Tuo uusin noista on kyllä aika lytyssä ja siinä pukkaa vähän masterointiklippausta. Ehkä kannattaa tarkastaa tasoa hieman alemmaksi...
Sattuu löytymään Mikserin aikaset biisit joskus 2000 luvun alkupuolelta, sain ne vasta viime vuonna itekinTuossa on 28 vanhaa biisiä, Delphionia, Detektor Eleveniä ja Charayanaa:
![]()
Mikseri.net Miikka Leinonen vanhat biisit/Charayana/Charayana - Golden_Soul(0.5).mp3 and 27 more files
28 files sent via WeTransfer, the simplest way to send your files around the worldwe.tl
Vähän sama homma itsellänikin. Joskus muksuna tuli Scream/Fast Trackerilla yritettyä räpeltää jotain, mutta pelaaminen oli vaan niin paljon kiinnostavampaa, ettei hommasta tullut koskaan mitään. Aina olen konemusasta tykännyt, mutta viimeinen viitisentoista vuotta on mennyt enimmäkseen metallin parissa. Nyt viimeisen vuoden aikana olen taas kuunnellut vähän enemmän konemusaa ja sitä kautta oman musan tekemisen kiinnostavuus kasvoi taas. Tracker-käyttöliittymä tuntuu kyllä omaan makuun paremmalta kuin tuo mikä löytyy Waveformista ja Ableton Livesta. Mutta eiköhän tuokin ala tuntumaan paremmalta, kun oppii vaan käyttämään. Kiva kuulla, että vajaana nelikymppisenä voi oppia vielä tekemään musaa.Konemusaa olen diggaillut jo melkein reilut 20vee, mutta musanteon harjoittelusäheltämisen aloitin tossa pari vuotta sitten vähän vajaa nelikymppisenäPaljon on opeteltavaa ja opittavaa, pääasia että on hauskaa!
Vähän sama homma itsellänikin. Joskus muksuna tuli Scream/Fast Trackerilla yritettyä räpeltää jotain, mutta pelaaminen oli vaan niin paljon kiinnostavampaa, ettei hommasta tullut koskaan mitään. Aina olen konemusasta tykännyt, mutta viimeinen viitisentoista vuotta on mennyt enimmäkseen metallin parissa. Nyt viimeisen vuoden aikana olen taas kuunnellut vähän enemmän konemusaa ja sitä kautta oman musan tekemisen kiinnostavuus kasvoi taas. Tracker-käyttöliittymä tuntuu kyllä omaan makuun paremmalta kuin tuo mikä löytyy Waveformista ja Ableton Livesta. Mutta eiköhän tuokin ala tuntumaan paremmalta, kun oppii vaan käyttämään. Kiva kuulla, että vajaana nelikymppisenä voi oppia vielä tekemään musaa.
Träkkereillä on tullut tosiaan ihan harrastelu-puuhasteluna jonkun
verran musaa tehtyä. Editoin viestissä olleen linkin pois, koska biisi
ei mun makuun täytä oikein nykypäivän laatustandardeja, ja videon kuvanlaatukin on
tasoa peruna. Täytyy laittaa vaikka Soundclouddiin jotain matskua jossain vaiheessa.
Träkkereillä on tullut tosiaan ihan harrastelu-puuhasteluna jonkun
verran musaa tehtyä. Editoin viestissä olleen linkin pois, koska biisi
ei mun makuun täytä oikein nykypäivän laatustandardeja, ja videon kuvanlaatukin on
tasoa peruna. Täytyy laittaa vaikka Soundclouddiin jotain matskua jossain vaiheessa.
Mikäs se sun pääartisti sivu on löydän vaan tuon yhden?(pävitys löytyi)Kyllä äänenlaatuun kannattaa panostaa vaika olisikin halvat osat.Itsekkin teen läppärillä ja ihan emolevyyn liitetyllä äänikortilla.Erillistä äänikorttia ei ole vielä.Laita ihmeessä Soundcloudiin ja tee uusiakin biisejä, muille myös että laittakaa vain Soundcloudiin ja linkki sitten tänne. Pääprofiilissa on n. 130 seuraajaa ja ihan yksi kuuluisampikin yhtye vaikka soitankin siinä mahdollisimman yksinkertaista musaa surkealla äänenlaadulla, ei sen aina tarvi olla niin huippua![]()
Tukkoiseltahan tuo noin kuulostaa mutta menköön.
IK Multimedian 25-vuotis synttäritarjouksena kun ostaa yhden ohjelman/paketin saa, (tällä hetkellä), 6 saman hintaista tai halvempaa kaupanpäälle.
Esim. ostin itse Amplitube 5:n (371,99€) ja sain ladattua kaupanpäällisiksi
T-RackS 5 Deluxe (371,99€)
SampleTank 4 (371,99€)
Syntronik Deluxe (495,99€)
MODO DRUM (371,99€)
MODO BASS (371,99€)
Näiden ilmaisten ostohinta olisi lähes 2000€ ja vielä on yksi tuote valitsematta.
9 päivää jäljellä ja hyvällä tuurilla tuo määrä nousee vielä seitsemään.
IK:n hinnat veroineen. Ja joo, näin jälkikäteen katsottuna ehkä toi max olisi ollut parempi. Olettaen että laitteesta ei joudu maksamaan tulleja.
No kyllä siellä lukee Amplituben kohdalla esim. selkeästi €199.99 excl. VAT (€247.99 incl. VAT). Itse ostin vitosen miltei heti kun ilmestyi. Oiskos maksanut jotain 150€.
IK:n tuotteet suoraan heiltä tilatessa tulee Italiasta.
![]()
Edit, ja tuo Max + härveli ei kuulu tuohon group buy bundleen jolloin olisi jäänyt saamatta nuo muut...
Ovat näemmä nostaneet hintoja ylöspäin. MAX version sai ennen 300€ ja lisäksi verot. Ajattelin ostaa, mutta eipä enää kannata...paitsi jos.![]()
Ehkä olen vain parempi asiakas. Pitääpä kirjautua tuolta ulos ja katsoa muuttuuko hinta sen mukaan.
EDIT: Joo, niinhän se meni, eli hinta pompsahti sen 150€ ylös.
Miltei 400e on kyllä jäätävä hinta tuosta, kun ei edes tule kaikki mukana (kuten MAX).
Eli 50€ paketin otto vastaa sitten ythä 300€ pakettia. Musa mafiosot jääköön ilman rahoja sit.Any time you purchase and register a qualifying product, you can choose 1 more software title of equal or lesser value for free!
En kyllä itse tajua miten tuolla ST4:lla talletetaan mitään. Vai tarkoitetaanko että voi käyttää mitä tahansa DAW:ia ja sen raidoissa sitten ST
Juu, ostat esim sen Amp5:n (372€) niin saat sieltä kaupanpäälle kaikkea mikä maksaa sen alkuperäisen oston verran tai vähemmän, yksi ohjelma on yksi ohjelma. Niitä hintoja ei lasketa yhteen. Mutta se mitä tuolla ei kerrota on se että myös Syntronic Deluxen saa tuolla ostolla ja sen hinta on 496€. Jos ei tarvitse muuta kuin noita kitara paketteja niin AXE I/O + AmpliTube 5 MAX Bundle 496€ on ehkä parempi diili....Nyt kun tuolla on tuo tarjous että saa useampia samanhintaisia paketteja, niin rajaako se pois halvemmat paketit?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.