Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitatko mahdollisesti tätä?Miten tuota aida64 testiä pitäis tulkita ? Mitä isompi luku sen parempi? Entäs latency?
Miten tuota aida64 testiä pitäis tulkita ? Mitä isompi luku sen parempi? Entäs latency?
Epäilen että 4x4gb ta 4x8gb ei ole muistivakauden kanssa paljon eroja jos ovat molemmat single rank muisteja.Onko muistinohjaimelle sama onko esim. 4x4Gb kammat tai 4x8Gb kammat?
Varmaan suurempi muistin määrä rasittaa myös enemmän?
Tuo aida muistitesti on enemmä suunta antava ja melkein suosittelen geekbench,linpack,intel MLC test ym.. käyttää.Miten tuota aida64 testiä pitäis tulkita ? Mitä isompi luku sen parempi? Entäs latency?
Vajaa 75000Itse tuin jo 2018 ja lisenssini numero on jotain päälle 400.
Mikä sun lisenssin numero noin suurinpiirtein?
Kesällä tuli ulkomaisella forumilla/käyttäjällä vastaan hänen lisenssinsä numero joka oli yli 10.000 eli hyvin on myynyt.
Itse tuin jo 2018 ja lisenssini numero on jotain päälle 400.
Kesällä tuli ulkomaisella forumilla/käyttäjällä vastaan hänen lisenssinsä numero joka oli yli 10.000 eli hyvin on myynyt.
Ei nyt aivan noin montaa lisenssiä ole mennyt kaupaksi, vaan todellinen määrä jossain 20 000 paikkeilla.Vajaa 75000
Itse tuin jo 2018 ja lisenssini numero on jotain päälle 400.
Itsekin joskus tuolloin tukenut. Mistäs tuon lisenssin numeron näkee?
Pistetään paremmaksi.Itse tuin jo 2018 ja lisenssini numero on jotain päälle 400.
Karhu RAM Test + Unigine Heaven samaan aikaan on ainakin itsellä ollut se paras vakaustesti muisteille. 10000% on riittänyt omalla kohdalla siihen, että kaatuiluja ei ole tullut. Lisäksi simuloin kesähelteitä heittämällä pöytäliinan koneen katon päälle. Heavenin voi vielä pysäyttää kohtaan, jossa näyttis varmasti paahtaa kunnolla lämpöä koteloon.
Jos Karhu on ollut vakaa, niin Y-Cruncher ja TM5 Anta777 ovat myös olleet vakaita. Y-Cruncher toki pistää myös prossun muistiohjaimen koville, mutta on samalla aika raju ja hakkaa power limittiä vasten herkästi. Etenkin Intelin prossuilla olisin ehkä varovainen sen kanssa.