Myyty MSI X570 Tomahawk Wifi (lue kuvaus, wifi todennäköisesti viallinen) (Helsinki)

Liittynyt
14.07.2020
Viestejä
119
Tuote: MSI X570 Tomahawk Wifi (wifi todennäköisesti viallinen)
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Mindfactory.de, 10/2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy tarvittaessa, ei takuuta jäljellä.
Muuta huomioitavaa:

HUOM! Wifi-moduuli on todennäköisesti viallinen. Wifi lakkasi toimimasta kesällä 2023. Tämä saattaa johtua sulakkeiden paukkumisesta kämpässä kun laittelin laitteita päälle pitkän kesälomareissun jälkeen. Ainakin osuu samaan ajankohtaan. Ethernet-portti toimii normaalisti ja netti sitä kautta normaalisti. Wifi-ongelmaa olen yrittänyt kohtuullisella vaivalla ratkaista, mutta turhaan. Wifi ei näy laitehallinnassa, eikä Windows tunnista sitä. BIOSista käsin ei myöskään onnistunut korjata asiaa. Samoja antenneja käyttävä Bluetooth kuitenkin toimii edelleen normaalisti ja emolevy muuten moitteettomasti.

Emolevyn kanssa olen käyttänyt Asus PCE-AXE5400 PCI-E-WiFi 6-adapteri ja Bluetooth 5.2 -sovitinta (Verkkokauppa 9/2023). Tämän voit ostaa emon mukaan 30€ hintaan halutessasi.

Ongelman ilmenemisen jälkeen emolevy on Wifiä lukuun ottamatta toiminut täysin moitteettomasti. Näin myös ennen ongelman ilmenemistä. Emolevyä on käytetty päivittäisessä käytössä ja vaativassa pelikäytössä, viimeksi RTX 3080:n ja Ryzen 5800x3d:n kanssa. Luovun emolevystä päivityksen vuoksi.
Emolevyssä on erittäin laadukas virransyöttö ( AM4 Vcore VRM Ratings v1.1 (2019-07-02) ). En osaa arvioida Wifi-ongelman vaikutusta emolevyn muuhun toimintaan, mutta tämä on huomioitu hinnassa. Jos olet eri mieltä, laita tarjousta.

Alkuperäinen paketti löytyy ja kaapeleita pyrin laittamaan mukaan alkuperäisen määrän. Emolevy on irroitettu eilen toimivana koneesta.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki (itä)
Toimitustapa: nouto tai posti. Toimitus keskustan metroasemille mahdollinen omien menojen mukaan.
Maksutapa: mobilepay, tilisiirto, käteinen.


Kuva: lisäilen myöhemmin tänään.
 

kobedih

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 117
Saa mennä mun puolesta @wilzub :lle jos nouto tässä kohtaa helpompi.
Otan kyllä jos helpompi postitella :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 471
Viestejä
4 216 685
Jäsenet
71 060
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom