Myydään Msi X470 Gaming Plus ilman io-peltiä, Ryzen 5 3600X. - Helsinki

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
839
Tuote: Otsikossa. Emolevy erikseen 65€. Prosessori 75€. 3600X:ssä ei ole grafiikkapiiriä, joten kuvaa ei tule ilman erillistä näytönohjainta.
Hinta: 130€ molemmat yhdessä.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa):-
Muuta huomioitavaa:Emolevylle ei io-peltiä. Toinen m2/nvme kantaruuvi puuttuu. Toisessa on kanta. Itse alkuperäinen ruuvi puuttuu, mutta löydän sopivan kokoelmistani.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: nouto
Maksutapa: käteinen, op, mobilepay


Kuva:20240612_174738.jpg20240612_174700.jpg20240612_182338.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
839
Moro, prossusta 50€ noudettuna? Laitettu jo tämä tarjous yv:llä vähän aikaa sitten.
Odottelen ja katson mitä hintoja tarjotaan.

Edit: 19:37 teit osto-oharin joku aika sitten 512gb nvme:stä. Älä huutele, jos et osta. Vaikuttaa siltä, että heittelet paljon tarjouksia moneen suuntaan etkä edes peru mikäli et lunasta tarjoustasi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.06.2020
Viestejä
201
Tein osto tarjouksen sillä ajatuksella, että saisin jo samana iltana haettua. Kyytiä ei kuiteskaan saatu perustettua sinä iltana. En pääse myöskään tänään, koska minulla on menoja juuri kun myyjä ei ole kotona. Perjantaina myös aikainen lähtö Madridiin kahdeksi ja puoleksi viikoksi. Tämän takia piti perua osto. Pahoittelin vielä myyjälle asiasta.
 
Liittynyt
22.06.2020
Viestejä
201
Jos vaikka katsoisit osto historiani niin näkisit, että tosi usein haen tuotteen kun myyjä hyväksyy tarjoukseni. Tämä oli vain mun puolelta moka, josta on jo pahoteltu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
839
Nosto.

Tein osto tarjouksen sillä ajatuksella, että saisin jo samana iltana haettua. Kyytiä ei kuiteskaan saatu perustettua sinä iltana. En pääse myöskään tänään, koska minulla on menoja juuri kun myyjä ei ole kotona. Perjantaina myös aikainen lähtö Madridiin kahdeksi ja puoleksi viikoksi. Tämän takia piti perua osto. Pahoittelin vielä myyjälle asiasta.
Jos vaikka katsoisit osto historiani niin näkisit, että tosi usein haen tuotteen kun myyjä hyväksyy tarjoukseni. Tämä oli vain mun puolelta moka, josta on jo pahoteltu.
Asia kuitattu tällä, enkä viitsinyt laittaa aiemmin edes negatiivista kauppiaspalautetta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 807
Viestejä
4 271 882
Jäsenet
71 562
Uusin jäsen
lissaw96

Hinta.fi

Ylös Bottom