Myyty MSI RTX 3080 Suprim x (non-lhr) Salo/Jyväskylä

Liittynyt
13.04.2021
Viestejä
60
Myytävä tuote: MSI RTX 3080 Suprim x (non-lhr)
Hinta: 1600
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori.fi, Kesäkuu
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja kyllä (vuodenvaihteessa ostettu, kuitti verkkokauppa.com)

Muuta huomioitavaa:
Louhintakäytössä mulla kesäkuusta, nyt tulikin muutto ja mielellään en ottaisi kerrostaloon humisemaan, joten katson nyt saako tästä hyvää summaa täältä. Ennen mua ilmeisesti pelikäytössä.

Pidetty tosi ilmastoidussa tilassa (1500m3/h puhallin suoraan ulos suodattimien läpi) eli memory junktionissa pidetty aina alle 90C, eli erittäin alhaiset. Ei oo lämpötyynyjä vaihdettu, jotta takuu pysyy.

Varmaan jotain unohdin, kysykää pois! Kuvia pyydettäessä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Salo/Jyväskylä
Toimitustapa: posti/nouto em. paikoista
Maksutapa: raha


Kuva:
 

g4m3r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.05.2021
Viestejä
193
Ilmeisesti henkilö haluaa kilpailuttaa tarjouksellani 1420€ lisää rahaa eikä hyväksynyt kauppoja, perun tarjoukseni.
 
Liittynyt
13.04.2021
Viestejä
60
Mentiin alempaan suuntaan tarjouksissa, 1400 siis tarjottu. Kiitos kuitenkin tarjouksesta. Myönnettäköön että on myyjäkohtaista, toisaalta ilmoitin kyllä selkeästi, että ei pakkomyynnissä, joten kilpailutus on odotettavissa.

Edit. Oikeinkirjoitus ei ole helppoa.
 
Liittynyt
13.04.2021
Viestejä
60
Kuitissa (missä ei oo mun nimi, vaan trokaajan keneltä ostin) on joku alle tonni, voin kattoo myöhemmin päivällä eurolleen tarkan hinnan. Jos menee mainaukseen ja aiot laittaa vähennyksiin koneet niin neuvon omasta kokemuksesta: nettipalstojen screenshotit + tilisiirto kuvat riittää verottajalle kuitiksi (ainakin näin mulle neuvottiin ja näin oon ite tehnyt).
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
27
Moro, tarjoan 1450€ ja nouto salosta huomenna jos oot niillä suunnilla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 328
Viestejä
4 307 892
Jäsenet
71 811
Uusin jäsen
Hyppääjä

Hinta.fi

Ylös Bottom