Myyty MSI RTX 3070 Ventus 2X OC / Helsinki

Liittynyt
31.05.2022
Viestejä
30
Myytävä tuote: MSI RTX 3070 Ventus 2X OC näytönohjain
Hinta: 370€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 11/2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti (pdf) on, ja takuuta 4.11.2023 asti
Muuta huomioitavaa: Täysin ehjä ja toimiva kortti, pelikäytöstä. Ollut alusta asti pienellä alivoltituksella. Uudemman kortin tieltä pois.


Paikkakunta: Helsinki
Toimitustapa: Nouto (tarvittaessa myös postitus, kulut ostajalle)
Maksutapa: Rehellinen käteinen tai mobile pay


Kuva:
PXL_20230418_171206564.jpg
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
962
Tarjoan 350€ noudolla jos näytönohjaimen voi vielä ennen ostoa nähdä toiminnassa ja muutaman minuutin rasitustestissä että voi varmistaa toimivuuden.

EDIT: Sain kaupat sovittua toisesta näytönohjaimesta yksityisviestillä joten peruutan tämän tarjoukseni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2022
Viestejä
30
Tarjoan 350€ noudolla jos näytönohjaimen voi vielä ennen ostoa nähdä toiminnassa ja muutaman minuutin rasitustestissä että voi varmistaa toimivuuden.

EDIT: Olen tarjonnut muutamasta 3070:sta mutta ostan vain sen jonka kanssa saan ensin kaupat sovittua
Kiitos tarjouksesta! Tämä on kyllä täysin ehjä tuote, jossa on myös takuuta jäljellä. En ole kertaakaan elämässäni myynyt väärällä kuvauksella mitään verkon kautta, ja olen myynyt tavaraa jonkin verran omasta käytöstäni, kun olen ollut alalla pitkään töissä.

Voin lähettää sulle yv:nä Huuto.netin palautenäkymääni linkin, jonka kautta myin tavaraa yleensä aiemmin. Josko se antaisi uskoa siihen, että tuote on kuvauksen mukainen?
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
962
Kiitos tarjouksesta! Tämä on kyllä täysin ehjä tuote, jossa on myös takuuta jäljellä. En ole kertaakaan elämässäni myynyt väärällä kuvauksella mitään verkon kautta, ja olen myynyt tavaraa jonkin verran omasta käytöstäni, kun olen ollut alalla pitkään töissä.

Voin lähettää sulle yv:nä Huuto.netin palautenäkymääni linkin, jonka kautta myin tavaraa yleensä aiemmin. Josko se antaisi uskoa siihen, että tuote on kuvauksen mukainen?
Eli testaus paikanpäällä ei onnistu ennen kaupantekoa?

Jos testaus sinun luonasi ei ole mahdollista niin pystyisitkö toimittamaan kortin Vantaan Kulomäkeen ja voidaan testata se täällä? Voin asentaa testipenkin valmiiksi niin ei menisi paljoa aikaakaan siihen jos muuten onnistuu.

Tuossa juuri muutama päivä sitten ostin yhdeltä myyjältä täältä useamman komponentin jotka hän lupasi olevan ehjiä mutta joista iso osa paljastuikin kotona rikkinäiseksi ja myyjä lakkasi vastaamasta puheluihin ja viesteihin kun siitä ilmoitin hänelle. Kun sitten kirjoitin asiasta tuonne "epärehelliset kauppamiehet" viestiketjuun niin myyjä yhtäkkiä löysikin motivaation keksiä omat tarinansa ja väitti että minä olin muka "pommittanut" häntä niin paljon että ei jaksanut vastata enää vaikka olin vain yhden puhelun hänen kanssaan puhunut ym. valheita ja puolitotuuksia.

Ei minulla henkilökohtaisesti sinua vastaan mitään ole tietenkään kun en edes tunne henkilökohtaisiesti mutta en heti jaksaisi ottaa sitä riskiä että jotain tuollaista tapahtuisi taas. Sillä myyjällä joka nuo komponentit myi oli kuitenkin kymmenen positiivista kauppapalautetta ja yksi negatiivinen joten kuvittelin että siihenkin voisi luottaa mutta näköjään ei.
 
Viimeksi muokattu:

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
962
Sain kaupat sovittua toisesta näytönohjaimesta yksityisviestillä joten peruutan tämän tarjoukseni. Pahoittelut vaivasta.
 
Liittynyt
31.05.2022
Viestejä
30
Eli testaus paikanpäällä ei onnistu ennen kaupantekoa?

Jos testaus sinun luonasi ei ole mahdollista niin pystyisitkö toimittamaan kortin Vantaan Kulomäkeen ja voidaan testata se täällä? Voin asentaa testipenkin valmiiksi niin ei menisi paljoa aikaakaan siihen jos muuten onnistuu.

Tuossa juuri muutama päivä sitten ostin yhdeltä myyjältä täältä useamman komponentin jotka hän lupasi olevan ehjiä mutta joista iso osa paljastuikin kotona rikkinäiseksi ja myyjä lakkasi vastaamasta puheluihin ja viesteihin kun siitä ilmoitin hänelle. Kun sitten kirjoitin asiasta tuonne "epärehelliset kauppamiehet" viestiketjuun niin myyjä yhtäkkiä löysikin motivaation keksiä omat tarinansa ja väitti että minä olin muka "pommittanut" häntä niin paljon että ei jaksanut vastata enää vaikka olin vain yhden puhelun hänen kanssaan puhunut ym. valheita ja puolitotuuksia.

Ei minulla henkilökohtaisesti sinua vastaan mitään ole tietenkään kun en edes tunne henkilökohtaisiesti mutta en heti jaksaisi ottaa sitä riskiä että jotain tuollaista tapahtuisi taas. Sillä myyjällä joka nuo komponentit myi oli kuitenkin kymmenen positiivista kauppapalautetta ja yksi negatiivinen joten kuvittelin että siihenkin voisi luottaa mutta näköjään ei.
No joo, epäilin pyyntösi taustalla olevan jotain vastaavia kokemuksia kuin mitä kuvasitkin tässä. Olen kyllä pyytäessä saattanut kytkeä esim. näytön mun koneeseen ostajalle tai pyörittänyt testisoftaa kahvilassa läppärillä ennen kaupantekoa, mutta alan kai tulla vanhaksi, ei jaksa enää säätää niin paljoa tekniikan kanssa. En tahtoisi suotta poistaa ajureita, kaivaa uutta korttia irti, laittaa vanha takaisin, asentaa ajurit, tehdä testit, ja sitten taas käydä sama juttu läpi toiseen suuntaan. Nämä kuvatut kunnon todistelut on ollut helpompi hoitaa kuin tämä pyytämäsi, ja summat olleet suurempia. Tai ajaa autolla toiseen kaupunkiin tuotteen kanssa, bensakin maksaa, ja luovuttaa tuote testiin ja tinkiä samalla hintaa alaspäin.

Puhutaan muutamien satasten kaupoista, tuotetta ei ole ropattu tai modattu mekaanisesti ja takuu myyjälle sekä valmistajalle on voimassa. Mutta ymmärrän kyllä mistä tuuli tapauksessasi. Kaikkeen ei aina voi luottaa netissä. Kävi vähän vastaavaa autokaupoilla kesällä, olin jo junaliput taskussa lähdössä aivan eri puolelle Suomea sitä katsomaan, myyjä lupasi pitää autoa 2 pv mulle, mutta sitten alkoi selittelemään miten autoon tuli outoja vikoja joita ei saanut kuntoon. Lopulta selvitin Traficomilta että oli myynyt auton edellisenä päivänä ja puhui vaan potaskaa.

Löysitkin jo kuitenkin toisen kortin, joten se siitä. Ei muuta kuin kovaa käyttöä sille, nää on ihan hyviä näyttiksiä :)
 
Liittynyt
16.12.2022
Viestejä
30
Offering 360 upon collection in Helsinki.
well i see you were accepting 350 if I understand right... :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2022
Viestejä
30
Offering 360 upon collection in Helsinki.
well i see you were accepting 350 if I understand right... :)
I'm fine with 360€. But no, I was not willing to accept 350€.

Up there we had a minor disagreement with other things the potential buyer would have wanted for me to perform. I did thank him for the offer, but I did not say if I would accept his monetary offer.

Send me a PM here if you want to pick this up with 360€.
 
Liittynyt
16.12.2022
Viestejä
30
I'm fine with €360. But no, I wasn't willing to accept €350.

Up there we had a minor disagreement with other things the potential buyer would have wanted for me to perform. I did thank him for the offer, but I did not say if I would accept his monetary offer.

Send me a PM here if you want to pick this up with €360.
sent private message. Thanks a lot
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 158
Viestejä
4 247 818
Jäsenet
71 299
Uusin jäsen
pjooni

Hinta.fi

Ylös Bottom