Myyty *** MSI Radeon RX Vega 56@64 ja AlphaCool GPX-A Vega ***

Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 065
Myytävä tuote: MSI Radeon RX Vega 56@64 ja AlphaCool GPX-A Vega
Hinta: 750euroa +postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vega on ostettu Scan.co.uk:sta 28.8.17 ja tuo AC valmisvesijäähy suoraan Alphacoolilta 16.9.17
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Molempiin löytyy takuukuitit ja joskus olen kysynyt MSI:ltä suoraan takuuasioita liittyen jäähyn vaihtoon ja näyttivät silloin vihreää valoa. Tästä on ihan mustaa valkoisella mailissani.
Muuta huomioitavaa:
Olen kortin ensimmäinen omistaja kuin myös tuon jäähyn, jonka olen itse myös asentanut luonnollisesti. Kortti on toiminut hienosti aluksi sen n. 2vko vakiojäähyllä mutta se ei itselleni riittänyt tehojensa puolesta ja nälkä kasvoi syödessä. Tilalle tuli siis tuommoinen AC valmisjäähy, plug and play liittimien kera joka on kyllä tosi kätevä. Myöhemmin sen jälkeen muistaakseni laitoin korttiin Vega 64 ilmajäähy biosin eli kortti on käytännössä Vega 64:jää vastaava, orkkis bios löytyy mukaan.
Lämmötkään eivät ole olleet ongelma vaihdettuani tuon jäähyn paikoilleen. Niitä en nyt muista ulkoa koska viimeksi olen koneella pelannut joskus 2kk sitten eli tosi vähällä käytöllä ollut viimeiset kuukaudet eikä aikasemminkaan ihan mahdottomia ole tullut pelailtua. Peleinä ollut pelkästään Dirt 4 ja Battlefield 1 netissä.

Tästä siis oikein asiallinen Vega näyttis pelaamiseen ja Freesync näytön kaveriksi.

Kellottamista tai oikeastaan kun puhutaan Vegoista niin alikellottamista ton kanssa on ollut niin että:

Core P6 = 1537mhz & P7 = 1600mhz@1200mhz
Muistit 1090mhz@1200mhz
Powerlimit maksimissa eli +50

Tuossa yksi testi Fire Strikeä:
I scored 19 526 in Fire Strike

Näin on itellä toiminut hienosti ja tehoa riittää.

Alkuperäiset laatikot löytyy sälöineen ja Vegan orkkis jäähy. AC:n vakiotuulettimet on käyttämättömät ja radina siis 240mm ST30.

Sijainti: Eurajoki, Rauman ja Porin välissä
Toimitustapa: Nouto tai posti
Maksutapa: Käteinen tai rahat tilille paketti postiin periaatteella
Yhteydenotot: tänne, yv tai kännykkä: 044 068 4226


Kuva:


Tuossa se nyt on yhdessä i7 8700 prossun kanssa samassa loopissa, AC:n tuotteilla :)
 
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
26
Moro :) Tuleeko siis mukana nuo orkkistuulettimet vai jotkin muut? Onko kuinka kovaääniset tuulettimet(+pumppu), esim pelatessa, rasituksen alla?
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 065
Moro :) Tuleeko siis mukana nuo orkkistuulettimet vai jotkin muut? Onko kuinka kovaääniset tuulettimet(+pumppu), esim pelatessa, rasituksen alla?
Juu moro vaan. Mukaan tulee orkkis tuulettimet jotka on käyttämättömät. Niitten äänestä en osaa valitettavasti sanoa. Pumppu itsessään ei pidä juurikaan ääntä ja sitähän voi säädellä emolevyn biosista suoraan, 3 pin liitin eli jännite säätöinen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 352
Viestejä
4 290 799
Jäsenet
71 620
Uusin jäsen
Mökö

Hinta.fi

Ylös Bottom