Myyty MSI GTX 980ti Gaming 6G - Oulu

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
26
Myytävä tuote: MSI GTX 980ti Gaming 6G
Hinta: 140€ 130€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä foorumeilta 2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei löydy
Muuta huomioitavaa: Ollut käyttämättömänä yli vuoden, ja jäänyt aiemmin myymättä sen varalta jos nykyinen kortti hajoaa. Tahnat vaihdettu kun lopetin käytön.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Oulu
Toimitustapa:Nouto
Maksutapa:Tilisiirto, MobilePay


Kuva:
IMG_20220727_095005_562.jpgIMG_20220727_095118_209.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
26
Vielä on myynnissä. Näköjään en voi laittaa yksityisviestiä kun on niin uusi tili, joten oletan että olet Oulussa kun en haluaisi postittaa ja että ostat pyyntöhinnalla?
Minut voi lisätä steamissa tai discordissa samalla nickillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2022
Viestejä
11
Vielä on myynnissä. Näköjään en voi laittaa yksityisviestiä kun on niin uusi tili, joten oletan että olet Oulussa kun en haluaisi postittaa ja että ostat pyyntöhinnalla?
Minut voi lisätä steamissa tai discordissa samalla nickillä.
Annakko puhelin numeron tai snapin ku en ite hae sitä ku mulla asuu veli siel nii se hakis
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
26
Annakko puhelin numeron tai snapin ku en ite hae sitä ku mulla asuu veli siel nii se hakis
En laita numeroa julkiselle foorumille näkyville, ja yksityisviestiä en voi laittaa vasta sinulle vasta kuin parin viikon päästä, kun sinun karenssiaika loppuu. Sen takia yritin ehdottaa steamia tai discordia, jossa sitten voidaan vaihtaa ne numerot. Vaihtoehtoisesti veljesi voi lisätä minut steamissa tai discordissa. Snappia minulla ei ole.
 
Liittynyt
16.08.2022
Viestejä
11
En laita numeroa julkiselle foorumille näkyville, ja yksityisviestiä en voi laittaa vasta sinulle vasta kuin parin viikon päästä, kun sinun karenssiaika loppuu. Sen takia yritin ehdottaa steamia tai discordia, jossa sitten voidaan vaihtaa ne numerot. Vaihtoehtoisesti veljesi voi lisätä minut steamissa tai discordissa. Snappia minulla ei ole.
Aa joo no mikäs on sun DC seki käy
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 148
Viestejä
4 213 650
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom