Myyty MSI GTX 1080 Gaming X w/ Accelero Xtreme III *Savonlinna, Etelä-Savo*

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
360
Myytävä tuote: MSI GTX 1080 Gaming X -näytönohjain, johon asennettu Arctic Cooling Accelero Xtreme III -jäähdytin
Hinta: 425€ / tarjous (hintapyynti sisältää toimituskulut!)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon (Ranska), 12.5.2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy PDF-muodossa (ostajalle sähköpostiin), myydään ilman voimassaolevaa takuuta (selitys tälle löytyy "Muuta huomioitavaa" -kohdasta)
Muuta huomioitavaa:
Sen verran harvakseltaan tulee nykyään pelattua, että tämän voisi myydä.

Olen kortin toinen omistaja, ostin kortin suoraan ensimmäiseltä omistajaltaan TechBBS:n kautta 13.10.2017. Kunnoltaan alkuperäinen ja muokkaamaton, mikäli jäähdyttimen vaihtoa ei lasketa (biosiin ei ole koskettu). Korttiin ei ole tehty uutta jäähdytintä asentaessa minkäänlaisia pysyviä fyysisiä muutoksia, joten alkuperäisen MSI:n jäähdyttimen pystyy tarvittaessa asentamaan ongelmitta takaisin ja näin ollen kortin saa halutessaan täysin alkuperäiseen kuosiin.

Arctic Cooling Accelero Xtreme III -jäähdytin toimii erittäin hyvin ja hiljaisesti pitäen samalla kortin lämmöt alhaisina. Kustomoidulla fan curvella huoneen lämpötilasta ja pelistä riippuen maksimilämmöt ovat olleet tämän Accelero -jäähdyttimen kanssa ~65C paikkeilla (kuumimpina hellepäivinäkin alle 70C) ja kortti on käytännössä äänetön, myöskään coil whinea tässä yksilössä ei ole.

Kauppaan kuuluu siis vain itse näytönohjain Arctic Cooling Accelero Xtreme III -jäähdyttimen kera sekä tietenkin alkuperäinen jäähdytin myös pakettiin mukaan (alkuperäisen jäähdyttimen takaisin asennus jää ostajan vastuulle, en aio itse tästä kortista enää jäähdytintä irroittaa), alkuperäistä pakkausta tai sen oheistilpehöörejä ei ole enää tallessa eikä niitä näin ollen tule mukaan.

Teoriassa takuu voisi olla voimassa, sillä MSI sallii takuuehdoissaan joidenkin lähteiden mukaan alkuperäisen jäähdyttimen irroittamisen ja vaihtamisen, kunhan kortti palautetaan takuuseen alkuperäisessä kunnossaan. Mutta tässä tapauksessa MSI:n asiakaspalvelusta ei ole erikseen lupaa kysytty jäähdyttimen irroittamiseen/vaihtoon, joten tämän kortin myyn varmuuden vuoksi takuuttomana, koska 100% varmuutta takuun voimassaolosta ei ole. Toimintatakuun tottakai voin kortille antaa (enintään 7 päivän ajaksi laskettuna siitä päivästä, kun kortti on uuden omistajansa hallussa).

Tämä kortti on myös erittäin hyvin ylikellottuva yksilö, on toiminut kaikessa käytössä vakaasti, kun corella +165MHz (boost 2088-2100MHz) ja muisteilla +500MHz eikä voltteihin ole tarvinnut koskea. Maksimikulkuja en ole tästä yksilöstä koskaan itse testannut, en ole nähnyt sille tarvetta.

Myös hyviä tarjouksia kuunnellaan. Postittaessa mennään rahat tilille, paketti postiin -periaatteella, noudon yhteydessä käy myös käteismaksu.

Myynnissä myös Muron puolella.


Sijainti: Savonlinna, Etelä-Savo
Toimitustapa: Posti / Matkahuolto / nouto
Maksutapa: tilisiirto / käteinen


Kuva: Kuvia saa pyytämällä!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 182
Viestejä
4 210 579
Jäsenet
71 024
Uusin jäsen
Hogger

Hinta.fi

Ylös Bottom