Myydään MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X E 24G OC

Liittynyt
18.03.2018
Viestejä
41
Tuote: MSI Geforce RTX 4090 Ventus 3X
Hinta: 1450€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 3.1.2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa:
Kuin uusi. Alkuperäinen paketti löytyy


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: nouto
Maksutapa: MP
 
Liittynyt
03.04.2021
Viestejä
178
Kerran kävi näin että ostin käytettyn näytiksen mikä oli ostettu rahoituksella.
Noh näyttis meni rikki ja vein takuhuoltoon.
Siellä selviskin että kortia ei saa korjata ja semmoista mallia enä ei oo myynissä ja rahat palautetaan.
Mutta kun oli ostettu rahoituksella niin rahat palautetaan rahoitukselle ja sitäkautta rahoituksen ottajalle.
Eikä saanut enä kaveria mitenkään kiinni.
Eli rahat palautui hänelle ja minulle jäi iso miinus
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
537
Aijaa kuulostaa erikoiselle yhtälölle mutta ei ole kyllä kokemusta vastaavasta tilaanteesta eli tilanne missä rahat palautetaan. Tähän asti ainakin kaikki takuun alaiset tuotteet on menneet takuuseen tai vastaava tuote tullut takuusta takaisin sen hetkiselle omistajalle vaikka olisi rahoituksella ollut.
 

Hanzibal

NahkaKeisari
Tukijäsen
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
562
Kerran kävi näin että ostin käytettyn näytiksen mikä oli ostettu rahoituksella.
Noh näyttis meni rikki ja vein takuhuoltoon.
Siellä selviskin että kortia ei saa korjata ja semmoista mallia enä ei oo myynissä ja rahat palautetaan.
Mutta kun oli ostettu rahoituksella niin rahat palautetaan rahoitukselle ja sitäkautta rahoituksen ottajalle.
Eikä saanut enä kaveria mitenkään kiinni.
Eli rahat palautui hänelle ja minulle jäi iso miinus
Verkkiksessäkö käynyt? Itellä joku mun ostaman tuotteen takuukeissi ilmesty mulle ku joku takuukorjautti jotai ja tuli mulle hakuehotukset.
Ei ois saanu haettua ellen ois ite huomannut ja laittanu verkkiksen chatissa, et mitä v sekoilette.
Pitää muistaa kertoo heille, että oot seuraava omistaja ja tuo ois heidän tappio ollu, sillä ei se sun vika ole, jos syytävät rahaa väärälle henkilölle.
KKV vaa yhteyttä.

Edit:Lisäys:
Osamaksu/rahoitus mitä näitä nyt on, niin omistus siirtyy suoraan ostajalle eikä kute 90-luvulla, kun myyjä omisti tuotteen, kunnes se oli maksettu.
Suomessa takuu on sidonnainen tuotteeseen, ei ostajaan.
Liekkö Verkkis vetänt omaa taskuun :D


Edit2: ei olisi siis kenenkään tappio, vaan Alkuperäinen ostaja makselee normisti rahoituksen verkkikselle.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 387
Viestejä
4 313 075
Jäsenet
72 027
Uusin jäsen
Leebu

Hinta.fi

Ylös Bottom