Myyty Msi GeForce GTX 980 Ti GAMING 6G 160€ Hyvinkää

Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
46
Myytävä tuote: GeForce GTX 980 Ti GAMING 6G
Hinta: 160€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kaverilta ja 2017?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): EI / EI
Muuta huomioitavaa:

- Kevyttä pelaamista vain muutama tunti viikossa

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Hyvinkää
Toimitustapa: Mieluiten nouto, keskiviikkoisin myös kulkeutuu työpaikan lähelle helsinkiin (Viikki) tai matkan varrelle.
Maksutapa: Tilille


Kuva:

IMG_20220329_224506.jpg
 

Liitteet

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Hp+nouto ensi keskiviikkona helsingin viikistä?
 

Arska

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 189
Hyväksyit minun tarjouksen aiemmin, mihin tämää nyt menee?
1648643264210.png
 

Arska

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 189
nyt näkyy 9 min vs 8min, eli hyväksyit tarjoukseni ennen tuota Samiron viestiä, mutta mulle lopulta sama mitenpäin vaan..
 
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
46
nyt näkyy 9 min vs 8min, eli hyväksyit tarjoukseni ennen tuota Samiron viestiä, mutta mulle lopulta sama mitenpäin vaan..
Tämä on totta, katselin kellonaikoja. Kyllä tämä Arskalle menee kun ehdin hyväksyä jo hänen tarjouksen. Jatketaan YV ja anteeksi sekaannus
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Kyllä itse menen aina sillä hp tarjouksella jos raha ei ole vaihtanut omistajaa mutta jokainen kaupankävijä menee minkä parhaaksi näkee
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Tästä voisimme todeta että sinä @Arska annat positiivisen palautteen onnistuneista kaupoista ja minä negatiivisen siitä että myy ohi vaikka hp huudettu itse myynti-ilmoitukseen?
 

Arska

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 189
Tästä voisimme todeta että sinä @Arska annat positiivisen palautteen onnistuneista kaupoista ja minä negatiivisen siitä että myy ohi vaikka hp huudettu itse myynti-ilmoitukseen?
Itse en anna negaa, jos ei kauppoja synny ja ymmärtääkseni tämä myös ohjeissakin kielletään?
Kauppiaspalautteen antomahdollisuus on tarkoitettu ainoastaan kaupassa mukana olleelle myyjälle ja ostajalle. Perusteettoman palautteen (kosto tms.) antaminen on kielletty.
Tuota Hp:ta ketjussa vaiko hyväksyttyä tarjousta yv:nä ei taida ohjeissa oikein selkeästi jälkimmäisen osalta olla puitu, tai ainakaan ohjeosion aloituspostauksessa ei mainittu.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Itse en anna negaa, jos ei kauppoja synny ja ymmärtääkseni tämä myös ohjeissakin kielletään?


Tuota Hp:ta ketjussa vaiko hyväksyttyä tarjousta yv:nä ei taida ohjeissa oikein selkeästi jälkimmäisen osalta olla puitu, tai ainakaan ohjeosion aloituspostauksessa ei mainittu.
Tässähän tämä juuri piilee että ohjeissa ei ole selkeästi mainittu asiasta mutta kuten tuossa lukee niin myyjä saa myydä haluamallaan hinnalla minne haluaa JOS hintapyyntiä EI OLE tarjottu, varsin hyvin itsekkin tiedät että tuo myyjän pyytämä hinta näyttiksestä on vähintään kohtuullinen ja jos en minä niin joku muu olisi tuon hp:n suht nopeesti huutanut.
Tuskin tästä negatiivista annan mutta mun mielestä väärin että yyveellä huudellaan tarjouksia ja sitten kun joku miinuutin päästä huutaa hp:n niin menee tälläseks väännöks
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 816
Viestejä
4 272 222
Jäsenet
71 562
Uusin jäsen
lissaw96

Hinta.fi

Ylös Bottom