Myyty MSI Gaming X 1060 6gb 275€

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
324
Myytävä tuote: MSI Gaming X 1060 6gb
Hinta: 275€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): io-tech 5.12.17
Kuitti löytyy (takuu voimassa): 1,5v (Rekisteröity MSI:lle) ostettu hardwariumista 19.9.16, kuitti löytyy
Muuta huomioitavaa:
Ostin kortin 5.12. täältä io-techiltä takuuseen lähteneen GTX 980 tilalle mutta korvaavaksi tuotteeksi tuleekin takuusta GTX 1070 joten tämä jää turhaksi.

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G -näytönohjain - 369,00€

Myynnissä myös muualla.

Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: Postitus, nouto tai toimitus onnistuu JKL alueella.
Maksutapa: Tilisiirto tai käteinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
324
260e noudettuna ja kaupat kiinni. Paketti on tallessa. Tarkennetaan sen verran että saan tämän huomenissa vasta postista itselleni niin voin tarkistaa kortin toiminnan ja kunnon, mutta pitäis olla kunnossa.
Takuu toimii MSI kautta, kortti rekisteröity sinne. Olen siis olettanut että MSI takuut toimii InfoCare Oy:n kautta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
172
260e noudettuna ja kaupat kiinni. Paketti on tallessa. Tarkennetaan sen verran että saan tämän huomenissa vasta postista itselleni niin voin tarkistaa kortin toiminnan ja kunnon, mutta pitäis olla kunnossa.
Takuu toimii MSI kautta, kortti rekisteröity sinne. Olen siis olettanut että MSI takuut toimii InfoCare Oy:n kautta.
Perun siinä tapauksessa tarjoukseni. Infocaren kanssa tapeltu kertaalleen yhen kuitittoman MSIn kanssa ja eivät olleet yhteistyöhaluisia. Kuukauden väännön jälkeen cdon suostui ottamaan takuuseen ilman kuittia.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 758
Onko mitään hajua mistä tämä on alunperin ostettu? Kuitteja tuohon putiikkiin kuitenkaan ei taida löytyä vai kuinka.

Voisin miettiä tuon hankkimista noudolla, mutta edellisen kirjoittajan kokemukset pistää miettimään. Voin kuitenkin toistaa tuon 230€ noudolla tarjouksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Olen tämän kortin alkuperäinen omistaja, Bakufu kun näköjään osti tämän @Apukuski :lta, jolle kyseisen kortin vaihdoin.
Ostettu Hardwariumista, rekisteröitynä oman käyttäjän alle MSI:lle.

Jos haluaa Hardwariumilta tulleen kuitin niin sitä sopii kysellä multa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 275
Viestejä
4 278 490
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom